Vraag
Reacties
Oplossing
dennisvanmourik
Level 2

Foutcode 1002 via Ziggo GO browser

Sinds enkele weken werkt ZiggoGO niet meer in de Chrome en MS Edge browser. Inloggen werkt, Ziggo GO app opent en ik zie alle opties (incl. te kiezen kanalen), maar zodra ik een zender aanklik en dus live TV wil kijken, dan krijg ik de melding 'Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. 1002'. Deze melding krijg ik zowel via de Ziggo GO app (Windows) als gewoon via de Ziggo GO-site.

 

Via Android app (smartphone) heb ik geen problemen.

Chrome is volledig up-to-date, wachtwoord gewijzigd, app eraf/erop, 0900-1884 gebeld (en niet geholpen), dus nu maar dit. Mijn PC zit aan de kabel (dus geen wifi) en geen andere fratsen, zoals VPN.

 

HELP?!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Maak je gebruik van VPN of iets dergelijks?

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Is dat met een directe bedrade wifi if bekabelde aansluiting op het Ziggo modem?

Of via een andere router / access point / switch ?

0 Kudos
dennisvanmourik
Level 2
Topicstarter

Hallo Bert, dank voor je reactie. Er zit idd een wifi/kastje tussen mij PC en het Ziggo modem in de schakelkast. Ik heb die laatste net direct aangesloten op mijn PC, maar het probleem wordt er niet door verholpen.

 

Zoals je in de bijlage kunt zien, ik krijg wel gewoon het actuele zenderaanbod te zien en dat ververst ook steeds. Maar als ik de zenders aanklik krijg ik na aantal seconden de foutmelding. Raar toch? Gebruik Ziggo GO al jaren, op dezelfde PC en met hetzelfde wifi modem. En pas sinds kort dit probleem. Suggesties zijn daarom welkom.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Maak je gebruik van VPN of iets dergelijks?

0 Kudos
dennisvanmourik
Level 2
Topicstarter

Een vriend attendeerde me vanavond idd op VPN. En die heb ik en staat aan. VPN uit = Ziggo GO aan 🙂

Opgelost! Dank voor het meedenken Bert.