Vraag
Reacties
Aankondigingen
Minty
Level 2

Foutcode 11819 bij terugkijken van programma's en opnames via Ziggo GO

Als ik op de iPad een programma terugkijk of een opgenomen programma bekijk, valt regelmatig het beeld weg en krijg ik een zwart scherm met de tekst: niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld -11819. Op de iPhone gebeurt hetzelfde. ik moet dan de de iPad uitzetten en opnieuw aanzetten en de ziggo go app opnieuw starten en zoeken waar ik gebleven ben want dat onthoudt hij ook niet. Soms in een programma van een half uur gebeurt het 2 of 3 keer, soms kan ik meer dan een uur ongestoord kijken.  
Het kan zijn dat de laatste update naar IOS 18 ermee te maken heeft. 

Voorbeelden gezocht

In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.

Help ons en geef jouw voorbeeld door
Uitgelicht
Alex
Community Moderator

Hi allen,

 

Ik begrijp dat foutcode 11819 toch nog niet volledig is opgelost. Ondanks dat de foutcode relateert aan een crash in één van de iOS-services, gebeurt het uiteraard bij Ziggo GO en moet dit verder onderzocht worden. Als je dit nog steeds ervaart, ontvangen we graag de volgende gegevens als je dit nog niet hebt gedeeld:

- Merk & type apparaat
- Versie van besturingssysteem (iOS)
- Versie Ziggo GO
- Ben je verbonden met de wifi, of mobiel internet?

- Gebeurt op het specifieke momenten of bij specifieke kanalen?

-Eventuele andere bijzonderheden

0 Kudos
Ga naar reactie
100 Reacties 100
Meldingen
Aan Uit
TeraByte
Level 1

Hier precies hetzelfde, ik merk dit sinds een aantal weken. Daarvoor gebeurde dit bijna nooit

0 Kudos
Karel.
Level 17

Herstarten lijkt de enige mogelijkheid tot het hopelijk opgelost gaat worden in een update van ZiggoGO.

 

Zie trouwens ook:

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Foutcode-11819/m-p/1409934

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Hoe-los-je-foutmelding-11819-op/m-p/1408713

 

0 Kudos
PaulRobert
Level 3

klopt ik heb hetzelfde probleem op mijn ios 18.01 ipad 12.9 pro en dit diverse keren gemeld ze werken er hard aan werd gezegd.

prb

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Minty, er komen meer meldingen binnen over deze foutmelding, dus we zijn erg benieuwd naar de volgende informatie:

- Merk & type apparaat
- Versie van besturingssysteem (Android / iOS)
- Versie Ziggo GO (Tik linksboven op het radertje. De softwareversie staat onder in het menu)
- Ben je verbonden met de wifi, of mobiel internet?

- Gebeurt op het specifieke momenten of bij specifieke kanalen?

0 Kudos
Minty
Level 2
Topicstarter

IOS, 18.0.1

ziggo go versie 512.9813 +14300

en ik ben verbonden met Wifi

0 Kudos
Fons7
Level 2

Bij ons gebeurt hetzelfde (sinds enkele weken en vermoedelijk na de nieuwste software update) tijdens het terugkijken van een programma via de Ziggo app op een iPad 7 met Wifi en de nieuwste software iPadOS 18.0.1: Niet beschikbaar, deze video kan niet worden afgespeeld. 11819. Heel vervelend! Graag snelle oplossing voor dit probleem.

Versie Ziggo go: 5.1.3.10108+14726

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi allen,

 

We zijn op dit moment het probleem met foutcode -11819 aan het onderzoeken. Voor zover ik uit de bevindingen begrijp, gaat het mis bij opnames en het terugkijken van programma's via Ziggo GO en lijkt het te gebeuren sinds iOS 18.0+. Voor degene die dit nog niet hebben gedaan, deze gegevens ontvangen we graag:

 

- Merk & type apparaat
- Versie van besturingssysteem (Android / iOS)
- Versie Ziggo GO
- Ben je verbonden met de wifi, of mobiel internet?

- Gebeurt op het specifieke momenten of bij specifieke kanalen?

Dave
Level 20
T.E.A.M.

@Alex  Ik ben het niet geheel met je eens, ik draai met IOS 18.1 en hier op de iPhone14 werkt alles prima, als je maar je Locatie en toestemming geeft tot Bluetooth, of bestaat er een verband met de media Box die er aan gekoppeld is. ( wil geen ruzie hoor gewoon puntje 😉 )

 

Ik zie nu veel klachten gister, maar toen is de UEFA Free account weer geopent en dan is de Ziggo Go zelf overbelast. Dit is wat mijn vermoeden denkt, maar kan mis hebben.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Dave - Het lijkt zich toe te spitsen op iPads en niet/minder op iPhones. Als ik me niet vergis zijn de meldingen hier ook tot nu toe uitsluitend iPads geweest. Uiteraard kunnen er ook andere factoren aan ten grondslag liggen waarom de één er wel last van heeft en de ander niet (denk aan het netwerk of de manier van kijken). Van overbelasting is geen sprake.

PaulRobert
Level 3

Goedenmorgen Alex,

Nog even een aanvulling op hierboven door jouw vermeld.

Je stelt de klacht ziggo go 11819 bij opnemen en terugkijken, in mijn gevallen betrof het gewoon rechtstreeks tv kijken,

mbt deze klacht 11819.

PaulRobert

 

0 Kudos
Vornack
Level 2

Goedemiddag,

 

Apple TV 4K

tvOS 18.1

ZiggoGO Build 5.13.10108+14726

Verbonden met ethernet, en krijg de onderstaande foutmelding bij live tv bij zender Comedy Central:

 

- Sorry, the video cannot be played at this time. -12312

 

0 Kudos
Gerry22
Level 2

Hallo, zie onderstaand. Andere foutcode en slechts op één kanaal van ESPN de andere werken gewoon. Tijdens een wedstrijd stoot de stream om de paar seconden  zie mijn post:

 

Niet beschikbaar deze video kan niet worden afgespeeld

Bij mij duet zich op vrijdagavond het vreemde feit voor, dat één van de voetbalwedstrijden op ESPN steeds stopt bij het streamen. Als ik één van de andere wedstrijden selecteer, loopt die gewoon goed. Bij de steeds stoppende wedstrijd krijg ik dan de message: Niet beschikbaar deze video kan niet worden afgespeeld -12312

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

@Vornack  schreef:

Goedemiddag,

 

Apple TV 4K

tvOS 18.1

ZiggoGO Build 5.13.10108+14726

Verbonden met ethernet, en krijg de onderstaande foutmelding bij live tv bij zender Comedy Central:

 

- Sorry, the video cannot be played at this time. -12312

 


dit topic gaat over de Ziggo go app voor iPad en Iphone,

om verwarring te voorkomen kun je het beste een eigen topic aanmaken

Karel.
Level 17

@Gerry22 , @Vornack 

De symptomen mogen vergelijkbaar zijn maar foutcode 12312 is wat anders dan foutcode 11819. Daarvoor kan je beter in of een eigen topic voor aanmaken om verwarring te voorkomen.

0 Kudos
Gerry22
Level 2

Beste Karel, dank voor je bericht. Dat had ik gedaan maar toen vertelde de moderator mij, dat ik het hier moest posten, dus ……

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi allen,

 

Ik heb inmiddels begrepen dat het onderzoek aan onze kant voorlopig is gesloten; de foutmelding komt door een crash in een achtergrondservice van iOS. Er leek sinds iOS/iPadOS 18.0 een lichte toename te zijn in aantal crashes, maar dit is weer afgenomen sinds de uitrol van 18.1. Zorg er dus ook voor dat je toestel voorzien is de laatste update. Ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen daarmee!

Minty
Level 2
Topicstarter

Het probleem bestaat nog steeds ondanks dat ik IOS 18.1 al lang heb. Vanavond ben ik er weer 2 keer uitgegooid bij een opgenomen programma van ongeveer een half uur.

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Minty - Dank voor de terugkoppeling, zuur dat je het toch nog ervaart. Ervaar je het uitsluitend bij het bekijken van opnames? Of heb je het ook al ervaren bij bijvoorbeeld live tv?

Fons7
Level 2

Ik heb iOS 18.1 geïnstalleerd en heb daarna een programma teruggekeken en ervaar geen storingen meer. Het lijkt er dus op dat het probleem is opgelost. Hopelijk blijft het zo. Bedankt voor de oplossing!