1
Vraag
2
Reageer en help mee
Gosifix

Level 4
  • 29Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Download op Iphone 7 lukt niet

Ik wil wat download op de IPhone 7 (IOS 14.3)  via Ziggo go App. Dit lukt niet. Ik krijg alleen een ‘helaas het downloaden doet het beperkt of even …..’ melding . De vraag om het apparaat te registreren bij de eerste komt ook niet? Op een Samsung tablet komt de melding wel . 
 

Enig idee wat ik fout doe?

 Mvg Harry 

 

 

 

10 Reacties 10
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Beste @Gosifix  

Op zich doe je niks fout en zou het moeten werken, heb je al in de instellingen gekeken of je Media Box er tussen staat.

 

Vaak wil uitloggen en je apparaat even opnieuw opstarten helpen en weer opnieuw inloggen.

Er zijn afgelopen dagen ook Update’s geweest is de App Store, misschien daar even kijken.

Gosifix
Topicstarter
Level 4
  • 29Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Beste Dave, dat heb ik allemaal geprobeerd. Net ook App verwijderd en helemaal opnieuw geïnstalleerd. 
Maar hetzelfde resultaat. Ik heb het ook op onze Android smartphone geprobeerd. Zelfde melding.

 

media box staat bij mijn instellingen

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Staat er een popup blokker geactiveerd op je iPhone.

 

Ik ga even navraag doen, of er een probleem is met de Ziggo Go App betreft downloaden.

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes

@Dave-  
Ben jij ook in het bezit van een Apple iPhone/iPad en bezit je Movies en Series XL? Zo ja, wil jij ook eens testen of je wat kunt downloaden?

Ik krijg dezelfde melding als @Gosifix op het moment dat ik iets wil downloaden op een iPhone.

 

‘Helaas het downloaden doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken. Probeer het later opnieuw.’

 

Dit is bij ons nog niet bekend en ik ben benieuwd of andere Apple iPad/iPhone gebruikers hier ook last van hebben. 

Gosifix
Topicstarter
Level 4
  • 29Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb een IPhone 7 en op mijn oude SE doet het ook niet. Precies die melding krijg ik ook. Op onze Samsung tablet kom ik verder. Krijg daar de melding dat ik mij de eerste keer het apparaat moet registreren. 
kan ik ergens zien welke apparaten al geregistreerd zijn?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@Serkan Ziggo  zowel op mijn huidige iPhone12, iPhoneXR als iPad2019 (7th Gen) krijg ik deze melding:

Omdat mijn profiel is veranderd, ik heb geen Bijlage functie meer (Paperclip is weg)

 

 

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes

@Dave- @Gosifix 
Bedankt voor jullie reacties tot nu toe.

Ik heb het probleem uitgeschreven en intern aangekaart als mogelijke storing.

 

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes

@Gosifix 
Maak je net zoals ik verder wel gebruik van de nieuwste Ziggo Go versie?

En probeer je het ook pas vanaf vandaag om een bestand te downloaden? Of ervaar je het al sinds enkele dagen?

Gosifix
Topicstarter
Level 4
  • 29Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Beste Serkan, ik heb de app verwijderd en weer geïnstalleerd. Het is de eerste keer dat ik probeer met deze telefoon. Voorheen wel eens wat gedownload op een tablet van Samsung.

 

mvg Harry 

Gosifix
Topicstarter
Level 4
  • 29Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Aanvullende vraag nog , kan ik ergens al geregistreerde apparaten uit ‘verwijderen’? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic