Als ik op de iPad een programma terugkijk of een opgenomen programma bekijk, valt regelmatig het beeld weg en krijg ik een zwart scherm met de tekst: niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld -11819. Op de iPhone gebeurt hetzelfde. ik moet dan de de iPad uitzetten en opnieuw aanzetten en de ziggo go app opnieuw starten en zoeken waar ik gebleven ben want dat onthoudt hij ook niet. Soms in een programma van een half uur gebeurt het 2 of 3 keer, soms kan ik meer dan een uur ongestoord kijken.
Het kan zijn dat de laatste update naar IOS 18 ermee te maken heeft.
In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.
Help ons en geef jouw voorbeeld doorHoe graag ik ook nieuws had gehad, er is helaas opnieuw geen update te melden omtrent dit probleem. We hebben wederom navraag gedaan naar de laatste stand van zaken, maar vooralsnog moeten we opnieuw afwachten. Alle meldingen worden uiteraard gedeeld.
(@SjaakSjaak - Je bericht van zondag is in goede orde ontvangen, hij staat nu boven je laatste)
Hi allen,
Ik begrijp dat foutcode 11819 toch nog niet volledig is opgelost. Ondanks dat de foutcode relateert aan een crash in één van de iOS-services, gebeurt het uiteraard bij Ziggo GO en moet dit verder onderzocht worden. Als je dit nog steeds ervaart, ontvangen we graag de volgende gegevens als je dit nog niet hebt gedeeld:
- Merk & type apparaat
- Versie van besturingssysteem (iOS)
- Versie Ziggo GO
- Ben je verbonden met de wifi, of mobiel internet?
- Gebeurt op het specifieke momenten of bij specifieke kanalen?
-Eventuele andere bijzonderheden
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Daar is die weer. Douane in actie terugkijken op IPad Pro. Pats scherm zwart. Code 11819
ZIGGO geef op z’n minst een reactie. Jullie klanten blijven in onwetendheid en jullie reageren niet. ACTIE , NU
Jammer genoeg ook naar week, niets veranderd
Allereerst dank voor alle nieuwe voorbeelden. We blijven dit verzamelen en doorzetten om zowel de impact duidelijk te maken, alsook hopelijk het onderzoek te versnellen. Hoewel ik in sommige reacties lees dat dit probleem al jaren speelt, herkennen wij het sinds iOS 18 en de versies daarna. Dat is ook wanneer dit topic is gestart.
Eén van de mogelijke oorzaken die onderzocht wordt, is wanneer er op de achtergrond van technisch profiel wordt gewisseld (niet te verwarren met je kijkprofiel). Dit gebeurt onder andere als je verbinding bijvoorbeeld tijdelijk iets minder is; normaal gesproken zou dan de kwaliteit van het beeld kortstondig minder worden, maar nu lijkt dat de resulteren in deze foutcode. Het zou ook verklaren waarom je er de ene keer soms meer last van hebt dan de andere keer. Of dit dé oorzaak is en/of er meerdere oorzaken zijn: Er is helaas geen workaround of oplossing bekend op dit moment. Als er wel meer informatie bekend is, delen we dat uiteraard direct.
Goedemorgen Alex,
Allereerst de beste wensen voor een gezond nieuwjaar.
Zoals je hebt meegekregen is het voor ons een vervelende situatie , dat we steeds de foutcode op de IPad krijgen.
Hoop van harte dat Ziggo de oplossing gaat vinden , omdat het nu eenmaal makkelijker is om op de Ziggo app ongestoord een programma te kunnen bekijken.
Dank voor de uitgebreide toelichting.
Groeten Rob.
Goedemorgen Alex,
Zit net te kijken op internet en ik vind een topic uit mei 2022 mbt dezefoutcode en Apple producten.
Zij verwijzen door naar een App developer van Apple.
Misschien kunnen zij Ziggo van dienst zijn.
Grt Rob.
G
Hoi Alex,
ik heb hetzelfde probleem en ontvang deze foutcode ook regelmatig.
Hierbij de info:
- iPhone 13 met nieuwste versie 18.2. (Maar ik kreeg de foutcode ook bij 18.1)
- Nieuwste versie van ziggo go app (5.15..)
- gebeurt zowel als ik verbonden ben met wifi als niet
- ik merk het tot dusver alleen bij programma’s die ik heb opgenomen. Dat zijn voornamelijk programma’s van MTV en SBS6.
- opnemen instellen werkt ook niet altijd even goed
Hoop dat jullie snel een oplossing kunnen vinden.
Groet, Arlet.
Hier hetzelfde probleem al weken. Zeer irritant. Ik krijg op mijn IPad Pro na update 18.2 in IOS ook deze foutcode 118191
Graag via een oplossing voor dit probleem.
Opnieuw opstarten helpt niet.
Ik heb de laatste update maar ik kan nog niet langer dan 5 minuten een programma terug kijken?
Gisteravond opname NPO 1 oudejaarsconference bekeken tijdens avondeten met IPad Pro op 18.1.1. Ook hier weer de foutmelding na 16 minuten. Stabiel wifi. Voldoende bandbreedte.
Ik reis veel met de trein, dus als ik iets moet testen op momenten dat de mobiele dekking soms slecht is, dan hoor ik het graag.
Onderstaand mijn gegevens mbt regelmatig weer opdoemen van code 11819, mij is door de modurator gevraagd deze gegeven hier te plaatsen, bij deze
paulrobert
Build: 5.15.10707+15726
Device: iPad Pro 12.9 4th gen
OS: iPadOS 18.2
Video Player: Unknown
Conviva: 4.0.41
Connection Type: WiFi - (N/A)
Customer HH: 13804089_nl
Mqtt Broker Status: CONNECTED
Device IP: 192.168.178.245
CPE ID: E0B7B1-APLSTB-300250448804
Mqtt Cpe Status: OFFLINE
Last MQTT status check: 2025-01-06 09:19:22 GMT+01:00
OV: 4.2.33
OV Engine State: DOWNLOADING
OV Device Name: 0645933B-8541-4EFC-81CA-3786A0F14F83
OV Power Status: OK
OV Network Status: OK
OV Disk Status: OK
OV Download Enabled: true
Ik had weer de melding 11819. Nadat ik mijn iPad weer had uitgezet en aangezet kreeg ik na plm. 2 minuten de melding 16839!! Balen!! Ik heb niet goed gekeken naar wat de omschrijving van de foutcode was dus ik heb alleen 16839. Deze foutcode kan ik via internet niet vinden. Maar zodra ik deze melding weer krijg zal ik beter kijken. Het wordt er niet leuker op!!!!!
Hij deed het weer, foutcode 11819 bij terugkijken, blijft gedoe
Vandaag nieuwe update 18.2.1 van Apple, benieuwd wat voor consequenties deze geeft.
Dag Alex,
Al maanden last van dit probleem met foutcode 11819. Ik ben er onderhand wel klaar mee! Terugkijken op de IPad , met name naar de commerciële zenders, is een drama. Ik heb een IPad 9e generatie, IOS 18.2 en laatste versie ZiggoGo.
Soms gebeurt het 4 x per 10 minuten dat ik de foutcode krijg. Aangezien de IPad helemaal uitgezet en weer opgestart moet worden kan ik de rest van de film wel vergeten.
Dit is echt geen doen meer zo. Kijkplezier wordt volledig vergald.
Ik vind dat Ziggo op z’n minst een financiële tegemoetkoming moet geven. Gezien de prijs van het abonnement mogen we toch uitgaan van ongestoord tv kijken.
Is er al een vooruitgang m.b.t. de oplossing van dit probleem te melden?
Groet,
Djeekie
iPad mini 7
IpadOS 18.2.1
nieuwste Ziggogo versie
verbinding via wifi
probleem manifesteert zich met name bij kijken naar opnames
Het is inderdaad heel vervelend.........
Hoi Djeekie,
Het probleem is er al sinds oktober. Zelfs reactie gezien uit 2022!!!!
Geisteren schaatsen terug willen kijken op IPad, maar dat duurde maar enkele minuten.
Weet het ook niet meer, erger, Ziggo ook niet.
Blijkbaar is de oplossing niet in huis.
Het is en blijft vervelend.
Grt Rob.
Gisteravond weer 5 x eruitgegooid. Het lijkt daarbij net of je de connectie verliest en na een kwartier er wordt uitgegooid. De app onthoudt niet waar je bent gebleven, maar geeft een tijdstip eerder aan, meestal ongeveer een kwartier valt mij op. Misschien kunnen jullie hier iets mee.
Ik zou ook wel eens willen weten waar ik restitutie aan kan vragen van mijn abonnementsgeld. Het duurt nu te lang voordat het opgelost is, en wil minder gaan betalen tot er een oplossing is.
Hoi,
Ik heb Ipad IOS 18.2 is altijd goed gegaan, totdat Ziggo afgelopen week bij ons in de buurt heeft gewerkt.
En toen was het afgelopen.
Helaas gebruikte in Ziggogo heel veel op mijn Ipad.
En nu werkt niks meer.
Geen live programms geen opnames geen terug kijken , het duurt heeel even en dat krijg ik de melding van 11819
Ik kan Ziggogo niet meer gebruiken op mijn Ipad.
Vreselijk.
Als ik dat voorheen had geweten had ik de update nooit geinstalleerd.
Wat nu????????????????????????????????????
ik kan mijn bericht van deze week niet meer terug vinden.
Op mijn Ipad nu IOS 18.2 geinstalleerd.
Soms kan ik ZiggoGo gebruiken en vaak niet
En altijd dezelfde melding 11819
Wie Helpt?????
Ik heb de melding bij alle onderdelen van ZiggoGo
Live kijken
Terug kijken
Opnames kijken
Hoe graag ik ook nieuws had gehad, er is helaas opnieuw geen update te melden omtrent dit probleem. We hebben wederom navraag gedaan naar de laatste stand van zaken, maar vooralsnog moeten we opnieuw afwachten. Alle meldingen worden uiteraard gedeeld.
(@SjaakSjaak - Je bericht van zondag is in goede orde ontvangen, hij staat nu boven je laatste)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.