Wie zorgt ervoor dat ik gewoon TV kan kijken zonder dat ik er een paar keer per dag word uitgekegeld? Als ik dat zelf moet oplossen; hoe dan? Herstarten helpt niet. Alvast bedankt!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Foutcode 11819 lijkt een apple fout te zijn, ik denk dat je het dan ook daar moet zoeken.
Bij deze foutcode wordt door Netflix en Discovery+ als het voorkomt bij hun app aangeraden om de iPad te herstarten:
https://help.discoveryplus.com/hc/en-us/articles/360059870694--11819-error-message
https://help.netflix.com/nl/node/51000
In het verleden trad het op bij een hoog geheugen gebruik door de/een app.
https://forums.developer.apple.com/forums/thread/679862
Als dit niet helpt dan zal je mogelijk moeten wachten op een update van ZiggoGO.
welk merk model apparaat ?
en gaat het om de Ziggo go app of om www.ziggogo.tv in een browser ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.