1
Vraag
2
Reacties
handsome

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Drama met Replay TV!

Ik gebruik alleen replay tv voor UFC.
De afgelopen AFLEVERINGEN werkt het niet, Hij stopt elke keer op dezelfde punten.
(helaas kan de video niet afspelen probeer opnieuw)
Vooruit spoelen kan niet met deze zender dus ik kan gewoon simpel weg niks terug kijken van UFC via de PC.

Op mijn mobiel werkt het wel.
Oplossing
30 Reacties 30
EnergieBoy

Level 19
  • 11430Posts
  • 578Oplossingen
  • 1915Likes
En toch blijft het vreemd dat er ook mensen zijn die gewoon nergens last van hebben. Kan je dat dan ook verklaren Jackybjorn en Huigie? Het is natuurlijk heel makkelijk om te zeggen dat Ziggo er niets aan doet en iedereen aan z'n lot overlaat. Maar ze zijn zeker wel druk bezig om dit ook uit te zoeken. Waarschijnlijk is het toch iets wat niet zo snel opgelost kan worden en staan ze zelf ook met de vraag, waarom bij hun wel en bij anderen niet.

Zou zeggen, geef antwoord op de vragen van Jonathan-458
Misschien kunnen we eens verder kijken wat er aan de hand is. Kijk, wij geven het niet op en willen graag kijken wat er misschien te verbeteren valt en proberen, net zoals Ziggo, te achterhalen waar het probleem zou kunnen liggen. Als je ons die kans ook wilt geven, graag. Maar als dit niet gewenst is, ook goed hoor. Wij werken niet bij Ziggo maar helpen wel graag mensen die dit als lastig ervaren.
Huigie

Level 3
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
EnergieBoy wrote:
En toch blijft het vreemd dat er ook mensen zijn die gewoon nergens last van hebben. Kan je dat dan ook verklaren Jackybjorn en Huigie?

Ik niet. Ze mogen me inhuren om te komen troubleshooten.

Er zijn gebruikers die jullie hulp best kunnen gebruiken maar er zijn er ook die eerst zelf hun probleem proberen op te lossen. Er posten hier ook mensen die verder denken dat de gemiddelde persoon.

En als ik nou aangeef dat ik op Mac, Windows, Android & IOS EXACT HETZELFDE probleem heb, op DRIE LOKATIES, op een normale en een ziggo zakelijke lijn, dan is de vraag of m'n drivers wel up to date zijn niet de meest, laat ik het netjes zeggen, voor de hand liggende.
Jonathan-458

Level 16
  • 2489Posts
  • 168Oplossingen
  • 498Likes
Huigie
Klopt, in jouw geval gaat die waarschijnlijk niet op.

en om hardware zo veel mogelijk te limiteren zou ik graag verder met je willen kijken icm een iOS apparaat op tenminste iOS 12.4.1

Als het aan de inhouse bekabeling lag had je namelijk ook andere problemen, normaliter is WiFi de boosdoener maar dat je op 3 locaties exact het zelfde ervaart lijkt ook raar, ben ik met je eens, maar ik kan dit niet reproduceren, dus maakt dit het allemaal wat ingewikkeld maar er moet toch een verband zijn lijkt mij en op het moment als je daar iets dichter bij zit kan Ziggo beter geïnformeerd worden en er gerichter actie op ondernemen.

Wij gebruiken ZiggoGo namelijk zeer intensief op veel verschillende locaties zowel binnen als buiten Nederland en hebben geen last van de gemelde problemen.

Welke modems en/of routers worden er gebruikt op de genoemde locaties?

Zijn de 5G & 2.4G bands op alle locaties gescheiden?

en kan je voorbeelden geven van content waarbij je dit ervaart?

Ervaar je dit ook icm aangepaste DNS?

Brengt het verwijderen van de catch en/of het opnieuw installeren van Ziggo Go verbetering?

handsome
Zie deze link om chrome te resetten naar basis waardes;
https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=en
handsome
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jonathan-458 wrote:
Huigie
Klopt, in jouw geval gaat die waarschijnlijk niet op.

en om hardware zo veel mogelijk te limiteren zou ik graag verder met je willen kijken icm een iOS apparaat op tenminste iOS 12.4.1

Als het aan de inhouse bekabeling lag had je namelijk ook andere problemen, normaliter is WiFi de boosdoener maar dat je op 3 locaties exact het zelfde ervaart lijkt ook raar, ben ik met je eens, maar ik kan dit niet reproduceren, dus maakt dit het allemaal wat ingewikkeld maar er moet toch een verband zijn lijkt mij en op het moment als je daar iets dichter bij zit kan Ziggo beter geïnformeerd worden en er gerichter actie op ondernemen.

Wij gebruiken ZiggoGo namelijk zeer intensief op veel verschillende locaties zowel binnen als buiten Nederland en hebben geen last van de gemelde problemen.

Welke modems en/of routers worden er gebruikt op de genoemde locaties?

Zijn de 5G & 2.4G bands op alle locaties gescheiden?

en kan je voorbeelden geven van content waarbij je dit ervaart?

Ervaar je dit ook icm aangepaste DNS?

Brengt het verwijderen van de catch en/of het opnieuw installeren van Ziggo Go verbetering?

handsome
Zie deze link om chrome te resetten naar basis waardes;
https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=en

Nou weer wat vreemds om te melden.
gister heb ik alle extensions uit gezet, en toen deed ziggogo helemaal niet meer qua videos laden. ik kreeg direct de melding dat er wat mis wat gegaan en overnieuws moest beginnen.
Hij laade wel maar deed niks verder.

Na de reset van jou heb ik het op nieuwe geprobeerd. dit keer deed i wel weer.
maar wederom na de +- 28 e minuut... stopte hij er weer mee.
Maar dit keer flitste het beeld een stuk of 4 keer, alsof hij iets aan het laden was (reclames?) (aangezien ik op mijn mobiel rond de +- 30 minuten reclame krijg)
EnergieBoy

Level 19
  • 11430Posts
  • 578Oplossingen
  • 1915Likes
handsome wrote:
Maar dit keer flitste het beeld een stuk of 4 keer, alsof hij iets aan het laden was (reclames?) (aangezien ik op mijn mobiel rond de +- 30 minuten reclame krijg)

Als het door reclame zou komen dan kan het niet anders dan dat er een add blocker aan staat. Want dan kan het zijn dat die het tegen wil houden en dat werkt niet zo best met Ziggo GO TV. Maar goed, dat vraag ik me ter plekken af, weet niet of dat iets zou kunnen zijn.
Jonathan-458

Level 16
  • 2489Posts
  • 168Oplossingen
  • 498Likes
handsome
Uhm hoe bedoel u reclame? Gewoon van de zender zelf of gepushed vanaf externe bron?

Zou u de system resources willen monitoren, wat gebeurt er op het moment met RAM of Disk op het moment dat de stream stopt?
Huigie

Level 3
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
handsome wrote:

Ik vermoed dat die timing puur toeval is.
Jonathan-458

Level 16
  • 2489Posts
  • 168Oplossingen
  • 498Likes
Huigie
I prefer analysis.

handsome & Huigie
Hebben jullie misschien IPv6?

Dit kun je zien door in te loggen op het modem en de status pagina te bekijken of via https://ipv6-test.com/.
handsome
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jonathan-458 wrote:
handsome
Uhm hoe bedoel u reclame? Gewoon van de zender zelf of gepushed vanaf externe bron?

Zou u de system resources willen monitoren, wat gebeurt er op het moment met RAM of Disk op het moment dat de stream stopt?

Het lijkt erop dat ziggo of sbs9 eigen aparte reclame in de video zet. Dit zeg ik omdat (als het werkt via de mobiel) de video onderbroken word door ''eigen'' reclame? Gewoon een eigen stuk tussen geplaats in de video zeg maar. dit gebeurd in intervallen op zelfde tijd stippen.

Ik snap niet heel goed wat je bedoeld met resources ? je bedoelt met f11 in de browser ? of de alt ctrl delete task manager?
handsome
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Huigie wrote:

handsome wrote:
Ik vermoed dat die timing puur toeval is.

zou kunnen maar this wel elke keer op de zelfde tijdstip... dus eigenlijk... is toeval wat minder waarschijnlijk 😛
handsome
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jonathan-458 wrote:
Huigie

I prefer analysis.

handsome & Huigie
Hebben jullie misschien IPv6?

Dit kun je zien door in te loggen op het modem en de status pagina te bekijken of via https://ipv6-test.com/.

nee ik heb geen ipv6...

ik zit op ipv4
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic