1
Vraag
2
Reacties
BGerardD

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Fout bij inloggen Ziggo Go op PC en tablet

Als ik inlog op de PC of op mijn Android-tablet met de Mijn Ziggo inloggegevens krijg ik de melding dat gebruikersnaam en/of wachtwoord niet juist zijn. Eerder heb ik wel kunnen inloggen op mijn tablet en de Ziggo app op de PC (nu niet meer beschikbaar).

Maar met dezelfde inloggegevens kan in wel inloggen in Mijn Ziggo en Ziggo Webmail.

Het probleem deed zich al voor voor de upgrade van de Mediabox XL.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hai @BGerardD! Welkom op de Ziggo Community! 

Wat frappant dat je niet kunt inloggen op Mijn Ziggo 😞 Het wordt tijd dat dit opgelost wordt. Heb je je gegevens al opnieuw aangevraagd via deze link?
Ook kunnen we je account verwijderen, dan kun je een nieuwe aanmaken. Je moet dan wel een nieuw account aanmaken met een e-mailadres in plaats van een gebruikersnaam. Dit mag niet hetzelfde zijn als Vodafone, mocht je dat hebben.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Dan vermoed ik een niet juiste koppeling tussen app en box.

Een Ziggo moderator kan in de achtergrond kijken wat en hoe.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hai @BGerardD! Welkom op de Ziggo Community! 

Wat frappant dat je niet kunt inloggen op Mijn Ziggo 😞 Het wordt tijd dat dit opgelost wordt. Heb je je gegevens al opnieuw aangevraagd via deze link?
Ook kunnen we je account verwijderen, dan kun je een nieuwe aanmaken. Je moet dan wel een nieuw account aanmaken met een e-mailadres in plaats van een gebruikersnaam. Dit mag niet hetzelfde zijn als Vodafone, mocht je dat hebben.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic