Vraag
Reacties
Oplossing
Leander96
Level 3

Engelse ondertiteling SkyShowtime

Hoi,

Ik zag dat Ziggo SkyShowtime gratis aanbied voor de maand November, superleuk aanbod natuurlijk. Maar het viel me op dat er overal alleen maar Nederlandse ondertitels beschikbaar zijn. Ik vind de vertalingen vaak erg irritant en kijk dus liever met ondertitels in de gesproken taal (Engels). 

Is er een manier om deze aan te zetten? Ik neem aan dat Ziggo toch niet alleen maar Nederlandse klanten heeft. 

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hlrutten
Level 4

@JamylaDat SkyShowtime de ondertiteling in Engels niet aanbied hier in Nederland, klopt niet helemaal, zoals ik hieronder heb uitgelegd. Het aanbod van SkyShowtime binnen Ziggo Entertaiment heeft inderdaad alleen Nederlandse ondertiteling, maar als je een uitgebreid Ziggo pakket hebt en een eigen (gratis) SkyShowtime account hebt aangemaakt, kun je vervolgens wel kiezen uit meerdere ondertitel talen.

Bekijk in context

15 Reacties 15
wewanl
Level 17

Ik denk dat je jouw vraag moet voorleggen aan Skyshowtime. 

0 Kudos
Garihd
Level 18

Dat Skyshowtime voor 1 maand volledig beschikbaar is heb ik nog nergens gelezen.

Via de Skyshowtime app voor onder andere smart tv's kunt u met of zonder Engelstalige ondertiteling kijken zoals u dit wenst.

Wat er wel of niet via het entertainmentmenu via de Next of Next Mini mogelijk is weet ik niet.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Leander96 Die vraag is hier prima op zijn plaats, want de app staat op de Next mini en iedere app op de Next heeft weer zijn eigen werkwijze.

Klik in een film op OK en met de pijltjes naar Ondertiteling en Audio en kies daar meerdere Audio talen en meerdere ondertiteling talen of ondertiteling uit.

Leander96
Level 3
Topicstarter

Dank voor jullie reacties. 

Ik heb het over SkyShowtime in de ZiggoGo app:

Screenshot_20231102-095608.jpg

Of kan je met dit aanbod op de een of andere manier ook in de SkyShowtime app kijken? 

Yoeris
Level 1

Inderdaad een leuk gratis aanbod. Ik heb hetzelfde probleem. Maar er lijkt meer niet te kloppen. Volgens Ziggo heb je gratis toegang tot Skyshowtime via het entertainment menu of via de ziggo go applicatie. Alleen zijn er slechts 85 titels (series en films samen) beschikbaar. Vrijwel het gehele aanbod van skyshowtime mist hierop. Dat terwijl er nergens staat dat het gaat om een klein voorproefje van Skyshowtime. Dit is niet het skyshowtime actuele aanbod. Wil je iets kijken via Skyshowtime als je op de titel zoekt dan wordt je verwezen naar kanaal 157 en dien je een abonnement af te sluiten. Volgens mij is er het een en ander misgegaan met deze gratis release.

Garihd
Level 18

Helder dat aanbod via de Ziggo Go app staat wezenlijk los van de Skyshowtime app. Op deze wijze zal men enkel de ondertiteling uit kunnen zetten. Vanwege allerlei technische en andere redenen zullen er geen andere gesproken talen beschikbaar zijn.

Deze actie verbaasd mij hoe dan ook want 'Het beste van Skyshowtime " is al langer beschikbaar.

@Leander96 wat voor televisie abonnement heeft u bij Ziggo?

Leander96
Level 3
Topicstarter

Wat jammer zeg.. 

Ik heb een "Internet Giga en TV Start Next Mini (zonder bellen)" abonnement. 

0 Kudos
Garihd
Level 18

Dan snap ik deze actie. Dit is dan gericht op de TV Start klanten die hebben dus niet standaard toegang tot "  Het beste van Skyshowtime.

Dat beantwoordt ook de vraag van @Yoeris nee u heeft met deze actie geen toegang tot de Skyshowtime app en zeker geen toegang tot het volledige aanbod.

"Zo heb je nu de hele maand november toegang tot de mooiste titels van SkyShowtime. Je hoeft er niks voor te doen, je vindt het allemaal in de Ziggo GO app of ziggogo.tv onder het kopje ‘Films & Series’."

Dit stukje zegt eigenlijk al genoeg.

Yoeris
Level 1

@Garihd ; Bedankt voor je antwoord. echter blijkt voor mij nergens uit dat het hier gaat om een voorproefje in plaats van volledige toegang tot de gehele catalogus van Skyshowtime via het entertainment menu. Ik denk dus dat er een fout gemaakt is in de communicatie of dat er iets fout gaat in de weergave van Skyshowtime. Zie mijn foto voor de mail, waar nergens wordt aangegeven dat het hier niet gaat om het volledige aanbod.

Ook als je verder klikt wordt dit nergens vermeld en gaat het gewoon om Skyshowtime in zijn volle glorie.

0 Kudos
Garihd
Level 18

@Yoeris ik snap je punt volkomen, het venijn zit in wat ik vet heb gemaakt in mijn vorige reactie. De mooiste titels moeten we lezen als een beperkt aanbod. Want geen enkele Ziggo klant kan via het Entertainment menu het volledige aanbod zien dat kan alleen via de Skyshowtime app zelf.

Het is trouwens anders het zal gericht zijn aan TV Start en TV Compleet klanten zonder een mobiel abonnement bij Vodafone.

0 Kudos
hlrutten
Level 4

Inmiddels zijn we een week verder en heb ik gisteren een mail van Ziggo gehad met daarin de oproep: Activeer nu je SkyShowtime-account!

Hoewel ik aanneem dat ik dan mijn voorkeur voor Engelse ondertitels kan behouden (of opnieuw instellen), omdat je een account op de website van SkyShowtime zelf moet aanmaken, aarzel ik toch licht en vraag het op dit forum ook nog maar een keer na.

Vooralsnog vind ik hier het antwoord niet, maar wellicht kan mijn opmerking een steentje bijdragen aan de oplossing.

0 Kudos
Garihd
Level 18

@hlrutten als u al een Skyshowtime abonnement heeft en hiervoor de app gebruikt zal dat verder niet veranderen. Via het Entertainment menu verwacht ik niet dat men dezelfde keuzes heeft wat de talen betreft. Ik kan nergens duidelijke informatie hierover vinden. Het start bericht zegt eigenlijk al genoeg.

Wat voor u kan/zal veranderen is dat uw betaalde abonnement wordt omgezet in een 'gratis' abonnement.

0 Kudos
hlrutten
Level 4

November is alweer half voorbij, maar er is nu duidelijkheid. Voor @Leander96 geen goed nieuws, want dat gratis aanbod deze maand is Nederlands ondertiteld en dat kan niet gewijzigd worden behalve dan dat je de ondertiteling nog kunt uitzetten.

Vandaag had ik de hulp ingeroepen van Ziggo en die wisten het natuurlijk ook niet. Maar ze zouden wel kunnen helpen, als ik als proefkonijn mijn gratis account zou activeren. Toen heb ik me maar opgeofferd in de verwachting dat het wel goed zou komen.

Als ik via Entertainment ga, hoef ik niet in te loggen met mijn nieuwe account en krijg ik alleen Nederlandse ondertiteling, maar als ik via kanaal 157 of Apps ga, moet ik eenmalig inloggen en dan kan ik wel meerdere talen instellen. Bovendien krijg je bij Entertainment als je naar de infopagina van een serie of film gaat onderaan nog een knop onder ‘Ook te zien op’ die aangeeft dat hij ook beschikbaar is op SkyShowtime, maar daarvoor heb je natuurlijk ook het gratis account nodig dat bij een uitgebreid Ziggo pakket hoort.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen allemaal 🙂

Jammer te lezen dat @Leander96 minder enthousiast is over het aanbod van SkyShowtime vanwege de ondertiteling. 

In 99% van de gevallen gaat de voorkeur uit naar Nederlandse ondertiteling. Al begrijpen we ook wel dat die ene procent zich dan in de kou gezet voelt als Engels niet beschikbaar is. 

In dit geval gaat het om het feit dat SkyShowtime de ondertiteling in Engels niet aanbied hier in Nederland.

Met alle liefde geef ik intern hierover de feedback en voorkeur aan dat er een keuze in komt, maar of dat gerealiseerd kan en gaat worden kan ik helaas niet garanderen.

0 Kudos
hlrutten
Level 4

@JamylaDat SkyShowtime de ondertiteling in Engels niet aanbied hier in Nederland, klopt niet helemaal, zoals ik hieronder heb uitgelegd. Het aanbod van SkyShowtime binnen Ziggo Entertaiment heeft inderdaad alleen Nederlandse ondertiteling, maar als je een uitgebreid Ziggo pakket hebt en een eigen (gratis) SkyShowtime account hebt aangemaakt, kun je vervolgens wel kiezen uit meerdere ondertitel talen.