1
Vraag
2
Reacties
vebveb

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Film1 kanalen niet zichtbaar in Ziggo GO

Zowel via browser (op alle pc's)  en app zijn de kanalen van Film 1 (101-103) niet meer zichtbaar. Meerdere browsers geprobeerd. Op TV is Film1 kijken wel mogelijk. App voor alle zekerheid opnieuw geïnstalleerd. Geen verbetering.   Storing!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
vebveb
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Probleem opgelost. Zowel op browser en app staat naast "zoeken" (vergrootglas)  vebveb_0-1668997602547.png om instelling zenders te kiezen. Daarin was 'Mijn zenders' aangevinkt i.p.v. 'Alle zenders'. Film1 wordt blijkbaar niet als 'mijn zenders' gezien. Verwarrend. 

Dank @RoWi. @youriy @Wim C. voor de reacties 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 3954Posts
  • 176Oplossingen
  • 2901Likes

Dag @vebveb 

Ikzelf stream eigenlijk nooit via browsers op m’n laptop of computer. Bedoelt u de Film1-app of de kanalen van Film1?

Via de ZiggoGo app (op m’n iPad) krijg ik wèl de kanalen van Film1 in mijn zenderoverzicht.

Omdat de ZiggoGo app zelf een app is ziet u ook niet de kanalen van Videoland, NPO en Netflix; deze werken via een eigen app.

vebveb
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Zowel via browser (ziggogo.tv) als de Ziggo Go app (android) komt Film1 niet meer voor. Overigens komen Netflix, Videoland, etc  komen ook niet voor. Wel op TV (verbonden met internet en Mediabox). 

Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 3954Posts
  • 176Oplossingen
  • 2901Likes

Oké @vebveb 

Via de ZiggoGo app ziet u dus niet de vier Film-kanalen zoals op mijn schermafbeelding?

Het klopt dat u Netflix, Videoland en Film1 niet in het zenderoverzicht van de ZiggoGo app vindt en dat komt omdat deze streamingdiensten via een eigen app werken. ZiggoGo is een app en binnen een app kunnen geen andere apps werken; een app in een app kan dus niet. 

vebveb
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

De filmkanalen zie ik niet op zowel de app als de browser.  App opnieuw geinstalleerd. Zie screenshot

youriy

Level 17
Expert
  • 2614Posts
  • 137Oplossingen
  • 566Likes

Zit je niet in een favorietenlijst?

RoWi.

Level 20
Expert
  • 15989Posts
  • 687Oplossingen
  • 5091Likes

Ofwel deze kanalen zijn verborgen ofwel het heeft te maken met een profiel/favorieten

Ik mis ook filmbox op het laatste screenshot.

Onderstaand is via de browser op mijn smartphone.

Screenshot_20221119-200629.png

vebveb
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Probleem opgelost. Zowel op browser en app staat naast "zoeken" (vergrootglas)  vebveb_0-1668997602547.png om instelling zenders te kiezen. Daarin was 'Mijn zenders' aangevinkt i.p.v. 'Alle zenders'. Film1 wordt blijkbaar niet als 'mijn zenders' gezien. Verwarrend. 

Dank @RoWi. @youriy @Wim C. voor de reacties 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Online gamen of bordspellen?

Uitgelicht topic