1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Ralph.L.

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Fout code -2031 bij afspelen Ziggo Go app op Samsung tablet

Hallo allemaal,

Bovenstaande melding zie ik een aantal keren voorbij komen op deze site. Ik heb hier helaas ook last van. Het is mij niet duidelijk of en zo ja, hoe dit te verhelpen is.

Heeft iemand een antwoord voor mij?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi all,

Foutcode -2031 betekent dat er geen verbinding kan worden gemaakt met één van de servers. Dat kan eenmalig zijn, maar soms ook terugkerend.

Zorg er allereerst voor dat het apparaat waar je op kijkt, over de laatste software-updates beschikt.

Lukt het helemaal niet meer om iets te kijken nadat je deze foutmelding krijgt? Log dan handmatig uit en opnieuw in.

1. Klik op je profiel
  2. Ga naar instellingen
  3. Ga naar Account & Profielen
  4. Kies voor uitloggen
  5. Start de app opnieuw op en log weer in

Dit zorgt er vaak voor dat je weer kunt kijken.

Als tijdelijke oplossing kun je ook Ziggo GO kijken in de browser van het apparaat.

Foutcode -2031 komt ook voor op apparaten waar Ziggo GO terecht niet op werkt, zoals autoradio’s. Dergelijke apparaten ondersteunen de benodigde streamingprotocollen en andere vereisten niet. Dit zal dus ook niet met een update gaan werken.

Bekijk in context

155 Reacties 155
Meldingen
Aan Uit
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @Ralph.L., welkom op de Ziggo Community!

We hebben deze melding inderdaad in onderzoek. Waar we eerder dachten dat het met rechten te maken heeft, gaat het nu mogelijk gepaard met geluid. Loop je structureel tegen deze melding aan? Wil je eens testen of het open kanaal van Fox (11) en Ziggo Sport (14) wel werken?

Pierre52

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goede middag

Ook ik heb deze foutcode . 

Als je de oude app installeert krijg je de ending niet echter die app is niet stabiel.

Teun105

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

jup same here. Daarnaast zijn er vandaag nog meer problemen. App op Ipone en PC werkt ook niet…. @Ziggo  is er al een oplossing? -2031 ??

olie120

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas vandaag even F1 willen kijken op mijn telefoon maar code(-2031), service niet beschikbaar en de maximale aantal schermen bereikt. Wat moet ik doen? Ik heb het antwoord nergens kunnen vinden.

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17625Posts
  • 731Oplossingen
  • 4293Likes

@olie120 Op dit moment al een tijd een grote storing Ziggo Go

joopcornelissen

Level 2
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ook Fox en Ziggo sport geeft dezelfde foutcode 2031 aan

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @joopcornelissen, welkom op de Ziggo Community!

Ervaar je deze foutcode alleen op deze 2 kanalen? We hebben een groter probleem in onderzoek, waarbij de foutcode op enkele Samsung Tablets op alle zenders voorkomt.

joopcornelissen

Level 2
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Op alle zenders krijg ik de foutcode 2031

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Helder, dank je voor je snelle reactie! Dan zit er helaas niets anders op dan af te wachten - we hopen dit spoedig te hebben opgelost.

ChrisS65

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook al weken deze melding op mijn Samsung. Ook op Ziggo sport. Na (..) weken nog steeds geen oplossing ?

Grt

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing ook op Sony Xperia 5II telefoon

Vd Ziggo go app kan niets zien 

KoOuh

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem op mijn Google Pixel C tablet met Android 8.1

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi allen,

Dank voor de nieuwe meldingen. We zijn op de achtergrond hard bezig om deze foutmelding te verhelpen.

In een ander topic werd de tip gegeven om met behulp van CCleaner de app te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Mocht het voor jullie helemaal niet werken, dan is dat nog een optie (Disclaimer: CCleaner is betrouwbaar maar geen app van Ziggo)

Daaromdus

Level 1
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb er sinds 1Gb-modem installeren (werkt goed) last van. Af en toe lukt het me wel om op drie schermen te kijken. Zou het iets te maken kunnen hebben met -niet afmelden gesloten app) ? Dus ene toestel uit en andere werkt niet. Niet altijd code 2031, meestal "niet beschikbaar". Succes ermee.

Daaromdus

Level 1
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op een dualboot-tablet  kreeg ik net "2031” (Android). Reboot naar Windows: in Edge gaat ie wel.

Begrijp er niets van (denk ik).

Mark&Joyce

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

Ook ik heb de bekende foutmelding -2031 op mijn android tablet. Het verwijderen van de app met CCleaner werkt helaas ook niet. Het aanpassen van de accu instellingen zoals ergens vernoemd werkt ook niet.

Op mijn iphone krijg ik sinds gisteren de melding “Niet beschikbaar Deze video kan niet worden afgespeeld” als ik een zender heb aangeklikt. Verder geen uitleg of foutcode erbij. Dit geldt voor alle zenders die ik probeer. 

Ik hoop dat hier snel een oplossing voor komt die beter is dan “kijk via je browser". Het zou ook fijn zijn als er een tijdsindicatie is wanneer wij iets mogen verwachten. De uitleg “bij de volgende update” is vrij vaag. Dit kan morgen zijn, maar ook over 25 jaar.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @Mark&Joyce,

De foutmelding -2031 is inderdaad bekend en hopen we spoedig op te lossen. Helaas zonder tijdsindicatie, als ik die had gehad, had ik hem uiteraard gedeeld.

Wat betreft het probleem op je iPhone: We hebben meerdere meldingen gehad over (vooral) nieuwe iOS-apparaten waarbij dit gebeurt. Wil je eens handmatig uitloggen en opnieuw inloggen?

Mark&Joyce

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Alex Ziggo,

dat opnieuw uit- en inloggen heeft inderdaad geholpen!

Hopelijk is de oplossing voor het android probleem net zo simpel!

mvg, Mark

Mark&Joyce

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Alex Ziggo,

Ik zie dat deze klacht ondertussen al 2 maanden loopt. Ik persoonlijk vind t nu een week al ergerlijk dat ik niet op het device kan kijken naar mijn keuze, ik snap dat mensen die al twee maanden wachten er klaar mee zijn.

concreet dus: is er al een oplossing en zo nee, hoe lang duurt het nog?

mvg, Mark