1
Vraag
2
Reageer en help mee
c.bakker7

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fout 1002 bij programma kijken

Krijg steeds op mijn computer  als ik een progamma wil kijken fout 1002

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70230Posts
  • 4883Oplossingen
  • 19810Likes

Welke browser gebruik je?

Ik zie dat dit vaak bij Chrome voorkomt.

Gebruik je Chrome, kun je eens Edge proberen?

Qumulus

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het probleem ook en er is melding van gemaakt. Een Live-zender wordt niet weergegeven via  TV KIJKEN maar diezelfde zender zie je wel als je na het intikken van TV @ REPLAY op Kijk klikt en dan Start vanaf het begin gebruikt. Zodra je Kijk live gebruikt, heb je hetzelfde probleem weer.

Dit komt bij mij voor op alle iPhones, iPads, Windows-pc's en iMacs.

c.bakker7
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik denk dat ziggo dit niet onder controle heeft en als de specialisten aan de lijn krijgt denken ze dat wij achterlijk zijn maar ze hebben het nog steeds niet opgelost ik kijk nu via t-mobile daar werken geen sufferds sorry dat ik het zeg als ik al 3 keer erover heb gesproken met ziggo en nog niks opgelost.

c.bakker7
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WAT JE OOK DOET HET BLIJFT HETZELFDE

Qumulus

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Net als C.Bakker7 werkt alles wel normaal wanneer er via T-Mobile (Hotspot) wordt gewerkt.

Overigens is de opmerking van super expert Bert natuurlijk niet relevant als je hierboven leest dat het op alle iPhones, iPads en iMacs niet werkt want daar is Microsoft Edge natuurlijk niet werkzaam.

Overigens heb ik met mijn iPad bij mijn schoon de Ziggo Go-app geprobeerd en daar werkt alles naar behoren. (andere provider, ander modem, andere router)

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4818Posts
  • 441Oplossingen
  • 1416Likes

Hoi @c.bakker7 en @Qumulus

Erg irritant om tegen zo'n foutmelding aan te lopen. Hebben jullie een update voor ons, speelt de foutmelding nog of werkt het inmiddels weer?

Qumulus

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De foutmelding is er nog denk ik, maar in de UDM Pro van Ubiquity is het filter op None gezet in plaats van Work of Family. Dan werkt alles zoals het zou moeten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic