1
Vraag
2
Reacties
ScottishCloggy

Level 4
  • 42Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

ESPN wel op TV maar niet op laptop(via kabel) of telefoon en tablet via Wifi

Ik heb vanochtend ESPN als extra pakket besteld en dat is volgens email van Ziggo ook "geleverd en correct aangesloten. Ik kan ESPN wel op de TV bekijken maar krijg bij mijn laptop (via de kabel) en mijn telefoon en tablet (via Wifi) de mededeling dat ik mijn abonnement moet bekijken en ik krijg dus geen beeld.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Als er iets in het abonnement is gewijzigd, kan het tot 48 uur duren voordat dit doorgevoerd is in de achterliggende servers van Ziggo.

Meestal na een nacht.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Als er iets in het abonnement is gewijzigd, kan het tot 48 uur duren voordat dit doorgevoerd is in de achterliggende servers van Ziggo.

Meestal na een nacht.

ScottishCloggy
Topicstarter
Level 4
  • 42Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Bedankt voor het antwoord. Dus maar even in de gaten houden bij mijn laptop, telefoon en tablet.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Helaas zijn er meerdere andere klanten waar een recent besteld tv pakket zelfs na 72 uur nog niet werkt via de Ziggo Go omgevingen. We hopen uiteraard dat dit hier niet zo zal zijn.

ScottishCloggy
Topicstarter
Level 4
  • 42Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Heeft Ziggo dan wel een actieve IT-afdeling?! Het is toch belachelijk dat zo iets simpels zo lang moet duren?!

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@ScottishCloggy  schreef:

Heeft Ziggo dan wel een actieve IT-afdeling?! Het is toch belachelijk dat zo iets simpels zo lang moet duren?!


Een wijziging moet automatisch in alle achterliggende servers met andere functies helemaal doorlopen en ESPN vrijgeven.

Afhankelijk van de wijzigingen moet er een nacht overheen gaan, dan worden veel wijzigingen doorgevoerd in de achterliggende servers.

 

ESPN Compleet: Live Eredivisie wedstrijden kijken | Ziggo

 

Bert_0-1635319704918.png

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic