GroLegO
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Deze video kan niet worden afgespeeld

Wij kijken veel programma's terug met gebruik van een Windows 10 computer en de Ziggo Go browser.

Ook maken wij vaak gebruik van een Samsung Galaxy S10 met Android en de Ziggo Go app.

Regelmatig krijgen wij de melding 'helaas, de video kan op dit moment niet worden afgespeeld'.

Te vaak tijdens het kijken van een programma maar ook regelmatig bij het starten ervan.

Vanmiddag probeerden wij de uitzending van de Nascar Cup Series van afgelopen nacht van 4.00 tot 5.00 uur terug te kijken.

Via de Chrome browser krijgen wij bovenstaande foutmelding te zien.

Via de app op de Android telefoon krijgen wij bij hetzelfde programma de foutmelding 'deze video kan niet worden afgespeeld (-2031)'.

Wanneer wij via android kijken maakt het niet uit of wij via WiFi of via 5G kijken.

In beide gevallen krijgen wij dezelfde foutmelding.

3 Reacties 3
anoniemforum
Expert
Expert
  • 4895Reacties
  • 337Oplossingen
  • 756Likes

is de software en stuurprogramma’s op beide apparaten up-to-date ?

GroLegO
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja, de software op beide apparaten is up-to-date.

Wel kan ik u melden dat ik vanmorgen de betreffende uitzending alsnog via de computer heb kunnen kijken.

Via de Android app kan ik de betreffende uitzending ook starten.

Of ik de uitzending zonder problemen kan afkijken weet ik niet, maar dat ga ik niet controleren.

Jamyla Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1128Reacties
  • 109Oplossingen
  • 201Likes

Goedemiddag @GroLegO

Wat jammer om te zien dat er sinds 6 mei nog steeds niemand in je topic heeft gereageerd op je laatste post 😞

Goed om te zien dat je wel al hebt kunnen vaststellen dat beide apparaten over de juiste software beschikken. Sinds afgelopen maandag 17 mei, is er een nieuwe update geweest in de Ziggo GO app, heb je deze al geïnstalleerd? Ik ben benieuwd of je na deze update ook nog problemen ervaart.

Daarnaast geef je vooral in je berichten aan problemen te ervaren met Replay content van Ziggo Sport. Hoe zit het met reguliere content van bijv. RTL of NPO programma's?

Uitgelicht topic