Een paar weken deed de Ziggogo app het en ineens … kan ik niet meer inloggen. Wie heeft wat veranderd? Het wordt te erg. Op mijn iPad lukte het inloggen nog even wel, maar was ik alle opgeslagen programma’s kwijt. Daarna lukt het nergens meer. Diep, diep teleurgesteld in Ziggo.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb mijn password gewijzigd (in hetzelfde password) en nu doet de app het weer, maar met horten en stoten, terwijl ik internet heb met gemeten 40 mb. Kortom, het blijft huilen met de pet op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb mijn password gewijzigd (in hetzelfde password) en nu doet de app het weer, maar met horten en stoten, terwijl ik internet heb met gemeten 40 mb. Kortom, het blijft huilen met de pet op.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.