Vraag
Reacties
Veertje
Level 4

Deze video kan niet worden afgespeeld. -12645 - Apple TV SBS9

op sbs9 kan ik sinds een paar weken de serie Blue bloods niet meer terugkijken via ziggogo app op Apple TV en krijg ik bovenstaande melding, Alles is up to date. Op de iPad is er geen probleem. Heb ook al geprobeerd de ondertiteling uit te zetten zoals hier in het verleden is geopperd, maar dat is in mijn geval niet de oplossing. Iemand nog een tip?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Onderzoek gestart

Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.

Volg dit topic voor updates
Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator

We hebben het probleem kunnen reproduceren. Vooralsnog alleen op SBS9, wat dan ook doet vermoeden dat daar een configuratiefout zit. Het probleem speelt inderdaad alleen bij Apple TV's. We hebben het in onderzoek, voorlopig zijn nieuwe voorbeelden van SBS9 niet nodig.

Voorbeelden van andere kanalen zijn wel welkom, want op dit moment lijkt het alleen bij SBS9 te spelen. In dat geval horen we graag welk kanaal en welk specifieke programma.

0 Kudos
16 Reacties 16
Edwin112
Level 2

Ik heb sinds 2-3 weken hetzelfde probleem. 

Als ik op Apple TV 4K (laatste software versies van Apple en ook van Ziggo Go) met Ziggo Go een programma wil terugkijken op SBS9 (daar is het het vaakst) dan kan ik Castle om 16:51 niet terugkijken. Daarvoor zit programma The Docters daarvan worden de laatste beelden gestart, weergave zeer traag en na een paar seconden de foutmelding :
Niet beschikbaar
Deze video kan niet worden afgespeeld. - 12645
Apple TV is draadloos aangesloten. Bedraad zelfde reactie. Opnieuw installeren geen verschil.
Castle van 17:46 werkt wel gewoon. The Docters er voor niet.
Ziggo monteur is langs geweest op advies van klantenservice. Monteur weet niet wat hij komt doen en kan dit niet oplossen.

De tips van Apple uitgevoerd maar geen oplossing. Advies Ziggo bellen. Helaas geven die bovengenoemde oplossing.
Probleem doet zich niet voor op iPad of iPhone.

0 Kudos
anoniemforum
Level 19

@Edwin112  in jou openbare  aanvullende profielinformatie staat 

• Modem: DVB-C
  • TV apparatuur: DVB-C1.3

dat is beide voor tv,

maak je gebruik van een Ziggo internetverbinding ?

ervaar je ook problemen met live tv en of andere opnames replay tv ?

0 Kudos
Edwin112
Level 2

ik heb inderdaad ook een Ziggo internet verbinding.
Live TV geen enkel probleem. 
Terugkijken via Apple TV 4K bij Castle om 16:51 altijd altijd een probleem. De rest zelden. The Docters ook altijd (alleen voor test gestart want kijk ik verder nooit).
Lijkt een relatie te zijn met dat programma. 
Want Castle na de Castle van 16:51 doet het wel.

anoniemforum
Level 19

en als je het programma opneem ?

ervaar je de problemen ook via Ziggo go op smartphone tablet of laptop ?

0 Kudos
Veertje
Level 4
Topicstarter

Kan helaas niet opnemen. Op iPad start het programma wel gewoon.

0 Kudos
Edwin112
Level 2

Het probleem treedt niet op op iPhone of iPad. 
opnemen kan ik niet met de Ziggo Go app. Ook niet op iPhone en iPad. 

opnemen met op tv (CI+) kan wel op lokale hard disk. Echter dan moet ik het ook kijken, ik heb maar 1 tuner in tv, en treedt het andere probleem op dat de rv gids niet goed werkt. Daar is Ziggo met LG ook mee bezig. 

Veertje
Level 4
Topicstarter

Ben momenteel de avond aan t reproduceren. Het programma “Waar is mijn erfenis” start gewoon op. Het programma erna “Bureau onrecht” start niet op. Daarna “Blue bloods” start ook niet op. “Alley McBeal “ daarna en zelfs Tommy Teleshopping starten niet op. Eigenlijk alle programma’s tussen ca. 22.15 uur ‘s avonds t/m 17.30 uur de volgende dag starten niet op. Vervolgens starten een paar programma’s wel op en daarna begint de cycle van niet opstarten weer.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Veertje en @Edwin112 - Wat een merkwaardig probleem, goed dat jullie al één en ander hebben getest en uitgesloten. Vooralsnog lijkt het zich dus te beperken tot bepaalde programma's op SBS9. Voor de zekerheid: Kijken jullie ook programma's terug op andere kanalen? Daar gaat alles goed? Veertje geeft aan dat Bureau Onrecht ook niet opstart; dit programma wordt ook uitgezonden op SBS6, elke donderdag om 20:29. Wil je eens kijken of het daar wel opstart?

@Veertje - Heb jij ook de Apple TV 4K-variant? [Identify your Apple TV model - Apple Support]

0 Kudos
Edwin112
Level 2

Hoi Alex, ik heb het ook bij andere kanalen gezien. Comedy Central bijvoorbeeld. Dat was bij een film. 

0 Kudos
Veertje
Level 4
Topicstarter

Ja, model A2169.

Bureau onrecht op sbs6 start wel op. Met rest van mijn programma’s nog geen problemen tegengekomen. Comedy central kijk ik niet, dus kan dat probleem van Edwin niet bevestigen.

0 Kudos
Edwin112
Level 2

hoi Alex,

vanmiddag om 16:53 kon ik wel het programma op SBS9 terugkijken. Gisteren om 17:51 lukt nog steeds niet...

Ik houd je op de hoogte hoe het morgen is...

0 Kudos
anoniemforum
Level 19

heb je wel een next (mini) in het pakket ?

en ervaar je het probleem ook op de next (mini) ?

0 Kudos
Edwin112
Level 2

Hoi Alex, ik heb geen next. Er zijn voordelen voor de CI+ tov de next waarom ik geen next wil. Wil ook niet verplicht zijn om internet van ziggo af te nemen om tv te kijken. 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

We hebben het probleem kunnen reproduceren. Vooralsnog alleen op SBS9, wat dan ook doet vermoeden dat daar een configuratiefout zit. Het probleem speelt inderdaad alleen bij Apple TV's. We hebben het in onderzoek, voorlopig zijn nieuwe voorbeelden van SBS9 niet nodig.

Voorbeelden van andere kanalen zijn wel welkom, want op dit moment lijkt het alleen bij SBS9 te spelen. In dat geval horen we graag welk kanaal en welk specifieke programma.

0 Kudos
Edwin112
Level 2

hallo Alex,

dat klinkt positief! Dank
Heb het zeker ook bij Comedy Central een keer gehad. Ik zal het melden als ik het bij een ander kanaal dan SBS9 merk..

0 Kudos
Veertje
Level 4
Topicstarter

Kon vandaag ineens mijn favoriete serie Blue Bloods op sbs9 terugkijken 😃. Dank.

0 Kudos