Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes

En nog een uitbreiding voor de Ziggo GO app! Streaming van Movies & Series.

We breiden de Ziggo GO app nog verder uit. Dit keer de Chromecast en Airplay functionaliteit van Movies & Series!

Na het toevoegen van bijna 50 extra zenders zijn we nog niet klaar! Eerder kon je alleen live tv streamen plus het On Demand aanbod van HBO. Vanaf 26 juni kun je het complete On Demand aanbod uit Movies & Series gemakkelijk streamen naar je favoriete scherm via Chromecast en AirPlay. De app wordt automatisch bijgewerkt en je hoeft dus geen nieuwe versie te downloaden. Lekker makkelijk!

Wat zat er ook alweer precies in Movies & Series? Zie daarvoor deze uitleg van Sander.

Mocht je de vorige update gemist hebben, die vind je hier :grin:
19 Reacties 19
joh85

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat is erg goed nieuws! Gaan jullie mogelijk ook uitzending gemist van airplay voorzien? :grin:
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Wat geweldig zeg! Ziggo is goed bezig, i love it 🙂
joh85

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik bedoel eigenlijk de dienst Replay in de Ziggo Go App staat die ook in de planning om van airplay te voorzien?
PieterBoes

Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 43Likes
Ik merk dat ik de Vlaamse zenders nog steeds niet buitenshuis kan bekijken!
Dat is erg jammer.
Ronald Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
@joh85, dat ga ik voor je uitzoeken 🙂

@PieterBoes, helaas hebben we niet overal rechten voor, maar dit zal wel steeds meer worden in de toekomst.

Gr,
PieterBoes

Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 43Likes
Het is opvallend Ronald dat juist de Nederlandstalige Vlaamse zenders niet buitenshuis gezien kunnen worden. Sterker nog: het zijn zo'n beetje nog de enige zenders met die beperking.
Ronald Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hoe minder er overblijven, hoe opvallender het natuurlijk wordt. Maar meer informatie kan ik je niet geven.

Gr,
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
Wel de BBQ e.o. in de gaten blijven houden 😉
Ronald Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Die regent steeds uit.... 😞
SasjaJolsma

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weet iemand of het mogelijk is in de app om met engelse ondertiteling te kijken? Dus movie en series xl
Peppes

Level 2
  • 1453Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes
Ronald Ziggo wrote:
We breiden de Ziggo GO app nog verder uit. Dit keer de Chromecast en Airplay functionaliteit van Movies & Series!



Misschien dat het ook mogelijk is de app gewoon te laten werken? 🙂 🙂 🙂
Sinds 3 dagen kan je er niet meer opnemen. Het rode bolletje waar je op moet klikken is er niet meer en je kunt dus niets opnemen.
Allebei al gedelete en opnieuw gedownload. Helpt niet.
annemarije1980

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het belangrijkste lijkt mij de ziggo app compatible te maken voor alle platforms.... Windows 10 app is currently not available, ziggogo.tv is niet te bekijken of chrome, IE 11 is niet compatible met Windows 10, zelfs in Safari browser werkt de site niet... Frustrerend als er telkens nieuws en reclame gemaakt wordt voor een geweldige app terwijl deze niet beschikbaar is!
Ronald Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
SasjaJolsma wrote:
Weet iemand of het mogelijk is in de app om met engelse ondertiteling te kijken? Dus movie en series xl

Helaas niet, wellicht in de toekomst, ik heb je wens in ieder geval doorgezet zodat er een stem bij is.

@Peppes,
Dan is er denk ik een storing in de connectie met je box, heb je volgens de instellingen wel connectie met de box? En/of kan je deze opnieuw instellen?

@Annemarije1980,
Vreemd, ik kan hem hier de-installeren op Windows 10 en opnieuw downloaden. Waar probeer je dit op?

Gr,
Erik-Rik

Level 11
  • 479Posts
  • 11Oplossingen
  • 23Likes
annemarije1980 wrote:
Het belangrijkste lijkt mij de ziggo app compatible te maken voor alle platforms.... Windows 10 app is currently not available, ziggogo.tv is niet te bekijken of chrome, IE 11 is niet compatible met Windows 10, zelfs in Safari browser werkt de site niet... Frustrerend als er telkens nieuws en reclame gemaakt wordt voor een geweldige app terwijl deze niet beschikbaar is!




@Annemarije1980,
Vreemd, ik kan hem hier de-installeren op Windows 10 en opnieuw downloaden. Waar probeer je dit op?

Gr,

Ik heb hetzelfde probleem dat dit mij ook niet meer lukken wil. Al vaak geprobeerd om IE 11 te instaleren helaas pindakaas. Probeer het niet meer eens en kijk ook niet meer hoe of wat hoor was vroeger toen ik nog wel kijken kon met windows 10 leuk maar nu niet meer. Wil het ook nu niet meer op mijn laptop en of desktop alles eraf gehaald en komt er nu ook niet meer op bij mij jammer voor Ziggo/UPC.
Ronald Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Erik-Rik,

Bedoel je nu de browser versie of de Windows 10 app?
In ieder geval, werkt de Windows 10 app wel? (eventueel na opnieuw downloaden?)

Gr,
Erik-Rik

Level 11
  • 479Posts
  • 11Oplossingen
  • 23Likes
Ronald Ziggo wrote:
Hallo Erik-Rik,

Bedoel je nu de browser versie of de Windows 10 app?
In ieder geval, werkt de Windows 10 app wel? (eventueel na opnieuw downloaden?)

Gr,


hoe dan ook het werkt hier niet meer en kan het zelfs niet meer downloaden ik laat het maar zo jammer dan.
joh85

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ronald Ziggo Hoi Ronald, weet je al wat meer wanneer het onderdeel replay in de Ziggo Go app ook ondersteuning van airplay gaat krijgen? dat zou het feest compleet maken :grinning:
Ronald Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
PS annemarije1980
Waarschijnlijk ligt het probleem bij jou in de landinstellingen van je store:
https://support.microsoft.com/nl-be/instantanswers/ebe37ba9-de47-4ba2-8349-84e176ecaa8c/change-your-region-for-windows-store

Als je die op Nederland zet moet hij het doen 🙂

joh85 Ja daar zou ik nog op terugkomen! Vooralsnog is dat niet bekend/in de planning. Maar ik heb je wens wel bij de verantwoordelijke afdeling gelegd.

Gr,
Erik-Rik

Level 11
  • 479Posts
  • 11Oplossingen
  • 23Likes
Vooralsnog is het bij opeens toch gelukt op mijn laptop om Horizon Box te downloaden en werkend te krijgen wel fijn hoor eindelijk. Waar het nu aanlag Joost mag het weten ik niet in deze maar geniet ervan nu.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic