Vraag
Reacties
Oplossing
willrijvers
Level 2

Foutcode -1003 Ziggo GO

Ben al halve dag in gesprek met Ziggo via messenger. Heb geen TV en video weergave op Ipad en Iphone mee. Alles geprobeerd met support via Messenger vanmorgen maar niets helpt. Het vreemde is dat ziggogo wel werkt als het gaat om opgeslagen programma,s  masr kan geen live uitzending weergeven. Foutcode -1003

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
H.Zyl
Level 2

Ik heb alle beveiligingsapps er afgehaald. Toen deed Ziggo GO het weer prima, zowel live als kijken vanaf begin en replay.  Vervolgens die apps weer geïnstalleerd.

 

Leverde niet opnieuw problemen op, noch op iPad noch op iPhone. Kennelijk blokkeren beveiligingsapps de ongestoorde toegang tot live ontvangst en afspeelmogelijkheden. Dat ik dit nou voor elkaar heb gekregen terwijl ik toch echt n nitwit ben in dit vakgebied, niet van generatie beeldscherm en toetsenbord maar  van generatie vulpen.

 

Dank voor de tip over beveiligingsapps👍 Fijne dag en hartelijke groet

 

**Moderator: Dit topic is gesloten voor verdere reacties. Lost bovenstaande oplossing jouw probleem niet op? [Start dan een nieuw topic]

Bekijk in context

0 Kudos
Uitgelicht
willrijvers
Level 2
Topicstarter

ook mijn probleem met tv afspelen op Ziggo go is opgelost ( foutcode -1003) na n het tijdelijk uitzetten van een beveiligingsapp. Hartelijk dank Alex

1 Kudos
22 Reacties 22
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @willrijvers, welkom op de Ziggo Community!

 

Wat vreemd dat je vanuit het niets tegen deze foutmelding aanloopt. Ik herken de foutmelding eigenlijk niet op iOS-apparaten; maak je gebruik van de app of kijk je in de browser van het apparaat? Bedoel je met 'opgeslagen programma's' opnames? Hoe zit het met Replay TV?

0 Kudos
willrijvers
Level 2
Topicstarter
  • Wel gebruik van replay maar niet van de directe tv weergave. Soms krijg ik wel het programma gestart door op de zender te drukken vervolgens krijg ik een keuze menu:
  • op tv bekijken
  • opnemen
  • kijklijst 
  • als ik vervolgens op het pijltje rechts van het programma druk krijg ik weer het volgende keuzemenu met kijken, op tv kijken,ed. druk op op start vanaf begin dan lukt dat vaak wel maar niet de live optie. Dit allemaal in de app. Gisteren ook via browser geprobeerd maar ook daar foutcode -1003image.jpg

0 Kudos
H.Zyl
Level 2

Ik ervaar sinds zaterdag dezelfde problemen met Ziggo go.

0 Kudos
willrijvers
Level 2
Topicstarter

@Bert heb jij een idee op welke wijze ik weer rechtstreeks toegang tot de tv weergave van Ziggo Go kan verkrijgen.zie hierboven de probleembeschrijving met foutcode -1003 op Ziggo go L St bedankt Will

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Geen idee wat Apple producten betreft.

0 Kudos
willrijvers
Level 2
Topicstarter

@Simba24

Beste,

ik ben al even onderweg met een storing op ziggoGo vanuit mijn Ipad. Als ik tv wil kijken krijg ik de code -1003. Inmiddels heb ik uitgevogeld dat ik wel uitgesteld kan kijken via de koppeling die ik hierboven heb weergegeven. Alles inmiddels gereset, app opnieuw gedownload maar op mijn Ipad noch mijn Iphone kan ik niet meer rechtstreeks tv 

programma,s volgen. Heb jij een oplossing voor dit ongemak?
met vriendelijke groet Will Rijvers

 

 

 

 

 

 

0 Kudos
H.Zyl
Level 2

Ben hier al wat langer mee bezig. Kennelijk weet niemand n oplossing voor dit probleem. Hoogst irritant omdat het veelal samengaat met zeer frequent stilstaand, onderbroken beeld of opnieuwmoeten inloggen. Kom Ziggo, doe ns iets!!!

0 Kudos
Simba24
Level 13

Vreemd @willrijvers  ik krijg geen foutmelding op mijn iPad
Heb je al eens het besturingssysteem geüpdatet?
Ik gebruik iPadOS 16.3
En alles werkt perfect.
Die foutcode van jou heb ik nooit ergens gezien, sterker nog ik heb nooit welke foutcode dan ook hier.
Ik gebruik de app

0 Kudos
willrijvers
Level 2
Topicstarter

@Harmvh 

goede morgen,

ik ben nog steeds op zoek naar een oplossing voor het plotseling wegvallen van wergave tv kijken op mijn Ipad en iphone. Ik krijg sinds een week storing -1003 die voor verschillende leden   leden van de  Ziggo support alsook vanvoor de van de Community onbekend is. Een laatste poging om weer toegang te krijgen tot directe tv weergave. Zie mijn stand van zaken hierboven. Alvast bedankt!

 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @willrijvers,

 

Uit een ander contactmoment begrijp ik dat er één iPad in huis is waar alles wel normaal op werkt, klopt dat? Het helpt ons de mogelijke oorzaken te filteren, want dat betekent dat er met je account niets mis is, iets waar ik ook nog niets afwijkend in kon vinden.

 

Je geeft aan dat je de foutcode ook te zien krijgt op je iPhone; Wil je eens testen of je exact hetzelfde ervaart als je met je mobiele netwerk/4G bent verbonden?

0 Kudos
willrijvers
Level 2
Topicstarter

klopt, de nieuwe Ipad van mijn vrouw werkt normaal, wel met een andere gebruikersnaam en wachtwoord. Op mijn ipad werken deze inloggegevens dan weer niet.

 

0 Kudos
willrijvers
Level 2
Topicstarter

buitenshuis werkt de ziggogo via het netwerk ook niet rechtstreeks

0 Kudos
H.Zyl
Level 2

Ik heb alle beveiligingsapps er afgehaald. Toen deed Ziggo GO het weer prima, zowel live als kijken vanaf begin en replay.  Vervolgens die apps weer geïnstalleerd.

 

Leverde niet opnieuw problemen op, noch op iPad noch op iPhone. Kennelijk blokkeren beveiligingsapps de ongestoorde toegang tot live ontvangst en afspeelmogelijkheden. Dat ik dit nou voor elkaar heb gekregen terwijl ik toch echt n nitwit ben in dit vakgebied, niet van generatie beeldscherm en toetsenbord maar  van generatie vulpen.

 

Dank voor de tip over beveiligingsapps👍 Fijne dag en hartelijke groet

 

**Moderator: Dit topic is gesloten voor verdere reacties. Lost bovenstaande oplossing jouw probleem niet op? [Start dan een nieuw topic]

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Super dat je dit deelt, @H.Zyl - Mooi dat het daarmee is opgelost!

 

@willrijvers - Kun je controleren of dit voor jou ook geldt, heb je mogelijk (beveiligings)apps die je (tijdelijk) kunt uitschakelen om te kijken of het daarmee is opgelost?

0 Kudos
willrijvers
Level 2
Topicstarter

ook mijn probleem met tv afspelen op Ziggo go is opgelost ( foutcode -1003) na n het tijdelijk uitzetten van een beveiligingsapp. Hartelijk dank Alex

Dennis26041980
Level 1

Hallo,

 

Ook hier dezelfde foutcode 1003.

Kan de app niet meer gebruiken op mijn MX q pro tv box hier zot de nieuwste Android versie op.

Komt dit door een laatste update?

Wie weet er een oplossing?

Heb ook nog een oude box deze doet het wel maar na een half uur tv kijken loopt deze vast.

Vandaar een nieuwe gekocht.

 

Groetjes Dennis

0 Kudos
H.Zyl
Level 2

Ik heb alle beveiligingsapps er afgehaald. Toen deed ziggo go het weer prima, zowel live als kijken vanaf begin en replay.  Vervolgens die apps weer geïnstalleerd. Leverde niet opnieuw problemen op, noch op iPad noch op iPhone. Kennelijk blokkeren beveiligingsapps de ongestoorde toegang tot live ontvangst en afspeelmogelijkheden. Het werkt sindsdien weer prima. Succes

0 Kudos
MasGeo2021
Level 1

Welke apps waren dat?

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

@MasGeo2021 - Je reageerde op een al wat ouder topic, maar ik begrijp hieruit dat je ook deze foutcode ervaart? Speelt het probleem nog steeds?

0 Kudos