Vraag
Reacties
Oplossing
carinabouwman
Level 1

Download verlopen

Bij de serie billionaires kan ik rustig downloaden en kijken tm afl 5. Afl 6 krijg ik de melding bij 98% dat de download verlopen is. Wat betekent dit?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Welkom op de Community, carinabouwman. Goede vraag en wanneer je aan het bingewatchen bent heb je in geen trek in zulke meldingen.

Uit dit topic haal ik het volgende:

Hoe lang blijven de gedownloade films & afleveringen van series beschikbaar?
Kijken kan tot 30 dagen na je download. Daarna verwijder je ze simpel weer. Als je de download eenmaal hebt gekeken, blijft de download nog 2 dagen bewaard. Als de serie of film eerder uit ons assortiment verdwijnt, dan verloopt de download ook eerder.

Is het misschien zo dat je die aflevering eens hebt aangeklikt en dat er daarna 2 dagen zijn verstreken? Iets anders kan ik niet zo snel verzinnen wat de oorzaak kan zijn.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Hoi Carina,

Bedoel je misschien de serie Billions? Ik kan namelijk billionaires niet vinden in de Ziggo Go app.
Ik heb hier in ieder geval geprobeerd de zesde aflevering van Billions te downloaden en dat ging goed. Lukt het bij jou nog steeds niet?

Groet,
Evert
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Welkom op de Community, carinabouwman. Goede vraag en wanneer je aan het bingewatchen bent heb je in geen trek in zulke meldingen.

Uit dit topic haal ik het volgende:

Hoe lang blijven de gedownloade films & afleveringen van series beschikbaar?
Kijken kan tot 30 dagen na je download. Daarna verwijder je ze simpel weer. Als je de download eenmaal hebt gekeken, blijft de download nog 2 dagen bewaard. Als de serie of film eerder uit ons assortiment verdwijnt, dan verloopt de download ook eerder.

Is het misschien zo dat je die aflevering eens hebt aangeklikt en dat er daarna 2 dagen zijn verstreken? Iets anders kan ik niet zo snel verzinnen wat de oorzaak kan zijn.
0 Kudos