Als ik op de iPad een programma terugkijk of een opgenomen programma bekijk, valt regelmatig het beeld weg en krijg ik een zwart scherm met de tekst: niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld -11819. Op de iPhone gebeurt hetzelfde. ik moet dan de de iPad uitzetten en opnieuw aanzetten en de ziggo go app opnieuw starten en zoeken waar ik gebleven ben want dat onthoudt hij ook niet. Soms in een programma van een half uur gebeurt het 2 of 3 keer, soms kan ik meer dan een uur ongestoord kijken.
Het kan zijn dat de laatste update naar IOS 18 ermee te maken heeft.
In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.
Help ons en geef jouw voorbeeld doorHi allen,
Ik begrijp dat foutcode 11819 toch nog niet volledig is opgelost. Ondanks dat de foutcode relateert aan een crash in één van de iOS-services, gebeurt het uiteraard bij Ziggo GO en moet dit verder onderzocht worden. Als je dit nog steeds ervaart, ontvangen we graag de volgende gegevens als je dit nog niet hebt gedeeld:
- Merk & type apparaat
- Versie van besturingssysteem (iOS)
- Versie Ziggo GO
- Ben je verbonden met de wifi, of mobiel internet?
- Gebeurt op het specifieke momenten of bij specifieke kanalen?
-Eventuele andere bijzonderheden
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
11819 probleem al sinds langere tijd 2 maanden data bekend
Ongeveer een maand geleden reageerde ik ook al over de foutcode 18819. Aanvankelijk leek deze opgelost maar de laatste dagen is de storing weer teruggekeerd en stopt een teruggekeken programma weer met dezelfde foutcode 18819. Heel vervelend en hoop op een oplossing! Ik kijk programma’s terug meestal op RTL5 en SBS6.
ipad 7e gen en iPad Air 13 inch
ipadOS 18.1.1
Ziggo go 5.13.10112+15615
Wifi
Zojuist voor de zoveelste keer code 11819 ervaren in de Ziggo Go app op iPad 2022 met IOS 18.1.1
De frequentie waarin dit nu voorkomt maakt de Ziggo Go app tot een irritante.
En dat terwijl de app als die goed functioneert best prettig in gebruik is.
Kortom: het is te hopen dat Ziggo dit weet te fixen. Of Apple? Want het geen reclame op deze wijze....
Het is nogal onduidelijk waarom de foutmelding bij de een wel en bij een ander niet optreed.
Wat is het vrij ROM geheugen van de iPad/iPhone 32/64/128/256 GB. Is er mogelijk een geheugen tekort. Wordt er gebruik gemaakt van een (overbodige) antivirus app.
Om uit te sluiten dat het een algemeen (tekort) geheugen probleem is kan je controleren of er nog genoeg ROM geheugen vrij is. https://support.apple.com/nl-nl/108429
Je kan tijdelijk andere apps verwijderen om ROM geheugen vrij te maken.
https://www.appletips.nl/apps-tijdelijk-verwijderen-opslagruimte/
Verwijder eventuele antivirus.
Wat ook nog kan maar dat is meer voor de “nerds” en een zoektocht naar een speld in een hooiberg, dat zijn de logboek bestanden van iOS/iPadOS:
https://id.nl/huis-en-entertainment/mobiel/smartphone-en-tablet/waar-is-dat-logboek-van-ios
Bovenstaande is geen oplossing, maar kan mogelijk een oorzaak aanwijzen.
Beste Karel, fijn dat je meedenkt hoor!!
ik heb een iPad met een opslag van 128 GB waarvan er nog dik 100 te gebruiken is.
Groet H.B.
Ik wordt er sinds vandaag voortdurend uitgegooid! Heb sinds gisteren ios 18.1. Misschien toch een relatie?
Precies dezelfde ervaring als H.B. Ook aque type apparaat, ios en versie. Op alle zenders. Binnen een uur 3 keer helemaal uit en weer aan gezet. Ios nieuwste versie (18.1) gisteren geinstalleerd. Ga ook op mn telefoon kijken, waardeloos
Met dit bericht vraag ik een ieder die naar deze community kijkt om ook te reageren!! Ik vraag dit omdat ik bij mijn contact met Ziggo te horen kreeg dat ik de eerste was met dit probleem. Ik werd doorverwezen naar Apple! Dat was een paar dagen geleden terwijl dit probleem al enige maanden aan de gang is. Dus m.a.w. laat Ziggo weten dat er veel meer personen last hebben van dit probleem!!!
Hartelijke groet, H.B.
Niets aan toe te voegen, zie alle reacties van de afgelopen weken en maanden
Dank voor het delen van alle informatie, iedereen! Ik heb het toegevoegd aan het onderzoek. Nieuwe meldingen (of andere bijzonderheden) blijven uiteraard welkom.
@schoorel - Jij geeft aan dat je het op je iPhone ervaart, om welke iPhone gaat het?
Het gaat om een iPhone 13. Sinds een paar dagen gaat het weer goed en heb ik de foutmelding niet ontvangen
Volg de tip van @Karel.
https://id.nl/huis-en-entertainment/mobiel/smartphone-en-tablet/waar-is-dat-logboek-van-ios
Instellingen
Privacy en beveiliging
Analyse en verbeteringen
Analysegegevens
Zoek naar: mediaplaybackd-datum-tijd.ips
Klik op een naam
Er staat een uitgebreid rapport over de fout.
Staat er iets bij "exception"?
Met het pijltje rechtsboven kun je:
. een E-mail sturen
. bewaren in Bestanden
...
Beste Jenson, ik heb de stappen gevolgd en exception gevonden en daar staat de volgende regel;
”exception” : “codes”: 0x0000000000000001, 0x0000000000000020”, “rawCodes”
Misschien kunnen jullie hier iets mee! Ik niet😏
Wat ik daarvan maak is dat een bepaald adres 0x20 niet in alle regionen aanwezig is!!
@H.B. schreef:Misschien kunnen jullie hier iets mee! Ik niet😏
De developers van Apple iOS/iPadOS en van ZiggoGo zouden er wel wat mee moeten kunnen.
Vanavond 2x crash met deze foutcode op iPad 9 met iOS 18.1.1 op wifi en laatste versie van ziggo go app (update van vandaag)
tijdens terugkijken van programma van vandaag, ik was telkens 30 seconden aan het doorspoelen
diagnosesheet uit ziggo go app:
Build: 5.15.10707+15726
Device: iPad 9
OS: iPadOS 18.1.1
Video Player: Unknown
Conviva: 4.0.41
Connection Type: WiFi - (N/A)
Customer HH: 10352013_nl
Mqtt Broker Status: CONNECTED
Device IP: 192.168.178.251
CPE ID: E0B7B1-APLSTB-300077466708
Mqtt Cpe Status: ONLINE_RUNNING
Last MQTT status check: 2024-12-03 22:20:14 GMT+01:00
OV: 4.2.33
OV Engine State: AUTH_FAILURE
OV Device Name: 4BE843BC-33F7-4545-99C6-FCC2F467CDBD
OV Power Status: OK
OV Network Status: OK
OV Disk Status: OK
OV Download Enabled: true
Gisteravond ook weer 3 keer bovengenoemd probleem, wanneer wordt dit opgelost?
Wordt er weer uitgegooid
Wederom er uitgegooid met foutcode 11891, tweede keer vanavond!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.