1
Vraag
2
Reacties
Roikaz

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Engels commentaar NBA

Bij NBA wedstrijden kan je, bij live uitzending of de volgende dag bij terugkijken, kiezen of je NL of Engelse commentaar wil hebben. Helaas als je het later wil doen krijg je Nederlandse commentaar op beide audio kanalen. Heel irritant! 

Is het een bug of iets anders?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Duidelijk verhaal @Roikaz! Geheel begrijpelijk dat je via zowel Live als Replay altijd de keuze zou willen hebben tussen Engels of Nederlands commentaar. Het is alleen zo dat wij afhankelijk zijn van datgeen wat wordt meegestuurd. Soms wordt het Engelse audiospoor wel meegestuurd en in die gevallen kun je het ook aanzetten, maar in de meeste gevallen niet en dan werkt het simpelweg helaas niet. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Roikaz, welkom hier op de Ziggo Community allereerst! Ik begrijp dat je graag het Engelse commentaar zou willen hebben bij het terugkijken van NBA wedstrijden maar dat er enkel Nederlands commentaar beschikbaar is bij die stream. Je kunt het Engelse commentaar dus wel ontvangen als je live kijkt, of lukt dat ook niet? Kun je daarnaast ook aangeven op welke wijze je kijkt (bv. mediabox, Ziggo GO) en bij welke wedstrijd (oorspronkelijke datum en uitzendtijd) je dit constateerde? 

 

Mocht iemand anders meelezen en hier direct het antwoord op hebben, laat het dan gerust weten! Ik zelf volg de NBA helaas niet waardoor ik er niet direct een antwoord op heb 😞

Roikaz
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kijken op Next maar ik weet nog vorig jaar was het hetzelfde met Mediabox. Elke wedstrijd welk niet live wordt bekeken heb je dat probleem. 

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Duidelijk verhaal @Roikaz! Geheel begrijpelijk dat je via zowel Live als Replay altijd de keuze zou willen hebben tussen Engels of Nederlands commentaar. Het is alleen zo dat wij afhankelijk zijn van datgeen wat wordt meegestuurd. Soms wordt het Engelse audiospoor wel meegestuurd en in die gevallen kun je het ook aanzetten, maar in de meeste gevallen niet en dan werkt het simpelweg helaas niet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic