Ik heb vanochtend ESPN als extra pakket besteld en dat is volgens email van Ziggo ook "geleverd en correct aangesloten. Ik kan ESPN wel op de TV bekijken maar krijg bij mijn laptop (via de kabel) en mijn telefoon en tablet (via Wifi) de mededeling dat ik mijn abonnement moet bekijken en ik krijg dus geen beeld.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als er iets in het abonnement is gewijzigd, kan het tot 48 uur duren voordat dit doorgevoerd is in de achterliggende servers van Ziggo.
Meestal na een nacht.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als er iets in het abonnement is gewijzigd, kan het tot 48 uur duren voordat dit doorgevoerd is in de achterliggende servers van Ziggo.
Meestal na een nacht.
Bedankt voor het antwoord. Dus maar even in de gaten houden bij mijn laptop, telefoon en tablet.
Helaas zijn er meerdere andere klanten waar een recent besteld tv pakket zelfs na 72 uur nog niet werkt via de Ziggo Go omgevingen. We hopen uiteraard dat dit hier niet zo zal zijn.
Heeft Ziggo dan wel een actieve IT-afdeling?! Het is toch belachelijk dat zo iets simpels zo lang moet duren?!
@ScottishCloggy schreef:
Heeft Ziggo dan wel een actieve IT-afdeling?! Het is toch belachelijk dat zo iets simpels zo lang moet duren?!
Een wijziging moet automatisch in alle achterliggende servers met andere functies helemaal doorlopen en ESPN vrijgeven.
Afhankelijk van de wijzigingen moet er een nacht overheen gaan, dan worden veel wijzigingen doorgevoerd in de achterliggende servers.
ESPN Compleet: Live Eredivisie wedstrijden kijken | Ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.