Ik ben in Frankrijk geweest met mijn iPad en iPhone en kan sinds die tijd geen Discovery meer ontvangen op mijn Ziggo Go App. De zender staat niet meer in de zenderlijst.
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd nadat ik weer terug in Nederland ben maar dat helpt niet.
Ciao
Ico
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kijk eens bij de instellingen of die zender nog wel staat aangevinkt bij uw zenders. Heb het al diverse malen meegemaakt dat dat de oorzaak was.
Succes.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
dat is raar ik ga even kijken of ik iets kan vinden voor je. zodat je de zender weer terug kan krijgen wat ik je ondertussen wel aan wil raden. is de app verwijderen en opnieuw installeren.
Kijk eens bij de instellingen of die zender nog wel staat aangevinkt bij uw zenders. Heb het al diverse malen meegemaakt dat dat de oorzaak was.
Succes.
@Icovergouwe voor de volledigheid was Discovery in Frankrijk al weg? Dat komt op mij niet helemaal duidelijk over. Wat Sparco noemt lijkt ook mij een voor de handliggende eerste gedachte.
Bedankt allemaal, het is opgelost. Inderdaad stond Discovery niet meer aangevinkt in Mijn Zenders. Het is wel raar want ik heb Discovery niet uitgezet en op mijn iPhone is precies hetzelfde gebeurd, halverwege mijn vakantie in Frankrijk. Ik ben benieuw of het van de zomer nu weer gebeurd en hou het in de gaten.
Ciao
Ico
De enige optie is een andere gebruiker van je Mijn Ziggo inlog voor de app.
@Icovergouwe schreef:Bedankt allemaal, het is opgelost. Inderdaad stond Discovery niet meer aangevinkt in Mijn Zenders. Het is wel raar want ik heb Discovery niet uitgezet en op mijn iPhone is precies hetzelfde gebeurd, halverwege mijn vakantie in Frankrijk. Ik ben benieuw of het van de zomer nu weer gebeurd en hou het in de gaten.
Ciao
Ico
Dat is fijn om te lezen dat het opgelost is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.