Hi . Heb gisteren voetbal gekeken +/_ 1,5 uur +journaal totaal max 2 uur . Data verbruik bijna 3 gb en dat op LAGE kwaliteit , heb al meerdere keren de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar mag niet baten helaas . Iemand een idee ?? Diverse keren contact gehad met ziggo maar ook zij komen niet verder . ( of geen kennis ) .
Wie o wie kent de oplossing??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Precies voor een verbinding via een hotspot of mobiele router werken de databesparende instellingen niet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Video bitrate NPO 1
TV: 12 Mbit/s = 5.4 GB (GigaByte) per uur
Hoge bitrate Ziggo GO: 5.2 Mbit/s = 2.34 GB per uur
Lagere bitrate Ziggo GO: 2.5 Mbit/s = 1.125 GB per uur
Laagste bitrate Ziggo GO: 0.5 Mbit/s
Android TV, Apple TV 4K en Fire TV :
Voor Ziggo Go op telefoons zijn dit tot nu toe laatst bekende gegevens. Geen idee of dit nog klopt.
wordt er via een hotspot gekeken dan worden zover mij bekend de instellingen voor de kwaliteit genegeerd.
Op welke manier en welke apparatuur wordt er gekeken?
Ik heb een router in mn vrachtwaggel met een duo simkaart . Smartphone gaat dan op vliegtuig mode en via wifi over de router .
Verschillende collega's hebben dezelfde opstelling daar werkt het gewoon goed . Maar bij mij niet , te veel data per uur
Hi. App blijft op lage kwaliteit de hoogste data verbruiken . 1,5 gb per uur .
Dit geldt denk ik nog steeds.
Precies voor een verbinding via een hotspot of mobiele router werken de databesparende instellingen niet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.