Hoi,
Hierbij mijn ervaringen rondom Ziggo go over 2023-nu, en alle updates.
Ik heb ervaren dat zowel de Ziggo go website als de Ziggo go app overall goed werken.
Af en toe was er een storing, waardoor je niet kon inloggen of geen opgenomen programma's kon kijken.
Dat was snel verholpen.
Ik vind de app heel fijn, omdat je vanaf elke locatie via de telefoon een programma/film kan kijken/opnemen en een opgenomen programma/film ook heel makkelijk kan verwijderen.
Op dit moment ervaar ik geen problemen en ik hoop dat dat zo blijft 😉
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey hoi goedemorgen @erik0248
Dit is nog eens een vrolijk topic om de dag mee te starten zeg 🙂 Wat fijn te lezen dat je zo positief gestemd bent over de Ziggo GO functies.
Wat fijn dat je dit ook met ons en de lezers deelt! Wordt enorm gewaardeerd, daarvoor dank.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.