Als ik op de iPad een programma terugkijk of een opgenomen programma bekijk, valt regelmatig het beeld weg en krijg ik een zwart scherm met de tekst: niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld -11819. Op de iPhone gebeurt hetzelfde. ik moet dan de de iPad uitzetten en opnieuw aanzetten en de ziggo go app opnieuw starten en zoeken waar ik gebleven ben want dat onthoudt hij ook niet. Soms in een programma van een half uur gebeurt het 2 of 3 keer, soms kan ik meer dan een uur ongestoord kijken.
Het kan zijn dat de laatste update naar IOS 18 ermee te maken heeft.
In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.
Help ons en geef jouw voorbeeld doorHi allen,
Ik begrijp dat foutcode 11819 toch nog niet volledig is opgelost. Ondanks dat de foutcode relateert aan een crash in één van de iOS-services, gebeurt het uiteraard bij Ziggo GO en moet dit verder onderzocht worden. Als je dit nog steeds ervaart, ontvangen we graag de volgende gegevens als je dit nog niet hebt gedeeld:
- Merk & type apparaat
- Versie van besturingssysteem (iOS)
- Versie Ziggo GO
- Ben je verbonden met de wifi, of mobiel internet?
- Gebeurt op het specifieke momenten of bij specifieke kanalen?
-Eventuele andere bijzonderheden
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hier precies hetzelfde, ik merk dit sinds een aantal weken. Daarvoor gebeurde dit bijna nooit
Herstarten lijkt de enige mogelijkheid tot het hopelijk opgelost gaat worden in een update van ZiggoGO.
Zie trouwens ook:
https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Foutcode-11819/m-p/1409934
https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Hoe-los-je-foutmelding-11819-op/m-p/1408713
klopt ik heb hetzelfde probleem op mijn ios 18.01 ipad 12.9 pro en dit diverse keren gemeld ze werken er hard aan werd gezegd.
prb
Goedemiddag @Minty, er komen meer meldingen binnen over deze foutmelding, dus we zijn erg benieuwd naar de volgende informatie:
- Merk & type apparaat
- Versie van besturingssysteem (Android / iOS)
- Versie Ziggo GO (Tik linksboven op het radertje. De softwareversie staat onder in het menu)
IOS, 18.0.1
ziggo go versie 512.9813 +14300
en ik ben verbonden met Wifi
Bij ons gebeurt hetzelfde (sinds enkele weken en vermoedelijk na de nieuwste software update) tijdens het terugkijken van een programma via de Ziggo app op een iPad 7 met Wifi en de nieuwste software iPadOS 18.0.1: Niet beschikbaar, deze video kan niet worden afgespeeld. 11819. Heel vervelend! Graag snelle oplossing voor dit probleem.
Versie Ziggo go: 5.1.3.10108+14726
Hi allen,
We zijn op dit moment het probleem met foutcode -11819 aan het onderzoeken. Voor zover ik uit de bevindingen begrijp, gaat het mis bij opnames en het terugkijken van programma's via Ziggo GO en lijkt het te gebeuren sinds iOS 18.0+. Voor degene die dit nog niet hebben gedaan, deze gegevens ontvangen we graag:
- Merk & type apparaat
- Versie van besturingssysteem (Android / iOS)
- Versie Ziggo GO
@Alex Ik ben het niet geheel met je eens, ik draai met IOS 18.1 en hier op de iPhone14 werkt alles prima, als je maar je Locatie en toestemming geeft tot Bluetooth, of bestaat er een verband met de media Box die er aan gekoppeld is. ( wil geen ruzie hoor gewoon puntje 😉 )
Ik zie nu veel klachten gister, maar toen is de UEFA Free account weer geopent en dan is de Ziggo Go zelf overbelast. Dit is wat mijn vermoeden denkt, maar kan mis hebben.
Hi @Dave - Het lijkt zich toe te spitsen op iPads en niet/minder op iPhones. Als ik me niet vergis zijn de meldingen hier ook tot nu toe uitsluitend iPads geweest. Uiteraard kunnen er ook andere factoren aan ten grondslag liggen waarom de één er wel last van heeft en de ander niet (denk aan het netwerk of de manier van kijken). Van overbelasting is geen sprake.
Goedenmorgen Alex,
Nog even een aanvulling op hierboven door jouw vermeld.
Je stelt de klacht ziggo go 11819 bij opnemen en terugkijken, in mijn gevallen betrof het gewoon rechtstreeks tv kijken,
mbt deze klacht 11819.
PaulRobert
Goedemiddag,
Apple TV 4K
tvOS 18.1
ZiggoGO Build 5.13.10108+14726
Verbonden met ethernet, en krijg de onderstaande foutmelding bij live tv bij zender Comedy Central:
- Sorry, the video cannot be played at this time. -12312
Hallo, zie onderstaand. Andere foutcode en slechts op één kanaal van ESPN de andere werken gewoon. Tijdens een wedstrijd stoot de stream om de paar seconden zie mijn post:
Bij mij duet zich op vrijdagavond het vreemde feit voor, dat één van de voetbalwedstrijden op ESPN steeds stopt bij het streamen. Als ik één van de andere wedstrijden selecteer, loopt die gewoon goed. Bij de steeds stoppende wedstrijd krijg ik dan de message: Niet beschikbaar deze video kan niet worden afgespeeld -12312
@Vornack schreef:
Goedemiddag,
Apple TV 4K
tvOS 18.1
ZiggoGO Build 5.13.10108+14726
Verbonden met ethernet, en krijg de onderstaande foutmelding bij live tv bij zender Comedy Central:
- Sorry, the video cannot be played at this time. -12312
dit topic gaat over de Ziggo go app voor iPad en Iphone,
om verwarring te voorkomen kun je het beste een eigen topic aanmaken
Beste Karel, dank voor je bericht. Dat had ik gedaan maar toen vertelde de moderator mij, dat ik het hier moest posten, dus ……
Hi allen,
Ik heb inmiddels begrepen dat het onderzoek aan onze kant voorlopig is gesloten; de foutmelding komt door een crash in een achtergrondservice van iOS. Er leek sinds iOS/iPadOS 18.0 een lichte toename te zijn in aantal crashes, maar dit is weer afgenomen sinds de uitrol van 18.1. Zorg er dus ook voor dat je toestel voorzien is de laatste update. Ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen daarmee!
Het probleem bestaat nog steeds ondanks dat ik IOS 18.1 al lang heb. Vanavond ben ik er weer 2 keer uitgegooid bij een opgenomen programma van ongeveer een half uur.
Hi @Minty - Dank voor de terugkoppeling, zuur dat je het toch nog ervaart. Ervaar je het uitsluitend bij het bekijken van opnames? Of heb je het ook al ervaren bij bijvoorbeeld live tv?
Ik heb iOS 18.1 geïnstalleerd en heb daarna een programma teruggekeken en ervaar geen storingen meer. Het lijkt er dus op dat het probleem is opgelost. Hopelijk blijft het zo. Bedankt voor de oplossing!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.