HenkHenkie58

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De Ziggo GO App start traag op

De Ziggo app start slecht op en als ik wat heb krijg ik het bericht dat mijn browser niet de vereiste is om verder te kijken. Maar de browser wordt regelmatig ge update.

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Welke browser heb je het over, op welke systeemsoftware en welke versie?

HenkHenkie58
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Chrome en het systeem is Windows 7 ge upgrade naar Windows 10.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Chrome werkt slecht met de huidige Ziggo Go.

De browser Edge werkt over het algemeen wel goed met de huidige Ziggo Go.

Kun je die eens proberen?

HenkHenkie58
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook dan werkt het niet goed. Bert

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Met welke PC of laptop is dat precies?

HenkHenkie58
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ASUS laptop  K73E

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Welk antivirus en anti malware programma gebruik je?

HenkHenkie58
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Norton 360, anti malware is van Windows

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Het enige wat ik kan bedenken is dat Norton je laptop vertraagd, dat wordt helaas in de praktijk heel vaak gezien.

Kun je Norton eens verwijderen met die programma en even niet opnieuw installeren? Het hulpprogramma Norton Remove and Reinstall downloaden en uitvoeren voor Windows

 

Windows beveiliging neemt dan de beveiliging automatisch over.

Ik gebruik de Windows beveiliging (MpCmdRun.exe), eerder onder andere namen als Defender en Forefront client enz., als sinds 2006 bij mijn eigen computers en laptops en op alle 200+ computers/laptops die ik in beheer had en een aantal nog heb om dit soort klachten als traagheid en verbinding blokkeringen te voorkomen.

Het belangrijkste was dat de vertragingen en blokkeringen verdwenen en ook geen virussen/malware meer gezien op die computers/laptops.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@HenkHenkie58 welkom hier, goed dat je aankaart wat er niet lekker loopt.

Een trage Ziggo Go App is natuurlijk nooit leuk en ook niet de bedoeling. Kan je iets met de laatste tips? Heb je de stand van zaken voor ons? 

HenkHenkie58
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb die vorige tip niet gedaan, het gekste is namelijk dat het voor die tijd wel goed ging toen had ik met het zelfde op de laptop nooit geen problemen

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@HenkHenkie58 Dat kan makkelijk dat het eerst wel werkte, alles wat nu niet goed werkt, werkte waarschijnlijk eerst wel, zoals hier een laptop die uiteindelijk defect bleek te zijn na een halve dag zoeken, maar als je het niet probeert, dan weet je het niet zeker, er komen de laatste tijd wel meer vreemde zaken voorbij met allerlei zogenaamde "professionele" antivirus/antimalware programma's.

Het is toch een kwestie van zoeken en uitsluiten wat allemaal een mogelijke oorzaak kan zijn, anders kom je er nooit achter wat je probleem veroorzaakt.

Uitgelicht topic