Hallo allemaal,
Bovenstaande melding zie ik een aantal keren voorbij komen op deze site. Ik heb hier helaas ook last van. Het is mij niet duidelijk of en zo ja, hoe dit te verhelpen is.
Heeft iemand een antwoord voor mij?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi all,
Foutcode -2031 betekent dat er geen verbinding kan worden gemaakt met één van de servers. Dat kan eenmalig zijn, maar soms ook terugkerend.
Zorg er allereerst voor dat het apparaat waar je op kijkt, over de laatste software-updates beschikt.
Lukt het helemaal niet meer om iets te kijken nadat je deze foutmelding krijgt? Log dan handmatig uit en opnieuw in.
Dit zorgt er vaak voor dat je weer kunt kijken.
Als tijdelijke oplossing kun je ook Ziggo GO kijken in de browser van het apparaat.
Foutcode -2031 komt ook voor op apparaten waar Ziggo GO terecht niet op werkt, zoals autoradio’s. Dergelijke apparaten ondersteunen de benodigde streamingprotocollen en andere vereisten niet. Dit zal dus ook niet met een update gaan werken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Ralph.L., welkom op de Ziggo Community!
We hebben deze melding inderdaad in onderzoek. Waar we eerder dachten dat het met rechten te maken heeft, gaat het nu mogelijk gepaard met geluid. Loop je structureel tegen deze melding aan? Wil je eens testen of het open kanaal van Fox (11) en Ziggo Sport (14) wel werken?
Goede middag
Ook ik heb deze foutcode .
Als je de oude app installeert krijg je de ending niet echter die app is niet stabiel.
jup same here. Daarnaast zijn er vandaag nog meer problemen. App op Ipone en PC werkt ook niet…. @Ziggo is er al een oplossing? -2031 ??
Helaas vandaag even F1 willen kijken op mijn telefoon maar code(-2031), service niet beschikbaar en de maximale aantal schermen bereikt. Wat moet ik doen? Ik heb het antwoord nergens kunnen vinden.
@olie120 Op dit moment al een tijd een grote storing Ziggo Go
Ook Fox en Ziggo sport geeft dezelfde foutcode 2031 aan
Hi @joopcornelissen, welkom op de Ziggo Community!
Ervaar je deze foutcode alleen op deze 2 kanalen? We hebben een groter probleem in onderzoek, waarbij de foutcode op enkele Samsung Tablets op alle zenders voorkomt.
Op alle zenders krijg ik de foutcode 2031
Helder, dank je voor je snelle reactie! Dan zit er helaas niets anders op dan af te wachten - we hopen dit spoedig te hebben opgelost.
Hier ook al weken deze melding op mijn Samsung. Ook op Ziggo sport. Na (..) weken nog steeds geen oplossing ?
Storing ook op Sony Xperia 5II telefoon
Vd Ziggo go app kan niets zien
Ik heb hetzelfde probleem op mijn Google Pixel C tablet met Android 8.1
Hi allen,
Dank voor de nieuwe meldingen. We zijn op de achtergrond hard bezig om deze foutmelding te verhelpen.
In een ander topic werd de tip gegeven om met behulp van CCleaner de app te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Mocht het voor jullie helemaal niet werken, dan is dat nog een optie (Disclaimer: CCleaner is betrouwbaar maar geen app van Ziggo)
Ik heb er sinds 1Gb-modem installeren (werkt goed) last van. Af en toe lukt het me wel om op drie schermen te kijken. Zou het iets te maken kunnen hebben met -niet afmelden gesloten app) ? Dus ene toestel uit en andere werkt niet. Niet altijd code 2031, meestal "niet beschikbaar". Succes ermee.
Op een dualboot-tablet kreeg ik net "2031” (Android). Reboot naar Windows: in Edge gaat ie wel.
Begrijp er niets van (denk ik).
Hallo,
Ook ik heb de bekende foutmelding -2031 op mijn android tablet. Het verwijderen van de app met CCleaner werkt helaas ook niet. Het aanpassen van de accu instellingen zoals ergens vernoemd werkt ook niet.
Op mijn iphone krijg ik sinds gisteren de melding “Niet beschikbaar Deze video kan niet worden afgespeeld” als ik een zender heb aangeklikt. Verder geen uitleg of foutcode erbij. Dit geldt voor alle zenders die ik probeer.
Ik hoop dat hier snel een oplossing voor komt die beter is dan “kijk via je browser". Het zou ook fijn zijn als er een tijdsindicatie is wanneer wij iets mogen verwachten. De uitleg “bij de volgende update” is vrij vaag. Dit kan morgen zijn, maar ook over 25 jaar.
Hi @Mark&Joyce,
De foutmelding -2031 is inderdaad bekend en hopen we spoedig op te lossen. Helaas zonder tijdsindicatie, als ik die had gehad, had ik hem uiteraard gedeeld.
Wat betreft het probleem op je iPhone: We hebben meerdere meldingen gehad over (vooral) nieuwe iOS-apparaten waarbij dit gebeurt. Wil je eens handmatig uitloggen en opnieuw inloggen?
Hoi @Alex Ziggo,
dat opnieuw uit- en inloggen heeft inderdaad geholpen!
Hopelijk is de oplossing voor het android probleem net zo simpel!
mvg, Mark
Hoi @Alex Ziggo,
Ik zie dat deze klacht ondertussen al 2 maanden loopt. Ik persoonlijk vind t nu een week al ergerlijk dat ik niet op het device kan kijken naar mijn keuze, ik snap dat mensen die al twee maanden wachten er klaar mee zijn.
concreet dus: is er al een oplossing en zo nee, hoe lang duurt het nog?
mvg, Mark
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.