Als ik in de Ziggogo app een film of een serie wil downloaden dan krijg ik de volgende melding te zien: Helaas het downloaden doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken. Probeer het later opnieuw.
Op verschillende tijden van de dag (ook op andere dagen) heb ik het geprobeerd. De app was up to date. Tablet (Android) voldoet aan de eisen. Tablet uit en weer aan gezet.
Zojuist een klein halfuur met een medewerker van Ziggo aan de telefoon gezeten. De app verwijderd en weer opnieuw op mijn tablet gezet. Via Mijn Ziggo op Google Chrome naar de Ziggogo app gegaan. Het maakt allemaal niet uit, dezelfde melding blijft te voor schijn komen. Medewerker van Ziggo heeft mij aangeraden om dit in de Community te melden, want waarschijnlijk ligt het aan de app. Eerder had ik al op de Community gezocht en ook meldingen gevonden met hetzelfde probleem. Tot nu toe geen oplossing gevonden. Graag oplossing voor dit probleem!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Op mijn telefoon (One Pus) is het mogelijk om films en series in de Ziggo app te downloaden. Volgens mij is mijn Lenovo tablet uit 2018 of 2019. Deze tablet doet het prima en heeft genoeg geheugen. Zonde van het geld als ik een andere tablet aan zou moeten schaffen en dan weet nog steeds niet zeker of ik dan wel films en series kan downloaden.
Hi @ah bouma, @PvN , Helaas hebben we nog geen nieuwe informatie ontvangen hierover en is het onderzoek vooralsnog gestagneerd. We hebben ook elders geen voorbeelden hiervan ontvangen, we vermoeden op dit moment dat er iets binnen de Lenovo Software is wat ervoor zorgt dat het niet werkt. Voor het downloaden van content is het bijvoorbeeld noodzakelijk een (veilige) map aan te maken (dit gebeurt automatisch), wellicht heeft de app op de tablet niet de juiste rechten hiervoor of wordt dat op een andere manier tegengehouden. Kijk dus ook eens wat de opties zijn als je bij je instellingen gaat naar apps > Ziggo GO > Machtigingen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.