1
Vraag
2
Reacties
Gijsb6

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dagpas bestellen zonder abonnement

hallo ziggo,
als je geen lit bent van ziggo en je wilt een dagpas aanvragen kan dat dan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing
Misschien dat het met payperview lukt maar dan alleen kijken op pc of laptop en je moet vervolgens inloggen bij je eigen provider, geldt niet voor alle sporten volgens mij maar bekijk onderstaande pagina maar eens:

http://go.ziggosporttotaal.nl/main/payperview

Bekijk in context

4 Reacties 4
ShelLuser

Level 8
  • 228Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes
Ik vind dat een hele goeie (en leuke) vraag!

Maar ik ben bang dat dit niet kan. Hou me ten goede: ik weet dit niet 100% zeker. Maar ik baseer me op het volgende: als je je wilt registreren voor 'Mijn Ziggo' dan moet je een klantnummer opgeven (dit heb ik zoeven gecontroleerd via 'private browsing'). En je hebt een Ziggo account nodig voor je een dagpas kunt bestellen.... Beetje een kip & ei probleem.

En er is nog een 2e aspect.. Ik kan de URL niet reproduceren maar ik heb op dit forum gelezen dat ook het gebruik van de Ziggo GO app voornamelijk bedoeld is voor Ziggo klanten en derden kunnen hier geen direct gebruik van maken. Je moet dus opnieuw al klant van Ziggo zijn voor je dat kan gebruiken.

Dus al met al ben ik bang dat je echt een Ziggo klant moet zijn voor je dit aan kan vragen.

Nogmaals: ik ben vrij zeker maar niet 100%. Want het lijkt mij ook een heel goed verdien model voor Ziggo om anderen tijdelijk toegang te geven tot hun diensten. Maar gezien de haken en ogen....

Hoop dat je hier iets mee kunt!
Verwijderd account
Niet van toepassing
Misschien dat het met payperview lukt maar dan alleen kijken op pc of laptop en je moet vervolgens inloggen bij je eigen provider, geldt niet voor alle sporten volgens mij maar bekijk onderstaande pagina maar eens:

http://go.ziggosporttotaal.nl/main/payperview
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ziggo kent geen leden, maar abonnees. Natuurlijk kunt u niet bestellen als u geen abonnee bent. Facturering loopt in het systeem via het abonneenummer.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Gijsb6 Goede vraag! Zoals mguzz al aangaf kun je zeker online een pas kopen bij Ziggo Sport. Als je de thuis de juiste apparatuur hebt kun je het zelfs streamen naar de TV.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic