1
Vraag
2
Reageer en help mee
ronaldvw

Level 5
  • 49Posts
  • 3Oplossingen
  • 12Likes

Erotische films ziggo go

Ik heb overal gelezen dat erotische films niet gekeken kunnen worden via de ziggo go app. Alleen via de mediabox.

 

Nu las ik dat de reden was dat elk gezinslid via ziggo go  kan kijken (kan ook op mijn mediabox hoor)

 

Bemoeit ziggo zich niet te veel met ons. Zal ik zelf uit kunnen maken of ik dit via de app kan kijken. Laat mij dit aanvinken in mijn ziggo of ik dit wil.

Zo pas de app snel aan en zorg dat de problemen verdwijnen en laat mij zelf bepalen wat ik wil kijken 

 

Dank u.

3 Reacties 3
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Op de Mediabox is dit met een pincode standaard beveiligd. ZIggo heeft zich in deze zover ik goed op de hoogte ben aan de regels van Kijkwijzer te houden. En de content leverancier moet ook toestemming geven aan Ziggo om dit via de app te mogen doorgeven.

 

Een betere instel optie zodat de klant die dit wil op zijn of haar scherm de gewenste content kan kijken is een goede aanvulling.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

het klopt idd dat Ziggo zich aan regels heeft te houden en dus niet 18+ zender zonder pincode mag aanbieden vandaar dat het in Ziggo go niet mogelijk is 

 

 

tegenwoordig kun je via instellingen wel Ouderlijk Toezicht instellen op de Ziggo go app 

je zou dan te denken dat Ziggo de app ook zo kan aanpassen dat het automatische aanstaat.

 

 

JanAssen

Level 10
  • 383Posts
  • 3Oplossingen
  • 97Likes

En Apple staat het niet toe op hun devices.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic