ESPN kanaal 424 zie ik niet in de Ziggo Go app, klopt dat ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Mischa67 Dank je. Welke versie Ziggo GO is geïnstalleerd? Dit vind je terug via het menu en vervolgens instellingen. Check in de App Stores of er updates zijn. Ga daarnaast via instellingen naar 'favoriete zenders' en herstel de zenders naar de 'origine line-up' of standaard instellingen. Laat je ons weten wat dit oplevert?
Jaaaaaaaaa dat heeft gewerkt. Ik heb de zenders naar originele line-up teruggezet en nou heb ik ESPN4 erbij staan.
Dank je wel, dat was een goeie tip. Fijn weekend alvast !
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zie 421 ESPN - 422 ESPN 2 - 423 ESPN 3 - 424 ESPN 4 in de app.
Geen 425 ESPN UHD in de app, waar in de gids van de Next ook overal ESPN UHD op de plaats staat, waar anders de programma's staan.
ESPN Compleet abonnement - Live Eredivisie wedstrijden - Ziggo
Dan zie je in het nieuwe Eredivisieseizoen je favoriete club misschien wel in extra scherp beeld met veel meer kleur op Kanaal 425.
Programmering Ultra HD-kanaal
Je ziet één Eredivisiewedstrijd op zaterdag en één Eredivisiewedstrijd op zondag in Ultra HD. En tussendoor krijg je beelden uit eerdere UHD-uitzendingen van ESPN.
Goedemorgen @Mischa67,
Welkom op de Community!
Als je een ESPN Compleet abonnement via Ziggo hebt, dan hoor je 4 EPSN kanalen in Ziggo Go te zien. Vervelend als je 1 zender mist! Heb je de app al eens verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd? Deel anders gerust je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel. Deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen we (moderators) gelijk de juiste gegevens erbij pakken.Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hoi Erik, ** adresgegevens verwijderd door moderator **. Ja, ik heb een volledig sportabo, alle sportzenders. Op TV kunnen we wel alles zien.
Ik heb de app inmiddels al 3 x opnieuw geïnstalleerd. Het is ook geen merk tab of telefoonprobleem want overige huisgenoten hebben ESPN 424 ook niet beschikbaar op tablet of telefoon (wij hebben Samsung en Apple als telefoons of tablets) Het probleem zit dus ergens anders. Hoor het graag.
Ik zie het inderdaad - al heb ik je adresgegevens wel verwijderd- het abonnement hoort toereikend te zijn. Dat jullie het op tv wel zien bevestigd dat. Loggen jullie echter wel met de juiste inloggegevens in? Is met die gegevens in Mijn Ziggo onder Producten en Televisie dat ESPN pakket te zien? En kunnen jullie controleren of ESPN 4 via de Ziggo Go browser wel zichtbaar is?
Hoi Erik, in Mijn Ziggo staat bij producten ESPN Eredivisie. Dat klopt dus niet. Hoe kan dat aangepast worden ?
Dat is vreemd, hier staat het wel goed qua abonnement. Heb je ook nog in Ziggo GO via de browser geprobeerd of de zender werkt?
Beste,
Het werkt nog steeds niet. In Mijn Ziggo bij zenderoverzicht staat bij mij nog steeds ESPN Eredivisie ipv ESPN Compleet.
Daar zit de fout, dat moeten jullie oplossen dan zal het wel werken. Er zou hierover contact met mij worden opgenomen, maar ik hoor maar niets van jullie.
Dat snap ik, het vreemde is dat het hier wel goed staat. Ik ben benieuwd of je de zender wel kunt bekijken via Ziggo GO in de browser. Mogelijk heb je dat al getest maar dat is mij op dit moment even niet duidelijk.
Zoals je ziet staat ESPN Eredivisie in mijn overzicht in de Mijn Ziggo app
Dat moet dus ESPN compleet zijn denk ik ?
Gezien het feit dat het op de box gewoon werkt moeten we het daar niet zoeken. Om het plaatje compleet te krijgen is het voor mij nodig om even te weten of de zender te zien is via Ziggo GO in de browser, dat hoor ik nog graag van je @Mischa67
Hoi Rikst,
Ja, via de browser (pc) kan ik wel inloggen op Ziggo Go en daar zie ik ESPN4 wel
Helemaal duidelijk @Mischa67! Kun je mij vertellen op welke apparaten je de app hebt en welke software versies deze apparaten hebben?
Samsung telefoon met de laatste Android 11 update
Ipad met laatste update 14.8
@Mischa67 Dank je. Welke versie Ziggo GO is geïnstalleerd? Dit vind je terug via het menu en vervolgens instellingen. Check in de App Stores of er updates zijn. Ga daarnaast via instellingen naar 'favoriete zenders' en herstel de zenders naar de 'origine line-up' of standaard instellingen. Laat je ons weten wat dit oplevert?
Jaaaaaaaaa dat heeft gewerkt. Ik heb de zenders naar originele line-up teruggezet en nou heb ik ESPN4 erbij staan.
Dank je wel, dat was een goeie tip. Fijn weekend alvast !
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.