Sinds enkele weken werkt ZiggoGO niet meer in de Chrome en MS Edge browser. Inloggen werkt, Ziggo GO app opent en ik zie alle opties (incl. te kiezen kanalen), maar zodra ik een zender aanklik en dus live TV wil kijken, dan krijg ik de melding 'Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. 1002'. Deze melding krijg ik zowel via de Ziggo GO app (Windows) als gewoon via de Ziggo GO-site.
Via Android app (smartphone) heb ik geen problemen.
Chrome is volledig up-to-date, wachtwoord gewijzigd, app eraf/erop, 0900-1884 gebeld (en niet geholpen), dus nu maar dit. Mijn PC zit aan de kabel (dus geen wifi) en geen andere fratsen, zoals VPN.
HELP?!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Maak je gebruik van VPN of iets dergelijks?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is dat met een directe bedrade wifi if bekabelde aansluiting op het Ziggo modem?
Of via een andere router / access point / switch ?
Hallo Bert, dank voor je reactie. Er zit idd een wifi/kastje tussen mij PC en het Ziggo modem in de schakelkast. Ik heb die laatste net direct aangesloten op mijn PC, maar het probleem wordt er niet door verholpen.
Zoals je in de bijlage kunt zien, ik krijg wel gewoon het actuele zenderaanbod te zien en dat ververst ook steeds. Maar als ik de zenders aanklik krijg ik na aantal seconden de foutmelding. Raar toch? Gebruik Ziggo GO al jaren, op dezelfde PC en met hetzelfde wifi modem. En pas sinds kort dit probleem. Suggesties zijn daarom welkom.
Maak je gebruik van VPN of iets dergelijks?
Een vriend attendeerde me vanavond idd op VPN. En die heb ik en staat aan. VPN uit = Ziggo GO aan 🙂
Opgelost! Dank voor het meedenken Bert.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.