Sinds enige tijd kon ik "doorspoelen" tijdens Replay is de App bij commercieele zenders als RTL4, maar ik heb de App moeten re-installeren bij een recent probleempje en nu is die doorspoel mogelijkheid opeens weer geblokkeerd?
Hoe kan ik dat terug krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je hebt helemaal gelijk! Scherp opgemerkt. We hebben het gelijk doorgegeven aan onze specialisten dat het op dit moment niet goed gaat bij Replay TV op de commerciële zenders op Apple/iOS. De verwachting is dat er op korte termijn een aanpassing wordt gedaan waardoor dit ook voor de commerciële zenders beschikbaar zal zijn.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als het goed is, kun je het programma wel doorspoelen, maar de reclames niet, dat is ook zo op de Next en de Mediabox XL met de nieuwe software.
Opnames gemaakt op de Next en de Mediabox XL kun je ook in de app afspelen, zonder beperking bij doorspoelen.
Nee; Als de replay te vroeg begint moet ik verplicht het voorgaande programma uitkijken. En ook tijdens het programma krijg ik de error bericht als ik probeer de "lineaal" door te schuiven. En het 10sec door is greyed out.
De reclame kan ik begrijpen, hoewel ik de laatste maand ook die kon doorspoelen. Maar dat zal wel een "foutje" geweest zijn.
Het viel mij gisteren ook op dat vooruitspoelen via Ziggo Go op de Apple TV helemaal niet meer mogelijk is. Je moet een heel stuk van het vorige programma kijken, dan de reclame en pas daarna begint het programma dat je wilt kijken. Voor mij totaal niet interessant op deze manier.
Op de Mac (Ziggo Go via de Google Chrome extensie) werkt het nog steeds.
Hmm, dat is vreemd @schouten99. Zoals @Bert aangeeft is het doorspoelen normaliter gewoon mogelijk, met uitzondering van reclames. Welke versie Ziggo Go is geïnstalleerd? Ervaar je dit bij Replay content van alle zenders? Op welk apparaat + type ervaar je dit? Zijn er nog meer gebruiken die dit ervaren met Apple? Of wellicht Android? Meld het hier!
Ziggo Go 4.13.0 (4.31.17.036) op
iPad Air 2 iOS 14.5.1
NPO zenders zijn goed. Alles kan je doorspoelen.
Mijn test is met RTL4 maar ook andere commercieele als 5 en 6.
"Voor deze zender is het niet toegestaan om replay videos vooruit te spoelen"
MAAR
Ik ontdek nu opeens dat als ik het formaat "inklap" tot miniatuur formaat dan krijg ik wél het +15sec simbooltje.
Helaas is het zinloos om zo klein te kijken.
Goedemorgen @schouten99,
Wat gek zeg dat het in miniatuur formaat wel werkt.
Als je een uitzending van een commerciële zender start, kun je deze doorspoelen tot het eerste reclame blok, want voorbij het reclameblok kun je niet doorspoelen. Simpelweg, je bent dus verplicht om het reclameblok te volgen. Wil je eens testen op een ander apparaat of dat daarop wel mogelijk is? Bijvoorbeeld op een laptop/pc of mobiele telefoon? Ik heb het zelf zojuist getest op een Windows PC en daarop werkt dat op RTL4 wel.
Inderdaad; op PC gaat het goed.
Dus toch even de App voor iOS laten checken, aub.
Je hebt helemaal gelijk! Scherp opgemerkt. We hebben het gelijk doorgegeven aan onze specialisten dat het op dit moment niet goed gaat bij Replay TV op de commerciële zenders op Apple/iOS. De verwachting is dat er op korte termijn een aanpassing wordt gedaan waardoor dit ook voor de commerciële zenders beschikbaar zal zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.