1
Vraag
2
Reacties
A-B

Level 8
  • 218Posts
  • 6Oplossingen
  • 80Likes

Europees voetbal met Ziggo Sport Totaal abo en ZiggoGo tv app

Ik vroeg mij af met al het Europees voetbal dat Ziggo gekocht heeft waar je dit kan zien. Ik heb al iets gehoord over de Ziggo Sport totaal app. Maar worden er ook kanalen in de ZiggoGo tv app toegevoegd voor alle overige wedstrijden van niet Nederlandse clubs? Dit scheelt weer een app tussen alle andere apps (iets met een boom en een bos).

Ik heb een abo op Ziggo Sport Totaal dus toegang tot al het voetbal geweld (ga ik vanuit). Maar om de niet Nederlandse clubs in de Europa cup te zien, moet ik dan weer een andere app installeren? En kan dit dan op een Sony Android TV?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Garihd

Level 17
  • 2756Posts
  • 87Oplossingen
  • 1574Likes

De 'normale' Ziggo Go TV app kunnen niet Ziggo klanten ook gebruiken, zolang je maar een Ziggo Sport Free account hebt.

De Ziggo Sport Totaal app en accounts staan feitelijk weer los van het Ziggo Sport Free account.

Deze is bruikbaar voor alle klanten zowel van Ziggo als andere providers met een Ziggo Sport Totaal abonnement. Ook de klanten die dit via hun provider afnemen zien de 6 Ziggo Sport kanalen gewoon via de box van de provider, of de app van die provider.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Pineapple

Level 16
  • 1917Posts
  • 186Oplossingen
  • 792Likes

Je leest meer hierover op https://www.ziggo.nl/uefa

Steefb

Level 20
  • 16387Posts
  • 3040Oplossingen
  • 7668Likes

De app waar je over gelezen hebt is voor niet ziggo abonnees.

Voor abonnees voldoet de normale app of mediabox/ci-module.

A-B
Topicstarter
Level 8
  • 218Posts
  • 6Oplossingen
  • 80Likes

@Pineapple dank! Dus in de poolfase heb ik maar keuze uit 6 wedstrijden tegelijk? 🤣

Garihd

Level 17
  • 2756Posts
  • 87Oplossingen
  • 1574Likes

De 'normale' Ziggo Go TV app kunnen niet Ziggo klanten ook gebruiken, zolang je maar een Ziggo Sport Free account hebt.

De Ziggo Sport Totaal app en accounts staan feitelijk weer los van het Ziggo Sport Free account.

Deze is bruikbaar voor alle klanten zowel van Ziggo als andere providers met een Ziggo Sport Totaal abonnement. Ook de klanten die dit via hun provider afnemen zien de 6 Ziggo Sport kanalen gewoon via de box van de provider, of de app van die provider.

Pineapple

Level 16
  • 1917Posts
  • 186Oplossingen
  • 792Likes

@A-B  schreef:

@Pineapple dank! Dus in de poolfase heb ik maar keuze uit 6 wedstrijden tegelijk? 🤣

Haha, dat wordt nog wat. In ieder geval graag gedaan. Hoe dan ook, ik kan niet wachten totdat het spektakel losbarst. Alvast heel veel kijkplezier 🤗

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic