1
Vraag
2
Reageer en help mee
Smileymiley

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Films en Series kijken op smartphone: 'Neem een abonnement'

Hallo, ik heb sinds gister het gratis tv pakket movies en series, deze werkt goed op de tv, maar op mijn smartphone geeft hij steeds aan dat ik een abonnement nodig heb om de desbetreffende serie te kijken.. ook heb ik al ingelogd en de zenders opnieuw opgehaald, maar het lost niks op..
2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59588Posts
  • 4009Oplossingen
  • 14905Likes

Smileymiley Het kan zomaar 24-72 uur duren voor alles doorgelopen is in de achterliggende servers en je overal kan kijken.
Smileymiley
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Be rt dankjewel! Dan wachten we geduldig af:)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 14 september 2022 13:58 door Ziggo Laatste versie 4.42.5016 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Performance van de apps is verbeterd Geen onterechte kalibratiemelding...

Geplaatst in Ziggo Updates