Hallo, wat gaat er mis op filmnet 1 première?
Overal geluid, behalve op deze zendet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mooi dan kan @amanda02 een ✅ plaatsen dat het is opgelost! 👍🏻
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hier precies hetzelfde..
Heb ziggo er al over gebeld maar het ligt aan film 1???
Terwijl de app van ziggo is..
Heel apart antwoord, terwijl de rest het wel goed doet
@Kluk-kluk het is niet zo heel erg apart: Film1 is niet van Ziggo maar was onderdeel van Sony Pictures Television en is tegenwoordig onderdeel van SPI International.
Dat de app draait op de mediabox van Ziggo maakt Ziggo nog niet verantwoordelijk als er iets mis is met de content van Film1. Hetzelfde geldt voor de content van Netflix of welke andere streamingdienst.
@Wim C. Filmnet hield in de jaren 90 van de 20e toch op te bestaan in Nederland, toen Canal+ het had overgenomen? Hoe ontvangt deze klant dan Filmnet?
@Template volgens mij lopen er in dit topic nu twee streamingdiensten door elkaar FilmNet en Film1. Volgens mij zijn dat twee verschillende dingen en heb ik FilmNet niet genoemd. 😦
@Wim C. Ik zeg ook niet dat jij Filmnet noemde. Ik vraag hoe deze klant Filmnet kan hebben.
@Template ik denk dat het een verwarring of een tikfout is. Ik heb al eerder een topic voorbij zien komen over hetzelfde probleem, maar dan over Film 1. Dus denk ik dat het over hetzelfde issue gaat.
Klopt gaat over Film 1 première
Geeft niks “première” was wèl goed! 😀
Filmnet première Werkt live via de box. Opgenomen programma's of playback, wel beeld geen geluid. Met de App, geen geluid. Jammer.
Ook bij mij geen geluid bij Film1 opnames met Mediabox Next. Ziggo medewerker (via chat van 3 kwartier zojuist) weet het niet en stelde voor dat ik het zelf maar moest uitzoeken en via deze community raad vragen. https://community.ziggo.nl/t5/user/viewprofilepage/user-id/42610 leidde mij naar deze string. Maar ik zie dat hier ook (nog) geen antwoorden zijn. Zucht.....
Dit is een klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators die ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan, komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic.
Ik kan niet garanderen dat zij wèl antwoord kunnen geven omdat ik veronderstel dat Ziggo niet meer en niets minder is dan een doorgeefluik van de content van Film 1. Maar wellicht hebben zij een meer directe lijn met Film 1 en zijn misschien beter in staat dit op te lossen.
Maar heeft een van jullie zelf al eens contact opgenomen met Film 1?
Waarom reageert ziggo niet? Alleen een ander topic sluiten wat over dit probleem gaat.
Ik heb het idee dat het opgelost is, had net een opgenomen film van gisteren met geluid.
Lijkt idd opgelost, maar is toch kleine moeite om dat even te melden.
Hier is het opgelost.
Gelukkig. Opgelost. Iedereen Blij.
Mooi dan kan @amanda02 een ✅ plaatsen dat het is opgelost! 👍🏻
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.