1
Vraag
2
Reacties
Ralph.L.

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Fout code -2031 bij afspelen Ziggo Go app op Samsung tablet

Hallo allemaal,

Bovenstaande melding zie ik een aantal keren voorbij komen op deze site. Ik heb hier helaas ook last van. Het is mij niet duidelijk of en zo ja, hoe dit te verhelpen is.

Heeft iemand een antwoord voor mij?

 

155 Reacties 155
spacecabbie

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Alex Ziggo Zucht de onkunde en on interesse spat er weer vanaf. Valt op dat het allemaal verouderde tablets/phones zijn gaan jullie het überhaupt oplossen of is dat gewoon een zoet houdertje.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

De foutcode is voor een groot deel van de apparaten opgelost met de laatste update, controleer dus in de Google Play Store of Apple Store of er een update klaar staat. Een apparaat waar het nog wél op kan spelen is de Samsung Galaxy Tab A.

Heb je een ander apparaat in gebruik? Dan horen we het graag! Vermeld dan ook direct of de kanalen Fox HD (11), Ziggo Sport en Discovery Channel wel werken.

theo124x

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb via mijn ziggo al aangegeven dat het wel werkt op mijn OPPO telefoon met android 10 werkt maar niet op samsung tabletten SM-T510 android 7 of samsung a5 android9 telefoon.

theo124x

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Zou ik van ziggo twee tablets kunnen krijgen waarop deze app wel werkt. Misschien S7+?

RoyGr

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb net ziggo go op me laptop geinstaleerd. Heb ingelogd en wil Ziggo sport voor de qualificatie van Bahrein opzetten. Maar ik krijg vervolgens de melding: Niet Beschikbaar -2031 te zien. 

theo124x

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @theo124x,

De SM-T510 is bekend. De A5 niet. Wil je op dat apparaat controleren welke Ziggo GO-versie er precies opstaat?

@RoyGr - Om wat voor apparaat gaat het? En kreeg je dit alleen bij de race te zien?

theo124x

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Na jouw bericht nog eens gecontroleerd  op mijn tablet ja hoor nog steeds fout, dan op tablet van mijn vrouw en daar werkte het ineens wel! Zelfde versie en model. Bij mij opnieuw ziggogo verwijderd. Daarna tablet restart gedaan en dan opnieuw geïnstalleerd.  Nu werkt die ook! Hoera ?!

De lelefoon van mijn vrouw, Samsung Galaxy A5 (2017) zal ik straks op dezelfde manier proberen. Heeft wel zelfde app versie maar andere versie android.

Groetjes 

theo124x

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Inmiddels werkt het op de A5 telefoon ook weer.

Hartelijk dank voor uw aandacht.

Simon1979

Level 9
  • 364Posts
  • 7Oplossingen
  • 53Likes

@Alex Ziggo  Ik krijg de 2031 foutmelding ook op mijn Nvidia Shield K1 tablet met Android 7.0, niet geroot.

Via de website start de stream wel gebruik makend van Google Chrome webbrowser.

Simon1979

Level 9
  • 364Posts
  • 7Oplossingen
  • 53Likes
Simon1979 wrote:

Ik krijg de 2031 foutmelding ook op mijn Nvidia Shield K1 tablet met Android 7.0, niet geroot.

Via de website start de stream wel gebruik makend van Google Chrome webbrowser.

Ik hoop dat jullie dit kunnen fixen @Paul Ziggo 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Simon1979 wrote:

@Alex Ziggo  Ik krijg de 2031 foutmelding ook op mijn Nvidia Shield K1 tablet met Android 7.0, niet geroot.

Via de website start de stream wel gebruik makend van Google Chrome webbrowser.

Hey @Simon1979 . Heb je, zoals de mensen voor jou aangeven, al eens de app verwijderd, je tablet gereset en daarna de app opnieuw gedownload? Hoe gaat het dan? 🙂 

Simon1979

Level 9
  • 364Posts
  • 7Oplossingen
  • 53Likes

@Lycke Ziggo Jazeker, allemaal gedaan, echter geen verschil. Wat betekent deze foutmelding?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

De foutmelding zegt niet direct iets, helaas. 

Krijg je de melding zowel bij live tv-programma's als bij on demand series/films? En werkt je app wel op andere apparaten? 

janeising

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi. Sinds 1 week last vd foutmelding -2130. Toestel samsung tablet Galaxy SM-T550, Androidversie 7.1.1. Daarvoor zonder problemen. De tips hier beschreven, CCleaner gebruikt, nieuw installeren 3x, resetten hielp niet. Op alle zenders, live of terugkijken dezelfde melding( zie bijlage) Op pc en iphone 6 geen problemen. Welke andere mogelijkheden heb ik nog?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

janeising

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen. Aanvulling betreffende de foutcode -2030. Ook bij movies/series idem.

Simon1979

Level 9
  • 364Posts
  • 7Oplossingen
  • 53Likes
Lycke Ziggo wrote:

De foutmelding zegt niet direct iets, helaas. 

Krijg je de melding zowel bij live tv-programma's als bij on demand series/films? En werkt je app wel op andere apparaten? 

Idem als janeising: werkt ook niet helaas.

Ik heb een oudere versie van de app geprobeerd. Versie 2.3.43 werkt wel prima op mijn Nvidia Shield K1 Tablet met Android 7.0. Dit zou jij ook eens kunnen proberen @janeising totdat Ziggo het weer heeft gefixt. Je moet de APK dan even handmatig installeren.

Je kunt de APK hier downloaden: https://apkpure.com/nl/ziggo-go/com.lgi.ziggotv/download/18800-APK

Succes!

KoenGeel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond,

 

Helaas al langer last van deze foutmelding. Op alle zenders.

Sony Xperia 5 II

App versie: 2.3.55

App met CCleaner verwijderd, maar helaas geen resultaat.

Is er al een oplossing?

janeising

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Simon1979. Jouw tip was goud waard. Ik heb hem maar op tablet opgeslagen.

 

Dank je.

Simon1979

Level 9
  • 364Posts
  • 7Oplossingen
  • 53Likes
janeising wrote:

Hoi Simon1979. Jouw tip was goud waard. Ik heb hem maar op tablet opgeslagen.

 

Dank je.

Graag gedaan! Fijn dat ik je eerst heb kunnen helpen. Oudere app heb ik ook lokaal opgeslagen. Hopelijk komt Ziggo snel met een definitieve fix.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic