1
Vraag
2
Reacties
bto

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 11819

Wie zorgt ervoor dat ik gewoon TV kan kijken zonder dat ik er een paar keer per dag word uitgekegeld? Als ik dat zelf moet oplossen; hoe dan? Herstarten helpt niet. Alvast bedankt!

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16901Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8042Likes

Foutcode 11819 lijkt een apple fout te zijn, ik denk dat je het dan ook daar moet zoeken.

Karel.

Level 16
  • 2389Posts
  • 292Oplossingen
  • 1640Likes

Bij deze foutcode wordt door Netflix en Discovery+ als het voorkomt bij hun app aangeraden om de iPad te herstarten:

https://help.discoveryplus.com/hc/en-us/articles/360059870694--11819-error-message

https://help.netflix.com/nl/node/51000

 

 

In het verleden trad het op bij een hoog geheugen gebruik door de/een app.

https://forums.developer.apple.com/forums/thread/679862

https://stackoverflow.com/questions/68169783/app-crashes-due-to-high-memory-utilization-when-reading...

 

Als dit niet helpt dan zal je mogelijk moeten wachten op een update van ZiggoGO.

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10455Posts
  • 598Oplossingen
  • 3003Likes

welk merk model apparaat ?

en gaat het om de Ziggo go app of om www.ziggogo.tv in een browser ?