1
Vraag
2
Reacties
HD8

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Downloaden in Ziggo GO van films

Kijk de video: Zo download je Films & Series via Ziggo GO!

Ik kan in ziggo go geen enkele film of serie vinden met een downloadknop. Alleen maar "kijk" of "speellijst".

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Waarschijnlijk vind je hier het antwoord op je vraag:
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/download-go-de-nieuwe-ziggo-go-feature-28328

In het kort: ontbreekt het download icoon naast "kijk" dan gaat het niet.

Bekijk in context

KlaasJan

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag,

Ja - als ik het download knopje zag dan was het mij echt wel duidelijk geweest wat ik moest doen, maar wat ik ook probeerde: ik zag het knopje niet...

Ik heb alle gegevens van de app gereset / de app gedeïnstalleerd, opnieuw geïnstalleerd en toen werkte het wel......

 

Dank voor alle pogingen om hulp te bieden!

Bekijk in context

6 Reacties 6
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Waarschijnlijk vind je hier het antwoord op je vraag:
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/download-go-de-nieuwe-ziggo-go-feature-28328

In het kort: ontbreekt het download icoon naast "kijk" dan gaat het niet.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi HD8, welkom hier!

Nog een kleine, misschien onnodige, toevoeging op de goede reactie van KBX458 . Je kan enkel downloaden op je tablet of smartphone.
roegos

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Eindelijk ben ik daar dan na 3 dagen ook achter. Wordt het geen tijd om dat op de site van Ziggo aan te geven als verschil met de app op de telefoon en tablet? En om de klantenservicemedewerkers hierover te instrueren. 

Ik vind het trouwens een slechte zaak dat de downloadmogelijkheid in de app voor de laptop ontbreekt!

KlaasJan

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Waarom wordt in de app niet een klein symbooltje (alleen bijv. de letter "D") toegevoegd zodat je niet eindeloos door de series moet zoeken naar ééntje die wel te downloaden is? ik zoek me wild maar heb na een half uur zoeken nog niet wat gevonden....

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi @KlaasJan,

Vreemd dat je nog niets hebt gevonden. Je kijkt wel echt via de app op je mobiele telefoon? Als je op de 3 puntjes ( boven -41:11) tikt, dan hoor je een download optie te krijgen:Download Ziggo GO.jpg

 




KlaasJan

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag,

Ja - als ik het download knopje zag dan was het mij echt wel duidelijk geweest wat ik moest doen, maar wat ik ook probeerde: ik zag het knopje niet...

Ik heb alle gegevens van de app gereset / de app gedeïnstalleerd, opnieuw geïnstalleerd en toen werkte het wel......

 

Dank voor alle pogingen om hulp te bieden!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic