1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
raptus

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 1102 Frankrijk

Lees meer
We trekken door Frankrijk. Tot nu toe overal gebruik kunnen maken van Ziggo go maar sinds vandaag, we zitten nu op een nieuwe plek geen zoggo go meer. Alleen maar foutcodes. 

wanneer ik mijn mobiel abo gebruik op mijn telefoon, lukt het wel, maar datb s een beetje duur. Heeft iemand enig idee? Is het het wifi signaal? Moeten we iets uit cq aanzetten?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @rudolfo47,

Frustrerend dat het nog steeds niet lekker gaat. Foutcode 1102 komt niet vaak voor, op de achtergrond betekent dat er een probleem is met bepaalde toestemmingen (/permissions). Foutcode 11800 zou alleen mogen voorkomen in de videoplayer van een iOS-apparaat, ironisch genoeg is de oorzaak dan onbekend.

Maar dit jaar lijkt het open wifi, zonder inlogcode. Kan dat een rol spelen?

Ja, dit kan een rol spelen. Het geeft in ieder geval aan dat er iets is gewijzigd in de verbinding ten opzichte van andere jaren. Gedeelde wifi-punten, en zeker open wifi, hebben vaak bepaalde restricties om misbruik te voorkomen en dat het alleen voor basiszaken gebruikt wordt. Zo kunnen er ook bij het streamen bepaalde restricties zitten. Over het algemeen is daar vrij weinig aan te doen vrees ik.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16869Posts
  • 3091Oplossingen
  • 8020Likes

Probeer je het steeds op hetzelfde wifi punt? Streaming diensten worden nogal eens geblokkeerd door de eigenaar.

Opgelost: Re: ziggo go in duitsland - Ziggo Community

raptus
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Je bedoelt met eigenaar : de beheerder van het wifipunt dat wij gebruiken? 
Andere vraag: We zijn hier vaker geweest en het was nooit een probleem. Maar dit jaar lijkt het open wifi, zonder inlogcode. Kan dat een rol spelen?

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2861Posts
  • 306Oplossingen
  • 1382Likes

Hej @raptus! Ik zie dat er geen reactie meer op je is geweest, dat is jammer!

Heb je het ondertussen nog kunnen oplossen? Ik lees dat je door Frankrijk aan het reizen bent, dus ben benieuwd hoe het nu gaat! 

raptus
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nog steeds niet opgelost, helaas. geen idee of het 'afgeknepen' wordt.... suggesties zijn welkom. online kijken via ziggogo.tv lukt ook niet.

rudolfo47

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij tetugkijken vaak code 1102 met mededeling deze video kannniet worden afgespeeld: gewoon het journaal v een uur of wat geleden. Vask ook code 11800 Wat hrt helrmasl bont maskt is dat Ziggo bride codes zegt niet te kennen

rudolfo47

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanvulling :Wat het helemaal bont maakt is dat Ziggo zegt beide codes niet te kennen

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @rudolfo47,

Frustrerend dat het nog steeds niet lekker gaat. Foutcode 1102 komt niet vaak voor, op de achtergrond betekent dat er een probleem is met bepaalde toestemmingen (/permissions). Foutcode 11800 zou alleen mogen voorkomen in de videoplayer van een iOS-apparaat, ironisch genoeg is de oorzaak dan onbekend.

Maar dit jaar lijkt het open wifi, zonder inlogcode. Kan dat een rol spelen?

Ja, dit kan een rol spelen. Het geeft in ieder geval aan dat er iets is gewijzigd in de verbinding ten opzichte van andere jaren. Gedeelde wifi-punten, en zeker open wifi, hebben vaak bepaalde restricties om misbruik te voorkomen en dat het alleen voor basiszaken gebruikt wordt. Zo kunnen er ook bij het streamen bepaalde restricties zitten. Over het algemeen is daar vrij weinig aan te doen vrees ik.