De ziggo go app op de chromecast gen4 4k
Probleem omschrijving:
Het oranje kader om de afbeeldingen van "mijn lijsten" noem ik even de cursor
De cursor geeft aan waar in de app ik zit.
We willen een opgenomen programma uit mijn lijsten bekijken.
Dit programma was op de tv al enkele minuten bezig. Dit is cruciaal.
Als het programma al in z'n geheel is opgenomen en de opname al gestopt, dan gaat alles goed.
Wij beginnen met kijken
Als programma is afgelopen dan drukken we op de "terug knop" <--
Knop: Pas je opname aan
Knop: Verwijder je opname
De afbeeldingen van mijn lijsten komen weer terug in beeld.
Normaal gesproken zie ik dan aan de cursor waar ik op dat moment ben
Echter, de hele cursor (oranje kader) is verdwenen.
Hierdoor kan ik niets meer doen, welke knop van de afstandsbediening ik ook indruk.
Alleen de aan/uit knop werk nog. Ik druk hierop.
Daarna druk ik weer op de aan/uit knop om terug te komen in mijn lijsten.
Maar helaas blijft de cursor weg.
Het enige wat ik dan nog kan doen (en dat is al ettelijke keren gebeurd), is de stroom van de chromecast af en daarna weer opnieuw opstarten.
Pas dan is de situatie hersteld en is ook de cursor weer terug.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo @strien-jan , gGoed dat je hierover een topic hebt aangemaakt. Hartelijk welkom hier. Dit is zeker een hele bijzondere situatie en ik heb deze nog niet kunnen reproduceren.
Je ervaart dit probleem alleen wanneer je een opgenomen programma bekijkt, of ook wanneer je bijvoorbeeld een programma vanuit de gids terugkijkt? En stream je met een Android apparaat of via een iPhone naar je Chromecast?
Gezien je uitgebreide topic, verwacht ik dat je Chromecast ook up-to-date is qua Chromecast software, dat klopt? Heb je de Chromecast de laatste dagen ook al eens volledig gereset via de instellingen? Merk je daarin ook verschil?
Ik hoor graag van je.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.