Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
EnergieBoy wrote:
Het is echt heel vervelend om te moeten zeggen maar ik kijk nu al 35 minuten en geen enkele storing. Snap je toch niet, hoe kan zoiets nu toch zo verschillen. Ook vreemd dat als je echt alles hebt uitgezet dat je dan nog niet kan kijken.
Misschien dat een moderator je ken helpen. Zal eens vragen aan Mark Ziggo of Anne B Ziggo of die iets meer kunnen zien en/of melden. Maar hier werkt het dus prima, geen enkele fout melding of dat hij stopt. Ik heb ze er bij geroepen, misschien dat ze tijd hebben om met je mee te kijken.
Huigie wrote:
Het ligt niet aan jou, stop aub met testen. Het probleem ligt aan Ziggo. Die weten ervan, zeggen dat het opgelost is, zeggen dat ze ermee bezig zijn etc etc. Je bent niet de enige die hier last van heeft.
Huigie wrote:
Het ligt niet aan jou, stop aub met testen. Het probleem ligt aan Ziggo. Die weten ervan, zeggen dat het opgelost is, zeggen dat ze ermee bezig zijn etc etc. Je bent niet de enige die hier last van heeft.
EnergieBoy wrote:Huigie wrote:Jammer dat je zo negatief doet.
Jonathan-458 wrote:
handsome,
Zijn de videokaart drivers up-to-date? Ik begrijp er momenteel vrij weinig van, ik heb namelijk ook nergens last van.
Ik zie wel dat Chromium based browsers & Edge efficiënter omgaan met ZiggoGo.tv dan Firefox, Safari is vaker problematisch met meerdere content en werk zelf niet met MacOS. ZiggoGo app op Windows werkt het efficiëntste.
Zodra browsers of een tab bij mij overigens gesloten wordt, worden ook automatische alle cookies verwijderd, ook gebruik ik 1.1.1.1 of OpenDNS.
Ik zal binnenkort nogmaals met mijn notebook testen op puur ziggo basis aansluitingen zonder aangepaste netwerk instellingen.
Huigie ,
Heeft u een topic of in een ander topic duidelijk omschrijving van de door u ervaren problemen met ZiggoGO?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.