Als ik inlog op de PC of op mijn Android-tablet met de Mijn Ziggo inloggegevens krijg ik de melding dat gebruikersnaam en/of wachtwoord niet juist zijn. Eerder heb ik wel kunnen inloggen op mijn tablet en de Ziggo app op de PC (nu niet meer beschikbaar).
Maar met dezelfde inloggegevens kan in wel inloggen in Mijn Ziggo en Ziggo Webmail.
Het probleem deed zich al voor voor de upgrade van de Mediabox XL.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hai @BGerardD! Welkom op de Ziggo Community!
Wat frappant dat je niet kunt inloggen op Mijn Ziggo 😞 Het wordt tijd dat dit opgelost wordt. Heb je je gegevens al opnieuw aangevraagd via deze link?
Ook kunnen we je account verwijderen, dan kun je een nieuwe aanmaken. Je moet dan wel een nieuw account aanmaken met een e-mailadres in plaats van een gebruikersnaam. Dit mag niet hetzelfde zijn als Vodafone, mocht je dat hebben.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dan vermoed ik een niet juiste koppeling tussen app en box.
Een Ziggo moderator kan in de achtergrond kijken wat en hoe.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hai @BGerardD! Welkom op de Ziggo Community!
Wat frappant dat je niet kunt inloggen op Mijn Ziggo 😞 Het wordt tijd dat dit opgelost wordt. Heb je je gegevens al opnieuw aangevraagd via deze link?
Ook kunnen we je account verwijderen, dan kun je een nieuwe aanmaken. Je moet dan wel een nieuw account aanmaken met een e-mailadres in plaats van een gebruikersnaam. Dit mag niet hetzelfde zijn als Vodafone, mocht je dat hebben.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.