1
Vraag
2
Reacties
RVA1984

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ESPN alleen op TV, niet in Ziggo Go App of online

Sinds 2022 is de zender ESPN (1) beschikbaar voor vrijwel alle Ziggo klanten. Hartstikke leuk. Op TV is deze zender beschikbaar en te bekijken maar in de Ziggo Go app of via www.ziggogo.tv is de zender niet te vinden / te bekijken. Welke informatie heb ik gemist?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3464Posts
  • 311Oplossingen
  • 650Likes

Hoi @RVA1984

Leuk dat je het open ESPN kanaal ontdekt hebt 🙂 Deze zender is ook te bekijken op onze online Ziggo GO omgeving, je hebt dan wel minimaal een TV Standaard abonnement nodig. 

Ik hoop dat je de zender inmiddels gevonden hebt. Zo niet, controleer dan even via "Instellingen" -> "Favoriete zenders" of zender wel toegevoegd is aan je zenderlijst. Zo niet, selecteer dan de zender alsnog zodat je ook via Ziggo GO ESPN kunt bekijken 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 19303Posts
  • 885Oplossingen
  • 5510Likes

ESPN is een kado van Ziggo en alleen beschikbaar op de Media Box en niet in de App of via de Ziggo Go App of de Ziggo Go TV App en browser.

Ik heb zelf ook ESPN en deze kan ik alleen via mijn Next kijken, mijn AppleTV en Chromecast 2022 is dit niet mogelijk.

Hiervoor heb je niks gemist, het kan helaas niet, alleen op de Media Box.

youriy
Expert
Expert
  • 2340Posts
  • 130Oplossingen
  • 467Likes

Screenshot_20220927-142733.png

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3464Posts
  • 311Oplossingen
  • 650Likes

Hoi @RVA1984

Leuk dat je het open ESPN kanaal ontdekt hebt 🙂 Deze zender is ook te bekijken op onze online Ziggo GO omgeving, je hebt dan wel minimaal een TV Standaard abonnement nodig. 

Ik hoop dat je de zender inmiddels gevonden hebt. Zo niet, controleer dan even via "Instellingen" -> "Favoriete zenders" of zender wel toegevoegd is aan je zenderlijst. Zo niet, selecteer dan de zender alsnog zodat je ook via Ziggo GO ESPN kunt bekijken 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 8 november 2022 Laatste versie 4.44.5618 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Na een wijziging in de tv gids, kan een programma weer direct bekeken worden. Spontaan ui...

Geplaatst in Ziggo Updates