Al meer dan 30 jaar bij Ziggo en zijn voorgangers.(chello). Maar nu komt bij mij het moment om na te denken over een overstap naar een andere provider. Na waarschijnlijk een update ervaar ik verschillende problemen.
1. Het probleem van steeds weer opnieuw inloggen op mijn laptop in zowel chrome als ook in edge. (zie vele problemen hierover ook in de community) maar nog steeds niet opgelost.
2. Op mijn mobiel heb ik dat probleem niet maar wel vaak een melding dat ik geen internetverbinding heb. Dat terwijl ik zowel internetverbinding heb vai wifi als ook via 4 of 5G. Dat moet ik dan oplossen door via instellingen/apps de ziggo go app gedwongen te sluiten. Meteen daarna start de app wel weer.
3. Wil ik een tablte komen om ziggo go te gebruiken, lees ik veel problemen met haperent beeld bij gebruik van ziggo go. Dat zijn revies van mensen die een lenovo tablet hebben gekocht. Nu blijkt na een bezoek aan de mediamarkt dat het niet aan de tablt ligt maar aan de ziggo-app. Medeiamarkt gaf aan dat dit probleem op de diverse merken van de tablets voorkomt.
Ik heb darm nog steeds geen tablet gekocht.
Voor mij wordt het dus tijd om een overstap naar een andere provider te overwegen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Djieahr, dat zijn een flink aantal jaren! Wat vreselijk jammer om te lezen dat je overweegt om ons te verlaten 😞 Problemen zijn er om op te lossen! Het eerste probleem wat je aankaart is een bekende issue. Onze ontwikkelaars werken nog aan de oplossing. Updates over dit probleem lees je hier: https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-Gebruikersnaam-en-wachtwoord-niet-onthouden-en-logt/...
Het tweede en derde punt staan helaas ook op de lijst van dingen waarvoor we een oplossing zoeken: https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Over-de-update-van-Ziggo-GO/ba-p/955956 Voorbeelden zijn altijd welkom. We hopen er heel snel voor te zorgen dat alles weer loopt zoals je van ons gewend bent .
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Djieahr, dat zijn een flink aantal jaren! Wat vreselijk jammer om te lezen dat je overweegt om ons te verlaten 😞 Problemen zijn er om op te lossen! Het eerste probleem wat je aankaart is een bekende issue. Onze ontwikkelaars werken nog aan de oplossing. Updates over dit probleem lees je hier: https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-Gebruikersnaam-en-wachtwoord-niet-onthouden-en-logt/...
Het tweede en derde punt staan helaas ook op de lijst van dingen waarvoor we een oplossing zoeken: https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Over-de-update-van-Ziggo-GO/ba-p/955956 Voorbeelden zijn altijd welkom. We hopen er heel snel voor te zorgen dat alles weer loopt zoals je van ons gewend bent .
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.