Hoi!
Wij proberen Family 7 op onze Ziggo Go app te vinden. Helaas is dit ons nog niet gelukt. We hebben de app opnieuw opgestart, bij mijn zenders gekeken maar nergens kunnen we hem vinden. Als ik online kijk zie ik hem wel erbij staan met als feature Ziggo Go. Iemand enig idee hoe hij zichtbaar wordt?
Groetjes,
Maatje
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ah dat zal het verklaren, je hebt het kabel TV abonnement, daar is dit kanaal zover ik terugvind geen onderdeel van. Dan zal kanaal 230 op de TV zelf ook ontbreken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welkom,
In de app hebben we via de Instellingen de optie favoriete zenders staat Family 7 wel in dat lijstje en staat deze aangevinkt?
Bedankt, nee daar staat hij dus ook niet tussen. Dat was ook het eerste dat ik dacht. Bij de favoriete staat alles aan.
Het is een basis zender dat is het ook niet, mogelijk een keer uit en inloggen. Of via Mijn Ziggo de zenders opnieuw ophalen, verder zou ik het niet weten.
Het opnieuw inloggen werkt helaas niet, al meerdere keren geprobeerd. Opnieuw zenders ophalen, hoe doe ik dat?
@MaatjeB schreef:Het opnieuw inloggen werkt helaas niet, al meerdere keren geprobeerd. Opnieuw zenders ophalen, hoe doe ik dat?
Ik weet niet helemaal zeker of dit effect heeft op de app.
Dit gaat via Mijn Ziggo Producten - televisie- digitale ontvanger smartcards - zenders pincode herstellen- opnieuw ophalen. Die procedure is zover ik weet meer bedoel voor de smartcards en mediaboxen, omdat alles samenhangt is het een optie.
Ps is via de mediabox/tv dit kanaal wel zichtbaar?
Hmm, ik zie digitale ontvangers smartcards er niet tussen staan. Zie screenshot.
Ah dat zal het verklaren, je hebt het kabel TV abonnement, daar is dit kanaal zover ik terugvind geen onderdeel van. Dan zal kanaal 230 op de TV zelf ook ontbreken.
@MaatjeB van harte op de Ziggo Community. Zoals je ziet, het meeste is al uitgelegd. En zeker, verwarring over een zender is niet leuk.
Ik doe dan ook al de aanname dat Family 7 eerder ook niet werkte en, zoals al is opgemerkt, je geen CI+ of mediabox bij ons afneemt. Dan neem je niet hetzelfde abonnement af, dat is inderdaad nog het 'oude' Kabel TV zenderpakket (wat nu wel digitaal is) maar niet het Digitale TV zenderpakket.
Zodoende! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.