Vraag
Reacties
Oplossing
MaatjeB
Level 1

Family 7 op Ziggo GO niet vindbaar

Hoi!

 

Wij proberen Family 7 op onze Ziggo Go app te vinden. Helaas is dit ons nog niet gelukt. We hebben de app opnieuw opgestart, bij mijn zenders gekeken maar nergens kunnen we hem vinden. Als ik online kijk zie ik hem wel erbij staan met als feature Ziggo Go. Iemand enig idee hoe hij zichtbaar wordt?

 

Groetjes,

Maatje

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.
Level 20

Ah dat zal het verklaren, je hebt het kabel TV abonnement, daar is dit kanaal zover ik terugvind geen onderdeel van. Dan zal  kanaal 230 op de TV zelf ook ontbreken.

Bekijk in context

8 Reacties 8
RoWi.
Level 20

Welkom,

In de app hebben we via de Instellingen de optie favoriete zenders staat  Family 7 wel in dat lijstje en staat deze aangevinkt? Screenshot_20210717-114319_Ziggo GO.jpg

0 Kudos
MaatjeB
Level 1
Topicstarter

Bedankt, nee daar staat hij dus ook niet tussen. Dat was ook het eerste dat ik dacht. Bij de favoriete staat alles aan.

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Het is een basis zender dat is het ook niet, mogelijk een keer uit en inloggen. Of via Mijn Ziggo de zenders opnieuw ophalen, verder zou ik het niet weten.

0 Kudos
MaatjeB
Level 1
Topicstarter

Het opnieuw inloggen werkt helaas niet, al meerdere keren geprobeerd. Opnieuw zenders ophalen, hoe doe ik dat?

0 Kudos
RoWi.
Level 20

@MaatjeB  schreef:

Het opnieuw inloggen werkt helaas niet, al meerdere keren geprobeerd. Opnieuw zenders ophalen, hoe doe ik dat?


Ik weet niet helemaal zeker of dit effect heeft op de app. 

Dit gaat via Mijn Ziggo  Producten - televisie- digitale ontvanger smartcards - zenders pincode herstellen- opnieuw ophalen. Die procedure is zover ik weet meer bedoel voor de smartcards en mediaboxen, omdat alles samenhangt is het een optie.  

 

Ps is via de mediabox/tv dit kanaal wel zichtbaar? 

0 Kudos
MaatjeB
Level 1
Topicstarter

Hmm, ik zie digitale ontvangers smartcards er niet tussen staan. Zie screenshot. 

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Ah dat zal het verklaren, je hebt het kabel TV abonnement, daar is dit kanaal zover ik terugvind geen onderdeel van. Dan zal  kanaal 230 op de TV zelf ook ontbreken.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@MaatjeB van harte op de Ziggo Community. Zoals je ziet, het meeste is al uitgelegd. En zeker, verwarring over een zender is niet leuk.

Ik doe dan ook al de aanname dat Family 7 eerder ook niet werkte en, zoals al is opgemerkt, je geen CI+ of mediabox bij ons afneemt. Dan neem je niet hetzelfde abonnement af, dat is inderdaad nog het 'oude' Kabel TV zenderpakket (wat nu wel digitaal is) maar niet het Digitale TV zenderpakket. 

Zodoende! 🙂

0 Kudos