Als ik via Chrome/Edge in de webbrowser naar mijn persoonlijke favorietenlijst ga zie ik kanaal 14 (Ziggo sport en de andere zenders van Ziggo sport er niet meer bij staan. In gedeeld profiel staan de zenders er wel bij. Via de media box Next kijkend op tv staan de zenders wel in mijn persoonlijke favorietenlijst. Weet iemand een oplossing hiervoor om dat weer in orde te maken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @Theotje
Wat vreemd dat jouw favorietenlijsten verschillen. Dit zou eigenlijk altijd moeten synchroniseren.
Wil je de lijst in Ziggo GO eens opnieuw instellen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo @Theotje
Wat vreemd dat jouw favorietenlijsten verschillen. Dit zou eigenlijk altijd moeten synchroniseren.
Wil je de lijst in Ziggo GO eens opnieuw instellen?
Hoi Jiri, inmiddels favorietenlijst in Ziggo GO opnieuw ingesteld. Alles oké op dit moment. Maar toch een vermelding dat in het verleden al enkele malen kanaal 14 (Ziggo sport) uit mijn persoonlijke favorietenlijst was verdwenen in de Ziggo Go tv via de webbrowser en dat toen ook weer had aangepast. (Toentertijd nog geen Ziggo sport totaal) Laat wel van mij horen als het weer spontaan gebeurd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.