Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Renerbr
Level 3

Espn 2,3 en 4 via Ziggo GO

ik heb espn compleet. Op de tv zie ik 4 kanalen maar via de ziggo Go ap alleen espn1. Heeft iemand een tip wat ik kan doen om ze vijfde app ook alle 4 te bekijken?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Renerbr
Level 3
Topicstarter

Hallo Jamyla,

Ja het ESPN compleet pakket stond niet meer in mijn producten dus de collega heeft het er weer bijgezet. Vrij onduidelijk waarom het er niet meer bijstond maar nu werkt het weer. Bedankt voor je oplettendheid! 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Renerbr
Level 3
Topicstarter

Dank. Ik heb dit geprobeerd. Heb een profiel aangemaakt maar daar kan ik alleen ESPN1 in zetten en bij 2, 3 en 4 staat een ! en kan ik niet selecteren. Heb vervolgens de ap verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ook dat helpt niet.

Heb morgen sowieso een telefonische afspraak met iemand van Ziggo en zal het hem voorleggen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Renerbr

Ik zie inderdaad dat je afgelopen weekend contact hebt gehad met een collega van mij. Is het euvel met ESPN sindsdien opgelost?

0 Kudos
Renerbr
Level 3
Topicstarter

Hallo Jamyla,

Ja het ESPN compleet pakket stond niet meer in mijn producten dus de collega heeft het er weer bijgezet. Vrij onduidelijk waarom het er niet meer bijstond maar nu werkt het weer. Bedankt voor je oplettendheid! 

0 Kudos
Ga naar reactie
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Harstikke fijn @Renerbr

Geniet van het zenderpakket en jouw favoriete club 🙂 We gaan dit topic sluiten gezien het is opgelost.

0 Kudos
Renerbr
Level 3
Topicstarter

Helemaal goed

0 Kudos