Ben al halve dag in gesprek met Ziggo via messenger. Heb geen TV en video weergave op Ipad en Iphone mee. Alles geprobeerd met support via Messenger vanmorgen maar niets helpt. Het vreemde is dat ziggogo wel werkt als het gaat om opgeslagen programma,s masr kan geen live uitzending weergeven. Foutcode -1003
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb alle beveiligingsapps er afgehaald. Toen deed Ziggo GO het weer prima, zowel live als kijken vanaf begin en replay. Vervolgens die apps weer geïnstalleerd.
Leverde niet opnieuw problemen op, noch op iPad noch op iPhone. Kennelijk blokkeren beveiligingsapps de ongestoorde toegang tot live ontvangst en afspeelmogelijkheden. Dat ik dit nou voor elkaar heb gekregen terwijl ik toch echt n nitwit ben in dit vakgebied, niet van generatie beeldscherm en toetsenbord maar van generatie vulpen.
Dank voor de tip over beveiligingsapps👍 Fijne dag en hartelijke groet
**Moderator: Dit topic is gesloten voor verdere reacties. Lost bovenstaande oplossing jouw probleem niet op? [Start dan een nieuw topic]
ook mijn probleem met tv afspelen op Ziggo go is opgelost ( foutcode -1003) na n het tijdelijk uitzetten van een beveiligingsapp. Hartelijk dank Alex
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @willrijvers, welkom op de Ziggo Community!
Wat vreemd dat je vanuit het niets tegen deze foutmelding aanloopt. Ik herken de foutmelding eigenlijk niet op iOS-apparaten; maak je gebruik van de app of kijk je in de browser van het apparaat? Bedoel je met 'opgeslagen programma's' opnames? Hoe zit het met Replay TV?
Ik ervaar sinds zaterdag dezelfde problemen met Ziggo go.
@Bert heb jij een idee op welke wijze ik weer rechtstreeks toegang tot de tv weergave van Ziggo Go kan verkrijgen.zie hierboven de probleembeschrijving met foutcode -1003 op Ziggo go L St bedankt Will
Geen idee wat Apple producten betreft.
Beste,
ik ben al even onderweg met een storing op ziggoGo vanuit mijn Ipad. Als ik tv wil kijken krijg ik de code -1003. Inmiddels heb ik uitgevogeld dat ik wel uitgesteld kan kijken via de koppeling die ik hierboven heb weergegeven. Alles inmiddels gereset, app opnieuw gedownload maar op mijn Ipad noch mijn Iphone kan ik niet meer rechtstreeks tv
programma,s volgen. Heb jij een oplossing voor dit ongemak?
met vriendelijke groet Will Rijvers
Ben hier al wat langer mee bezig. Kennelijk weet niemand n oplossing voor dit probleem. Hoogst irritant omdat het veelal samengaat met zeer frequent stilstaand, onderbroken beeld of opnieuwmoeten inloggen. Kom Ziggo, doe ns iets!!!
Vreemd @willrijvers ik krijg geen foutmelding op mijn iPad
Heb je al eens het besturingssysteem geüpdatet?
Ik gebruik iPadOS 16.3
En alles werkt perfect.
Die foutcode van jou heb ik nooit ergens gezien, sterker nog ik heb nooit welke foutcode dan ook hier.
Ik gebruik de app
goede morgen,
ik ben nog steeds op zoek naar een oplossing voor het plotseling wegvallen van wergave tv kijken op mijn Ipad en iphone. Ik krijg sinds een week storing -1003 die voor verschillende leden leden van de Ziggo support alsook vanvoor de van de Community onbekend is. Een laatste poging om weer toegang te krijgen tot directe tv weergave. Zie mijn stand van zaken hierboven. Alvast bedankt!
Hi @willrijvers,
Uit een ander contactmoment begrijp ik dat er één iPad in huis is waar alles wel normaal op werkt, klopt dat? Het helpt ons de mogelijke oorzaken te filteren, want dat betekent dat er met je account niets mis is, iets waar ik ook nog niets afwijkend in kon vinden.
Je geeft aan dat je de foutcode ook te zien krijgt op je iPhone; Wil je eens testen of je exact hetzelfde ervaart als je met je mobiele netwerk/4G bent verbonden?
klopt, de nieuwe Ipad van mijn vrouw werkt normaal, wel met een andere gebruikersnaam en wachtwoord. Op mijn ipad werken deze inloggegevens dan weer niet.
buitenshuis werkt de ziggogo via het netwerk ook niet rechtstreeks
Ik heb alle beveiligingsapps er afgehaald. Toen deed Ziggo GO het weer prima, zowel live als kijken vanaf begin en replay. Vervolgens die apps weer geïnstalleerd.
Leverde niet opnieuw problemen op, noch op iPad noch op iPhone. Kennelijk blokkeren beveiligingsapps de ongestoorde toegang tot live ontvangst en afspeelmogelijkheden. Dat ik dit nou voor elkaar heb gekregen terwijl ik toch echt n nitwit ben in dit vakgebied, niet van generatie beeldscherm en toetsenbord maar van generatie vulpen.
Dank voor de tip over beveiligingsapps👍 Fijne dag en hartelijke groet
**Moderator: Dit topic is gesloten voor verdere reacties. Lost bovenstaande oplossing jouw probleem niet op? [Start dan een nieuw topic]
Super dat je dit deelt, @H.Zyl - Mooi dat het daarmee is opgelost!
@willrijvers - Kun je controleren of dit voor jou ook geldt, heb je mogelijk (beveiligings)apps die je (tijdelijk) kunt uitschakelen om te kijken of het daarmee is opgelost?
ook mijn probleem met tv afspelen op Ziggo go is opgelost ( foutcode -1003) na n het tijdelijk uitzetten van een beveiligingsapp. Hartelijk dank Alex
Hallo,
Ook hier dezelfde foutcode 1003.
Kan de app niet meer gebruiken op mijn MX q pro tv box hier zot de nieuwste Android versie op.
Komt dit door een laatste update?
Wie weet er een oplossing?
Heb ook nog een oude box deze doet het wel maar na een half uur tv kijken loopt deze vast.
Vandaar een nieuwe gekocht.
Groetjes Dennis
Ik heb alle beveiligingsapps er afgehaald. Toen deed ziggo go het weer prima, zowel live als kijken vanaf begin en replay. Vervolgens die apps weer geïnstalleerd. Leverde niet opnieuw problemen op, noch op iPad noch op iPhone. Kennelijk blokkeren beveiligingsapps de ongestoorde toegang tot live ontvangst en afspeelmogelijkheden. Het werkt sindsdien weer prima. Succes
Welke apps waren dat?
@MasGeo2021 - Je reageerde op een al wat ouder topic, maar ik begrijp hieruit dat je ook deze foutcode ervaart? Speelt het probleem nog steeds?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.