Vraag
Reacties
Oplossing
handsome
Level 1

Drama met Replay TV!

Ik gebruik alleen replay tv voor UFC.
De afgelopen AFLEVERINGEN werkt het niet, Hij stopt elke keer op dezelfde punten.
(helaas kan de video niet afspelen probeer opnieuw)
Vooruit spoelen kan niet met deze zender dus ik kan gewoon simpel weg niks terug kijken van UFC via de PC.

Op mijn mobiel werkt het wel.
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy
Level 19
Hoi handsome
Bedankt voor de informatie die je geeft.
Ik ben momenteel ook even aan het kijken via Edge for Mac en Firefox en heb wel de add blokkers uit staan. Moet zelfs VPN uitzetten, want dan werkt het ook niet. Dus het kan best eens aan je blokkers kunnen liggen. Heb je je koekjes al eens gewist van je browser?

Waarom kan je sommige zenders niet vooruit spoelen?
Dit komt omdat de netwerkbeheerder dit zo heeft afgesproken met Ziggo. Dat heeft met rechten te maken en vast ook met kosten. Als het wel zou kunnen dan heb je kans dat SBS9 zegt dat ze meer geld willen. Dat is de reden waarom het bij de meeste commerciële zenders niet mogelijk is.

Ik ben niet zo snel bij de 20 minuten, maar ik laat hem even lopen om te zien of het goed gaat. Dit zal ik je later melden, maar voor nu gaat het nog goed hier en loopt alles door.

Bekijk in context

0 Kudos
30 Reacties 30
EnergieBoy
Level 19
Hoi handsome
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Replay TV terug kijken kan alleen in de app of via de browser zelf, of natuurlijk via je mediabox. Replay TV terug kijken via streamen en/of kabeltjes werkt niet (mocht je dit gebruiken).

Maar goed, je zegt dat het wel werkt op je mobiel, maar waar heb je dan last mee? Kan je eens laten weten via welk device je dan wel last hebt met Ziggo GO en is dit dan ook een app of via ziggogo.tv? Is dit een windows of apple? Zou je misschien ook kunnen aangeven wanneer het was en op welk tijdstip en welk programma?

Veel vragen maar met deze kunnen de moderatoren namelijk wat mee. Wil niet zeggen dat ze dan gelijk een oplossing hebben, maar dan hebben ze een overzicht.

Ik ben een leek in sport hoor, maar is UFC een vechtsport? Of gaat het helemaal niet over sport? Want dan zou je nog eens kunnen kijken of je het hier terug kan kijken: https://www.veronicatv.nl/programmas/UFC/?TN_REFERAL_ORIGIN=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Maar goed, dat is een tijdelijke oplossing, het is wel handig als Ziggo kijkt wat er aan de hand is.
0 Kudos
handsome
Level 1
Topicstarter
Hallo Energieboy,

Dank je voor je reactie.

Het gaat via internet Chrome, ik gebruik zelf verder geen tv kastje of media box. (die staat een huis verder bij iemand anders). Ik heb het puur om ufc terug te kijken, en ufc is inderdaad een vechtsport.
Deze word alleen uitgezonden op sbs9. Je kan het nergens anders echt terug kijken tenzij je een abbo neemt op ufc zelf. wat ontzettend veel geld kost.

kort samen gevat.
Ik gebruik dus replay tv op internet op de windows computer via chrome.
Als je UFC live events opzoekt kom je dus deze afleveringen tegen elke zaterdag op sbs9.
De uitzending van vorige week gaf direct (zonder om uberhoudt op te starten) dat er wat mis is gegaan en dat ik opnieuw moet proberen. Wat natuurlijk geen zin heeft en weer het zelfde ''foutcode'' aangeeft.
Van afgelopen zaterdag stopt hij elke keer op het zelfde punt (+- 20 minuten).
Ik kan het niet exact vertellen, want ik kan niet vooruit spoelen op deze zender en hij stopt abrupt.

via de mobiel gebruik ik gewoon andriod samsung note 8 via ziggo go app.
Dat werkt dus gek genoeg wel.
Ik heb verder gekeken naar problemen op dit forum maar ik zie weinig dingen die echt samen overeenkomen.

Komt het door chrome en extensions? is er bekend dat add blocker problemen geeft?
Waarom kan je sommige zenders niet vooruit spoelen ?
0 Kudos
EnergieBoy
Level 19
Hoi handsome
Bedankt voor de informatie die je geeft.
Ik ben momenteel ook even aan het kijken via Edge for Mac en Firefox en heb wel de add blokkers uit staan. Moet zelfs VPN uitzetten, want dan werkt het ook niet. Dus het kan best eens aan je blokkers kunnen liggen. Heb je je koekjes al eens gewist van je browser?

Waarom kan je sommige zenders niet vooruit spoelen?
Dit komt omdat de netwerkbeheerder dit zo heeft afgesproken met Ziggo. Dat heeft met rechten te maken en vast ook met kosten. Als het wel zou kunnen dan heb je kans dat SBS9 zegt dat ze meer geld willen. Dat is de reden waarom het bij de meeste commerciële zenders niet mogelijk is.

Ik ben niet zo snel bij de 20 minuten, maar ik laat hem even lopen om te zien of het goed gaat. Dit zal ik je later melden, maar voor nu gaat het nog goed hier en loopt alles door.
0 Kudos
handsome
Level 1
Topicstarter
wat krijg jij te zien dan als je die dingen niet uitzet ??

Ja heb al wat dingen gewist en opgeschoond maar dat helpt niet.
Ik ben benieuwd wat er bij jou gebeurd dan hou me op de hoogte en fijn dat je zelf ook even test !! 🙂

Ah oke ik snap hem.
dank je wel voor je antwoord.
EnergieBoy
Level 19
Ik zit nu inmiddels 15 minuten te kijken en nog geen last gehad.
Kijk via twee verschillende browsers (dus veel streamen op het moment) en dan ook geen last van niet laden. Laat hem nog even aan staan, zal straks verder melden.
0 Kudos
handsome
Level 1
Topicstarter
als het goed is stopt hij in het eerste gevecht nog tussen dalby en oliveira. 🙂
0 Kudos
EnergieBoy
Level 19
Het is echt heel vervelend om te moeten zeggen maar ik kijk nu al 35 minuten en geen enkele storing. Snap je toch niet, hoe kan zoiets nu toch zo verschillen. Ook vreemd dat als je echt alles hebt uitgezet dat je dan nog niet kan kijken.

Misschien dat een moderator je ken helpen. Zal eens vragen aan Mark Ziggo of Anne B Ziggo of die iets meer kunnen zien en/of melden. Maar hier werkt het dus prima, geen enkele fout melding of dat hij stopt. Ik heb ze er bij geroepen, misschien dat ze tijd hebben om met je mee te kijken.
0 Kudos
handsome
Level 1
Topicstarter
EnergieBoy wrote:
Het is echt heel vervelend om te moeten zeggen maar ik kijk nu al 35 minuten en geen enkele storing. Snap je toch niet, hoe kan zoiets nu toch zo verschillen. Ook vreemd dat als je echt alles hebt uitgezet dat je dan nog niet kan kijken.

Misschien dat een moderator je ken helpen. Zal eens vragen aan Mark Ziggo of Anne B Ziggo of die iets meer kunnen zien en/of melden. Maar hier werkt het dus prima, geen enkele fout melding of dat hij stopt. Ik heb ze er bij geroepen, misschien dat ze tijd hebben om met je mee te kijken.

dank je wel voor het testen !
Ja en anders klooi ik nog even verder dan met chrome of andere browsers. vreemd dat wel.
0 Kudos
Huigie
Level 3
Het ligt niet aan jou, stop aub met testen. Het probleem ligt aan Ziggo. Die weten ervan, zeggen dat het opgelost is, zeggen dat ze ermee bezig zijn etc etc. Je bent niet de enige die hier last van heeft.
0 Kudos
EnergieBoy
Level 19
Huigie wrote:
Het ligt niet aan jou, stop aub met testen. Het probleem ligt aan Ziggo. Die weten ervan, zeggen dat het opgelost is, zeggen dat ze ermee bezig zijn etc etc. Je bent niet de enige die hier last van heeft.

Jammer dat je zo negatief doet. Het klopt dat Ziggo er mee bezig is en aan het kijken is hoe ze dit kunnen oplossen. En hoe meer mensen informatie achter laten, des te meer informatie ze hebben om te verzamelen en mee te nemen. Daarmee kunnen ze wat dan alleen maar negatief antwoord te geven en verder niets te doen.

Maar goed, ook jij mag natuurlijk je verhaal doen op de community, daar is die voor. Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat we maar aangeven mensen niet te vragen om te kijken of er een andere oplossing te vinden is. Tenslotte zijn we klanten onder elkaar en dan zoek ik graag naar een oplossing! Met of zonder Ziggo.
0 Kudos
handsome
Level 1
Topicstarter
Huigie wrote:

luister ik ben ook boos op ziggo !
Maar je moet alles wel van 2 kanten bekijken. ligt het helemaal puur aan ziggo of niet? als dat zo was waarom zijn er nog steeds problemen terwijl hun hier ook geld mee verdienen.
Een bedrijf wil geen negativiteit en geld mis lopen toch ?

Daarom denk ik dat het niet geheel alleen aan ziggo ligt of dat het probleem stuk ingewikkelder is. Door de testen van Engerieboy sta ik in elk geval wel 2 keer te kijken.
en waarom werkt het bij hem en mijn mobiel wel maar alleen via mijn internet browser niet?
0 Kudos
Jonathan-458
Level 16
handsome,
Zijn de videokaart drivers up-to-date? Ik begrijp er momenteel vrij weinig van, ik heb namelijk ook nergens last van.

Ik zie wel dat Chromium based browsers & Edge efficiënter omgaan met ZiggoGo.tv dan Firefox, Safari is vaker problematisch met meerdere content en werk zelf niet met MacOS. ZiggoGo app op Windows werkt het efficiëntste.

Zodra browsers of een tab bij mij overigens gesloten wordt, worden ook automatische alle cookies verwijderd, ook gebruik ik 1.1.1.1 of OpenDNS.

Ik zal binnenkort nogmaals met mijn notebook testen op puur ziggo basis aansluitingen zonder aangepaste netwerk instellingen.

Huigie ,
Heeft u een topic of in een ander topic duidelijk omschrijving van de door u ervaren problemen met ZiggoGO?
EnergieBoy
Level 19
Hi Jonathan-458
Goed dat je ook even wilt mee kijken.
Het is gewoon echt niet te begrijpen. Hier werkt het perfect en nergens last van.
Zo jammer dat het op dit moment zo moeilijk te achterhalen is.
Huigie
Level 3
EnergieBoy wrote:

Huigie wrote:
Jammer dat je zo negatief doet.

Jij hebt nergens last van, ik heb al een maand een vrouw die klaagt dat het niet werkt.
En wat steekt is dat Ziggo heel lang doet alsof er niks aan de hand is aan hun kant. Ik kijk al heel lang online tv en heb al net zo lang gezeik. Heb teveel geld uitgegeven om het aan mijn kant op te lossen.
Het zijn gewoon een stel cowboys die dingen uitrollen zonder goed te testen.
0 Kudos
Jonathan-458
Level 16
Huigie,
Ik zou graag een poging willen doen om u te helpen, zou u uw situatie willen uitleggen; modem, router, access points, iPhone, Android etc. zo veel mogelijk tech details.

Mag in dit topic of u kunt uw eigen topic gebruiken en mij & EnergieBoy taggen.
Huigie
Level 3
Bedankt voor het aanbod. Heb exact hetzelfde probleem in uitzendingen op precies dezelfde tijd en dat ook nog eens op 3 locaties. Op IOS apparaten, Android, MacOS, Windows. Thuis, op de zaak met Ziggo zakelijk, bij m'n ouders. Leuk dat je wil uitsluiten dat het aan mijn kant ligt maar trust me, hier ga je niks vinden.
0 Kudos
Jonathan-458
Level 16
Huigie
Okey, dus u heeft alleen een probleem met ReplayTV. Live TV en Ondemand werken dus wel juist?

Zou u de content waarbij u deze problemen ervaart kunnen delen met het tijdstip wanneer het probleem zich voordoet. Ik zou graag even alleen willen focussen op eerst de iOS apparatuur welke geheel up-to-date is omdat de invloed van andere software/hardware dan uitgesloten kan worden.

Zit u overigens in voormalig Ziggo gebiedt of UPC gebiedt?
handsome
Level 1
Topicstarter
Jonathan-458 wrote:
handsome,
Zijn de videokaart drivers up-to-date? Ik begrijp er momenteel vrij weinig van, ik heb namelijk ook nergens last van.

Ik zie wel dat Chromium based browsers & Edge efficiënter omgaan met ZiggoGo.tv dan Firefox, Safari is vaker problematisch met meerdere content en werk zelf niet met MacOS. ZiggoGo app op Windows werkt het efficiëntste.

Zodra browsers of een tab bij mij overigens gesloten wordt, worden ook automatische alle cookies verwijderd, ook gebruik ik 1.1.1.1 of OpenDNS.

Ik zal binnenkort nogmaals met mijn notebook testen op puur ziggo basis aansluitingen zonder aangepaste netwerk instellingen.

Huigie ,
Heeft u een topic of in een ander topic duidelijk omschrijving van de door u ervaren problemen met ZiggoGO?

Hey jonathan,

Hmm this idd vreemd je zou echt zeggen dat het ligt aan chrome en mijn instellingen dan ergens denk ik... ik zou het even opnieuw doen met alles uitgeschakeld en dan kom ik vandaag terug hoe het ging !
Nee laat maar ik heb het geprobeerd met chrome en alles uitgeschakeld qua extensions. maar nu werkt i helemaal niet meer.
Helaas kan de video niet afgespeeld worden...
ik ga nog even klooien verder.

Verder is alles uptodate qua drivers hoor. tot zover ik weet tenminste wel. maar ik heb ook zoon beetje alles net nieuw dus daar kan het ook lastig aan liggen lijkt me.
0 Kudos
Jackybjorn
Level 1
Sluit me aan bij Huigie

Ziggo is al meer dan een maand bekend met replay problemen. Ziggo moet dit oplossen. Laat je niet aan het lijntje houden met rare testjes. Dit is de zoveelste bug die bij Ziggo opgelost moet worden.

Zie de hoofd post hier.
(Aub iedereen met replay problemen daar melden zodat we hopelijk de druk bij Ziggo kunnen verhogen, de helpdesk doet nog steeds alsof ze van niks weten...)

De replay problemen zijn:

• blokken (groen met name) in beeld. Soms zelfs het geluid slecht.
  • Replay stopt opeens met melding probeer opnieuw

Dit is niet negatief, gewoon de realiteit. Ziggo maakt er een zooitje van en knoopt de bugs bij de Go app aan elkaar, het is schandalig! Zie het zo:

Voor Ziggo zijn we (de klant) blijkbaar een mega test panel die er ook nog eens voor betalen, hoe mooi is dat....
0 Kudos