Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik krijg zodra ik de film open de melding in beeld met ‘De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak. De video kan op dit moment niet worden afgespeeld.’
Nu is de vraag dus hoe dit opgelost kan worden, want ik ga niet drie euro betalen als ik het vervolgens niet af kan spelen. Met de internetverbinding is niks mis, dus begrijp ik niet waar de foutmelding vandaan komt. Met andere films heb ik dit probleem ook nooit gehad.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een forum waar klanten elkaar helpen. Dus niet de helpdesk. Dus even contact opnemen met de helpdesk via de chat op de contactpagina. Zodra iemand beschikbaar is, verschijnt het chatvenster.
Dit is een forum waar klanten elkaar helpen. Dus niet de helpdesk. Dus even contact opnemen met de helpdesk via de chat op de contactpagina. Zodra iemand beschikbaar is, verschijnt het chatvenster.
Daar was ik inderdaad achter toen ik het geplaatste bericht eenmaal in beeld zag staan. De klantenservicechat is momenteel niet beschikbaar. ‘We zijn even in gesprek’ staat er mooi.
Vermoed zelf dat de betaling/bestelling van de film niet is doorgekomen. Hij staat namelijk niet binnen extra verbruik op mijn ziggo, andere films die ik eerder deze maand gehuurd heb daarentegen wel.
Welkom hier op de Ziggo Community. Voor raad en daad zitten we hier voor je klaar! Jammer dat je niet een film kon kijken daar wanneer jij dit graag wou. Zoals @Rene F heeft aangegeven, is het helaas niet mogelijk een film On Demand te bestellen via een laptop/pc. Dit is alleen mogelijk via je Mediabox of Interactie CI+ module. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, kun je hier uiteraard weer bij ons terecht.