Webslinger

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Crashen nieuwste versie Ziggo GO App voor AndroidTV

Ook ik ervaar de crash problemen na de laatste app update.

Mijn apparaat is een AndroidTV 10 box, de Nokia 8000 Streaming Box.

 

Wat me opvalt is dat het crashen niet constant is.

De eerste avond crashte de app twee keer achter elkaar, om de 20 minuten, daarna niet meer.

Gisteravond de hele avond geen enkele crash.

 

Misschien dat het probleem gezocht moet worden in de error handling van de app?

Zou deze versie van de app moeite hebben met het verwerken van fouten in de live stream en het crashen dus afhankelijk zijn van hoe stabiel het live tv signaal is dat binnen komt?

Valt ook op dat hij bij terugkijken niet lijkt te crashen, in ieder geval niet bij mij.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Webslinger, welkom op de Ziggo Community!

 

Wat frustrerend dat je dit ervaart bij je Android TV. We hebben dit probleem op dit moment in onderzoek en zien hier meerdere meldingen van. In dit topic heb ik enkele vragen op een rij gezet. Mocht je kans zien, dan ontvang ik daar graag een reactie van je. Ik hoop spoedig een update te hebben.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Webslinger
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Weet niet waarom ik mijn originele post niet meer kan aanpassen, dus maar even zo dan.

Misschien dat het nog relevant is; de vorige versie, die bij verschillende mensen voor crashes zorgde, werkte bij mij probleemloos.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Webslinger, welkom op de Ziggo Community!

 

Wat frustrerend dat je dit ervaart bij je Android TV. We hebben dit probleem op dit moment in onderzoek en zien hier meerdere meldingen van. In dit topic heb ik enkele vragen op een rij gezet. Mocht je kans zien, dan ontvang ik daar graag een reactie van je. Ik hoop spoedig een update te hebben.

Uitgelicht topic