1
Vraag
2
Reacties
Icovergouwe

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Discovery ontvangen op Ziggo Go App

Ik ben in Frankrijk geweest met mijn iPad en iPhone en kan sinds die tijd geen Discovery meer ontvangen op mijn Ziggo Go App. De zender staat niet meer in de zenderlijst. 

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd nadat ik weer terug in Nederland ben maar dat helpt niet.

Ciao

Ico

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sparco1955

Level 16
Expert
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@Icovergouwe ,

Kijk eens bij de instellingen of die zender nog wel staat aangevinkt bij uw zenders. Heb het al diverse malen meegemaakt dat dat de oorzaak was.

Succes.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Richard1993!

Level 11
Expert
  • 565Posts
  • 14Oplossingen
  • 95Likes

dat is raar ik ga even kijken of ik iets kan vinden voor je. zodat je de zender weer terug kan krijgen wat ik je ondertussen wel aan wil raden. is de app verwijderen en opnieuw installeren. 

Sparco1955

Level 16
Expert
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@Icovergouwe ,

Kijk eens bij de instellingen of die zender nog wel staat aangevinkt bij uw zenders. Heb het al diverse malen meegemaakt dat dat de oorzaak was.

Succes.

RoWi.

Level 20
Expert
  • 16008Posts
  • 689Oplossingen
  • 5095Likes

@Icovergouwe  voor de volledigheid was Discovery in Frankrijk al weg? Dat komt op mij niet helemaal duidelijk over. Wat Sparco noemt lijkt ook mij een voor de handliggende eerste gedachte.

Icovergouwe
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt allemaal, het is opgelost. Inderdaad stond Discovery niet meer aangevinkt in Mijn Zenders. Het is wel raar want ik heb Discovery niet uitgezet en op mijn iPhone is precies hetzelfde gebeurd, halverwege mijn vakantie in Frankrijk. Ik ben benieuw of het van de zomer nu weer gebeurd en hou het in de gaten. 

Ciao

Ico

RoWi.

Level 20
Expert
  • 16008Posts
  • 689Oplossingen
  • 5095Likes

De enige optie is een andere gebruiker van je Mijn Ziggo inlog voor de app.

Richard1993!

Level 11
Expert
  • 565Posts
  • 14Oplossingen
  • 95Likes

@Icovergouwe  schreef:

Bedankt allemaal, het is opgelost. Inderdaad stond Discovery niet meer aangevinkt in Mijn Zenders. Het is wel raar want ik heb Discovery niet uitgezet en op mijn iPhone is precies hetzelfde gebeurd, halverwege mijn vakantie in Frankrijk. Ik ben benieuw of het van de zomer nu weer gebeurd en hou het in de gaten. 

Ciao

Ico

Dat is fijn om te lezen dat het opgelost is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic