Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Roxannekeislair
Level 1

Downloads GoT in de Ziggo Go App niet te bekijken buiten Europa

hi, ik ben op vakantie buiten Europa en had daarom afleveringen gedownload van game of thrones. Helaas kreeg ik halverwege een foutmelding (bij aflevering 4/seizoen 3). Ik heb toen de app opnieuw opgestart maar helaas kon ik daarna deze aflevering helemaal niet meer zien. Er staat steeds Game of Thrones wordt gestart. Bij aflevering 5/seizoen 3 gebeurde weer precies hetzelfde!! Weer halverwege stopte de aflevering. Heel vervelend want kan de afleveringen ook niet opnieuw downloaden, omdat ik buiten Europa ben. Kunnen jullie hierbij helpen?
mvg, Roxanne Keislair
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
Hi Roxannekeislair. Leuk dat je een topic start op de Ziggo Community. Welkom!

Heerlijk dat je op vakantie bent! Je hebt een perfect moment uitgekozen, want het weer in Nederland is op het moment om te huilen. Geniet ervan! 🙂 Ik kan mij voorstellen dat je flink baalt dat je nu jouw downloads van GoT niet meer kunt bekijken. Het is ook een freaky dingetje, omdat je de downloads natuurlijk offline kijkt. Je bent hierbij niet afhankelijk van een internetverbinding. De kwaliteit van de verbinding en de locatie doen er in dit geval dus niets toe. Het opnieuw installeren van de Ziggo Go App heeft in deze situatie geen zin, omdat de downloads dan verloren gaan. Er is ook geen mogelijkheid om de afleveringen opnieuw te downloaden, omdat je nu buiten Europa zit. Tijdens je vakantie kan ik je hiermee dus niet helpen. Sorry! 😞

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
Hi Roxannekeislair. Leuk dat je een topic start op de Ziggo Community. Welkom!

Heerlijk dat je op vakantie bent! Je hebt een perfect moment uitgekozen, want het weer in Nederland is op het moment om te huilen. Geniet ervan! 🙂 Ik kan mij voorstellen dat je flink baalt dat je nu jouw downloads van GoT niet meer kunt bekijken. Het is ook een freaky dingetje, omdat je de downloads natuurlijk offline kijkt. Je bent hierbij niet afhankelijk van een internetverbinding. De kwaliteit van de verbinding en de locatie doen er in dit geval dus niets toe. Het opnieuw installeren van de Ziggo Go App heeft in deze situatie geen zin, omdat de downloads dan verloren gaan. Er is ook geen mogelijkheid om de afleveringen opnieuw te downloaden, omdat je nu buiten Europa zit. Tijdens je vakantie kan ik je hiermee dus niet helpen. Sorry! 😞
0 Kudos
Ga naar reactie