@anoniemforum Helaas: Ik kan niets vinden in de App waarmee ik iets van een resolutie zou kunnen instellen!
Vandaag ook met Ziggo gebeld. Die konden me niet verder helpen (Te technisch?) en verwezen me naar dit forum. In de hoop op een technische Ziggo medewerker!
Nogmaals het probleem: De ZIGGO GO App (Logo met zwarte achtergrond) op Philips model 47puk7150/12 TV voorzien van Android 5 of hoger, werkt wat betreft interface prima echter is de resolutie erg laag. Wat kan dit veroorzaken en hoe lossen we het op?
Alle live uitzendingen hebben een resolutie van slechts 512x288 en een film 704x396 resolutie. Terwijl verwacht mag worden 1280x720 en een film 1920x1080.
Type Internet verbinding WIFI 2,4 of 5 GHz of bekabeld (rechtstreeks op de Ziggo router) maakt geen verschil. Ook de App deinstalleren en opnieuw installeren (met aangesloten UTP kabel) geeft geen verandering.
Ter info: Ziggo App of mijn I-phone werkt prima op hoge resolutie en de www.ziggogo.tv omgeving (op windows PC) werkt ook prima.