Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
EnergieBoy wrote:
En toch blijft het vreemd dat er ook mensen zijn die gewoon nergens last van hebben. Kan je dat dan ook verklaren Jackybjorn en Huigie?
Jonathan-458 wrote:
Huigie
Klopt, in jouw geval gaat die waarschijnlijk niet op.
en om hardware zo veel mogelijk te limiteren zou ik graag verder met je willen kijken icm een iOS apparaat op tenminste iOS 12.4.1
Als het aan de inhouse bekabeling lag had je namelijk ook andere problemen, normaliter is WiFi de boosdoener maar dat je op 3 locaties exact het zelfde ervaart lijkt ook raar, ben ik met je eens, maar ik kan dit niet reproduceren, dus maakt dit het allemaal wat ingewikkeld maar er moet toch een verband zijn lijkt mij en op het moment als je daar iets dichter bij zit kan Ziggo beter geïnformeerd worden en er gerichter actie op ondernemen.
Wij gebruiken ZiggoGo namelijk zeer intensief op veel verschillende locaties zowel binnen als buiten Nederland en hebben geen last van de gemelde problemen.
Welke modems en/of routers worden er gebruikt op de genoemde locaties?
Zijn de 5G & 2.4G bands op alle locaties gescheiden?
en kan je voorbeelden geven van content waarbij je dit ervaart?
Ervaar je dit ook icm aangepaste DNS?
Brengt het verwijderen van de catch en/of het opnieuw installeren van Ziggo Go verbetering?
handsome
Zie deze link om chrome te resetten naar basis waardes;
https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=en
handsome wrote:
Na de reset van jou heb ik het op nieuwe geprobeerd. dit keer deed i wel weer.
maar wederom na de +- 28 e minuut... stopte hij er weer mee.
Maar dit keer flitste het beeld een stuk of 4 keer, alsof hij iets aan het laden was (reclames?) (aangezien ik op mijn mobiel rond de +- 30 minuten reclame krijg)
handsome wrote:
Maar dit keer flitste het beeld een stuk of 4 keer, alsof hij iets aan het laden was (reclames?) (aangezien ik op mijn mobiel rond de +- 30 minuten reclame krijg)
Jonathan-458 wrote:
handsome
Uhm hoe bedoel u reclame? Gewoon van de zender zelf of gepushed vanaf externe bron?
Zou u de system resources willen monitoren, wat gebeurt er op het moment met RAM of Disk op het moment dat de stream stopt?
Huigie wrote:handsome wrote:Ik vermoed dat die timing puur toeval is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.